Mies lähti kahden viikon lomalle - Olen neljän lapsen kanssa kotona
Mies lähti tänään etelään kavereiden kanssa. Minä olen kotona neljän lapsen kanssa. Lapset eivät pääse 2 viikkoon harrastuksiin, koska ei ole autoa ( auto on lentokentällä pitkän matkan päässä) ja harrastuspaikat ovat kaukana. Tuntuu kurjalta ja epäreilulta. Sovittiin aikaisemmin , että oltaisiin pidetty samaan aikaan loma ( viime viikolla) ja lähdetty yhdessä jonnekin, mutta se ei käynyt miehelle.
Kommentit (38)
Miehellä oli instassa kuva, kun hän ja hänen ystävät olivat drinkillä naisseurueen kanssa :(
Pumppaa jotain nuorta naikkosta siellä!
Ihanaa lomaa miehellesi, hän on varmasti lomansa ansainnut! Mihin päin hän muuten lähti?
Vierailija kirjoitti:
Minun mies lähti pysyvästi enkelikuoroon. Jäin tänne yksin kolmen lapsen kanssa. Autoa ei ole ollenkaan. Kyllä elämä on epäreilua.
Samoin mun mies lähti enkelikuoroon, josta ei enää paluuta ole. Jäin yksin kahden lapsen kanssa. Kaksi autoa on ja toisesta pitäisi päästä eroon. Elämä ei kohtele kaikkia tasapuolisesti.
Vierailija kirjoitti:
Minun mies lähti pysyvästi enkelikuoroon. Jäin tänne yksin kolmen lapsen kanssa. Autoa ei ole ollenkaan. Kyllä elämä on epäreilua.
Niin, kyllä se paska mies aina voittaa, kunhan on elävä.
Tämä provo saa herkullisen käänteen kun kohta käy ilmi ettei ne kaverit olekaan siellä matkassa ja sitten muutaman päivän päästä ap saa selville, että siellä onkin mukana joku nainen. Ja sitten hekumoidaan monta päivää miten kostaa miehelle: pakataan tavarat valmiiksi pihalle ja vaihdetaan lukot.
Vai keksittekö vielä perempia juonenkäänteitä? Voisko lentokone tipahtaa?
Kaksi lasta ja yhden viikon loma ois ollut uskottavampi.
Vierailija kirjoitti:
Ei naikkosta, vaan naikkosia.
Minulla on kahden viikon työmatka työkavereiden kanssa ja mies lasten kanssa kotona.
Miehet tarvitsevat välillä pienen panoloman lapsiarjesta. Päästän oman mieheni kolme kertaa vuodessa kaveriensa kanssa reissulle, enkä kysele asioista turhan tarkkaan.
jestas sentään kun se sädekehä loistaa ihan tänne asti!
Vierailija kirjoitti:
Tämä provo saa herkullisen käänteen kun kohta käy ilmi ettei ne kaverit olekaan siellä matkassa ja sitten muutaman päivän päästä ap saa selville, että siellä onkin mukana joku nainen. Ja sitten hekumoidaan monta päivää miten kostaa miehelle: pakataan tavarat valmiiksi pihalle ja vaihdetaan lukot.
Nuudelit polttaa munat?
Vierailija kirjoitti:
Miehet tarvitsevat välillä pienen panoloman lapsiarjesta. Päästän oman mieheni kolme kertaa vuodessa kaveriensa kanssa reissulle, enkä kysele asioista turhan tarkkaan.
Kukin tyylillään. Itse tykkään että sitä seksiä on säännöllisesti ympäri vuoden.
Onneksi vaimo ei ole kokenut tarvetta ulkoistaa tuota hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Lentokone tuskin tipahtaa, mutta miehellä voi vaikka hajota auto. Joko hajoaa vuokra-auto kohteessa, jolloin mies jää ikuisiksi ajoiksi jumiin jonnekin vuorille, tai kotipäässä vastaavasti jää jumiin Vantaalle. Kummassakin tapauksessa jumipaikan julkinen liikenne voi osoittautua huonoksi: vuorilta pääsee hotellille kerran viikossa, Vantaalta perähikiälle ei koskaan (koska olisi pitänyt tajuta kiertää Helsingin kautta tms)!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naikkosta, vaan naikkosia.
Voi olla myös sellainen "ihon alle" päässyt miespuolinen lapsuudenystävä, joukkuekaveri tms. Vaikka olisi vain "poikien kesken" keskellä erämaata, voi pettämistä tapahtua silti. Ja vaikka ei olisi alunperin suunnitellutkaan tuollaista ohjelmaa, niin ahtaassa teltassa "Pentin 45 v" kanssa voi herätä ajatuksia.
Joten jätä se sika ja vaihda ulkoistetulle talonmiespalvelulle "miesten työt" tai opeta lapsille, jos et itse osaa tai halua hoitaa kyseisiä hommia itse.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enää niitä tavaroita. Mieshän vei ne jo tässä yks päivä. Vei varmaan sen rautakangenkin, jolla olis voinut hakata jääkasan pihalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai keksittekö vielä perempia juonenkäänteitä? Voisko lentokone tipahtaa?Nuudelit polttaa munat?
Näin selittyy ne genitaalialueen rakkulat.
Minusta niitä kyllä pitää olla aika paljon jos neljä ladtakin on miehen kannsa hankkinut. Ja vielä vähän lusäö jos aikoo palata parin viikon lomalta yhteiseen kotiin.