Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, jotka ette mene huomenna töihin- Mikä on syynä, ettet mene?

Vierailija
03.03.2019 |

Itseä en tykkää käydä töissä. Liikaa stressiä. Mieluummin olen kotona, käyn harrastuksissa ja kokkaan. Nukun pitkään tietenkin. En ole katunut päätöstäni. Mikä on sinun syysi ?

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumetta ja ääni mennyt, parempi jäädä kotiin

Vierailija
82/92 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Yrittäjö, paljolliset tekee varsinaisen työn. Minä makoilen kotona ja teen pari krt viikossa paperihommia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eläkkeellä. Kun jäin eläkkeelle, katselin aamulla töihin kiiruhtavia ihmisiä ja nautin, kun ei tarvinnut kun keittää aamukahvit ja miettiä mitä kivaa sitä tekisi sitten kun huvittaa. Joo. Että sellainen on huomenaamukin. Käännän kylkeä kun kello tulee 8.

Vierailija
84/92 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks jum###lauta menisin, kun mulla on viikon talviloma. Kyllä siellä suut loksahtais auki, jos marssisin paikalle.

Vierailija
85/92 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämeentien remontti välillä Kurvi - Hakaniemen tori

Vierailija
86/92 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noro-virus...

Vierailija
87/92 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaus. Tohtori hieman korjaa edellisen leikkauksensa sotkuja.

Vierailija
88/92 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eläkkeellä. Kun jäin eläkkeelle, katselin aamulla töihin kiiruhtavia ihmisiä ja nautin, kun ei tarvinnut kun keittää aamukahvit ja miettiä mitä kivaa sitä tekisi sitten kun huvittaa. Joo. Että sellainen on huomenaamukin. Käännän kylkeä kun kello tulee 8.

Juu minulla sama. Nuori, komea rakastajani lähtee aamulla klo 06.30 töihin. Tänä aamuna heräsin, ennen kuin hän oli lähtenyt ja hän oli hyvin pahoillaan, ettei vain aamutoimillaan herättänyt minua :-)

Kahvit oli laitettu termariin ja aamiaisleivät valmiiksi kelmun alle jääkaappiin...

Nyt hän on lämmittämässä saunaa... se tietää sitä, että rentouttavaa rakastelua on luvassa. Hän menee nukkumaan ja minä valvon telkkaria katsellen ja netissä roikkuen....

Minä en valitettavasti näe muita töihin kiiruhtajia, kuin tuon oman kultani, kun asutaan vähän syrjässä ja kun yleensä nukun aamuisin.... varsinkin näin talvella, kun on niin pimeää...

Vierailija
89/92 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lomalla.

Vierailija
90/92 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskuus.