Mitä tekisit jos saisit tietää että miehesi käy vauvapalstalla?
Kommentit (9)
Minä opetin mieheni käymään täällä. Käsken aina kertoa hauskoja juttuja minullekin, ja jos kirjoitan aloituksia, mies saa peukuttaa ja nostaa kommenteillaan ketjuani :)
Hämmästyisin todella paljon, ehkä huolestuisinkin. Hän ei edes lue iltapäivälehtiä, koska pitää niitä roskana, ja Hesarin lukee paperisena. Mahdotonta kuvitella, että hän pitäisi palstaa sellaisena, johon haluaisi käyttää vähäistä nettiaikaansa.
Muistuttaisin, että liiterissä on muutama kuutio pilkkomattomia halkoja.
Tehtäisi oma juttumme siitä että yritetään tunnistaa toistemme näkemykset, myös aiheista ja kirjoitustyylistä yritettäisi bongata toisiamme. Todennäköisesti tosin kumpikin järkyttyisi toisen somekommenteista.
En kai mitään. - Mieheni arvostaa erilaisia näkemyksiä ja kannanottoja ja toisinaan haluaa varta vasten saada niitä kuulla arvioidakseen omaa kantaansa ja käsitystään. Hän saattaisi hyvinkin yrittää kartoittaa niitä täällä; onhan tämä yksi suosituimpia ellei suosituin keskustelupalsta. Hän varmaa kysyisi myös, että miksi tämä palsta pitää mieltää erityisest naisten palstaksi, kun hänelle on itsestääm selvää, että hoitaa "vauva-arjesta" oman osuutensa, eikä käsittäsi, että vauvat olisivat jotenkin erityisesti enempi naisten juttu.
Olisin ihmeissäni, että onko minulla sittenkin mies. Ja toinen, suurempi huolenaihe heräisi siitä että kuka näistä palstamiehistä hän onkaan. Jättäisin sen sian.
Antaisin sille pildeä joka päivä ettei joku hehkeä siiderivalas vie.
En ainakaan paljastaisi, että käyn itsekin täällä :D
No se käy. Mitä sitten? Mun 80-vuotias isänikin ihmettelee täällä päivittäin!