Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen, miksi käytät Visa Electronia?

Vierailija
03.03.2019 |

Vaikka taloudellisesti olisitkin niin hyödytön, etteivät pankit myönnä sinulle luottoa, mikset silti käytä Debit -korttia?

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vaan trollit huutelee jostain lasten korteista, mutta en ole vielä nähnyt yhtäkään kunnollista perustelua miten se debit-kortti on jotenkin olennaisesti parempi maksutapa, kuin Electron. Molemmissa katoaa rahat tililtä saman tien tai pienellä viiveellä.

Yhdistelmäkortti on aina heikko perustelu. Jos luotto-ominaisuutta tarvii hyvin harvoin, eipä tuokaan oikein motivoi hankkimaan yhdistelmäkorttia - varsinkin, jos löytyy jo jokin luottokortti löytyy ennestään.

Itsehän maksan kassalla Apple Paylla. Siinä tuijottaa kassaneiditkin huuli pyöreänä, kun vilautan vaan iPhonea lukijaan, maksu kilahtaa ja korttia ei näy mailla halmeilla.

Vierailija
82/87 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jaksanut vaihtaa kun ei kerran ole ollut mitään tarvetta. Jos tulee, niin mietitään sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku kertoa miksi pitäisi vaihtaa? En matkustele, tilillä on rahaa hätätapauksia varten, ja electronilla voi maksaa ulkomaisissakin nettikaupoissa. "Se on nolo" ei ole käypä syy.

Mä kyllä matkustelenkin, suurin piirtein kerran kolmessa kuukaudessa, sekä työ- että vapaa-ajan matkoja. Matkat on Euroopassa, eikä kertaakaan ole tullut vielä ongelmia siitä että on vain Electron. Pari kertaa on hotellivarauksissa pitänyt ottaa yhteyttä hotelliin, mutta ei ne maksavia asiakkaita käännytä vaan tarjoaa vaihtoehtoja.

Vierailija
84/87 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen painajaisia siitä että mun nyt just aikuistuneet lapset kertovat vaihtaneensa visa electroninsa johonkin muuhun tai ottaneensa luottokortin. Toivon koko ajan etteivät tee sellaista. Ovat kummatkin töissä ja tienaavat kivasti. Electronit saivat opiskelut aloittaessaan. Suomessa nuoret aikuiset ja vanhemmatkin ovat rahakusessa suurin osa vaikka on luottokortti. veitsenterällä palloillaan vuosikaudet kunnes sitten ei pystytä enää maksamaan. En paljon elvistelisi.

Vierailija
85/87 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön, joten en tietääkseni saisi luottokorttia.

Visa Electron toimii, sillä voi tehdä ostoksia netinkin kautta.

Kerran kävi niin, että varattuani hotellihuonetta sieltä soitettiin perään, koska korttini ei ole luottokortti, ja piti jotenkin erikseen sopia että asia oli ok. Tällaisissa tilanteissa luottokortin puuttuminen harmittaa. Eli vaikka rahaa olisi, niin ilmeisesti kuitenkin joissain tilanteissa olisi kätevää omistaa luottokortti.

Jos kävisin ulkomailla tai matkustaisin lentokoneella, niin tulisikohan siinä luotokortittomuuden vuoksi ongelmia?

Ainakaan Norwegianin lentoja ei voi ostaa Electronilla kuten ei myöskään vuokrata autoa. Mutta hotellihuoneen olen aina onnistunut sillä varaamaan.

t. Luottotiedoton

Kyllä muuten voi. Vaikka ne ei listaa sitä vaihtoehdoksi erikseen sivuilla, niin kuin useimmat muutkin yhtiöt, ne laskee sen normi-Visa debit -kortiksi.

t. Norwegianilla tiuhaan tahtiin viime vuosina lentänyt, jolla on vain Visa Electron

Vierailija
86/87 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottotiedot menneet enkä kyllä muutenkaan uskalla ajatella itselläni luottokorttia, vetäisin tilin  hetkessä miinukselle ja ihmettelisin huuli pyöreänä että mitäs nyt sitten. ADHD ihmisillä kun on lähes kaikilla jokin riippuvuus ja minulla  se on shoppailu, tili tulee heti kun menee. Ostan vaatteita ja herkkuja.

Mies antoi minulle kerran kipeänä lainaan sen kortin jota vain heilutetaan maksutilanteessa, minun piti ostaa vessanpaperia ja mehukeitto. Otin vielä karkkia ja kahvijuoman ja olisin varmaan mennyt tutkimaan vaatepuoltakin, jos Siwassa sellainen olisi..

Vierailija
87/87 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä luottokorteissa on vielä kohokirjaimet?

Tuli uusi S-visa credit ja siinä ei ole enää, tuntuu jotenkin lasten kortilta kun numerot painettuna kortissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi