Eksän kanssa kavereita?
Erosimme kaksi viikkoa sitten miehen aloitteesta, ero oli kaikkea muuta kuin asiallisesti hoidettu, uhkailua puolin ja toisin enkä itse kestänyt ajatusta, että eroaisimme joten jäin roikkumaan n. viikoksi, kunnes tajusin olevani tyhmä ja jätin eksän rauhaan, otin vain muuttoasioissa yhteyttä.
Eksä ilmoitti, että tarvitsee aikaa minusta, enkä saa ottaa yhteyttä ennen häntä. Osaako joku kertoa syytä tälle? Eksä ei itse sanonut, sano vain että täytyy nyt jättää rauhaan. Sanoi, että kun on saanut aikaa olla rauhassa, voimme eron puida silloin uudestaan. Minä olen edelleen sitä mieltä, että voisin palata yhteen, mutta eksä oli asiassa ehdoton ja sanoi, ettei koskaan halua. Mikä onkin ok, mutta häntä en silti kokonaan haluaisi menettää. Olen miettinyt pääni puhki, miksi jättäjä haluaa aikaa ja sitten vasta puida eron ja olla kavereita? Pelleileekö hän vain? Tekeekö tämän säälistä, koska huomasi kuinka ero minuun sattui. Olen niin hajalla ja ajattelen vain syitä tuolle käytökselle.
Ei ole mitään syytä puida eroa ja olla kaveri. Suhteesta puhutaan sen aikana ja kun se on ohi niin ei ole syytä kuin mennä eteenpäin.
Nyt kieli pitkällä odotat miehen yhteydenottoa?! Estä puhelimessa. Tietää sinun kaipaavan ja käyttää valtaansa.