Te, jotka ette mene huomenna töihin- Mikä on syynä, ettet mene?
Itseä en tykkää käydä töissä. Liikaa stressiä. Mieluummin olen kotona, käyn harrastuksissa ja kokkaan. Nukun pitkään tietenkin. En ole katunut päätöstäni. Mikä on sinun syysi ?
Kommentit (92)
Olen Yrittäjö, paljolliset tekee varsinaisen työn. Minä makoilen kotona ja teen pari krt viikossa paperihommia.
Olen eläkkeellä. Kun jäin eläkkeelle, katselin aamulla töihin kiiruhtavia ihmisiä ja nautin, kun ei tarvinnut kun keittää aamukahvit ja miettiä mitä kivaa sitä tekisi sitten kun huvittaa. Joo. Että sellainen on huomenaamukin. Käännän kylkeä kun kello tulee 8.
miks jum###lauta menisin, kun mulla on viikon talviloma. Kyllä siellä suut loksahtais auki, jos marssisin paikalle.
Hämeentien remontti välillä Kurvi - Hakaniemen tori
Leikkaus. Tohtori hieman korjaa edellisen leikkauksensa sotkuja.
Vierailija kirjoitti:
Olen eläkkeellä. Kun jäin eläkkeelle, katselin aamulla töihin kiiruhtavia ihmisiä ja nautin, kun ei tarvinnut kun keittää aamukahvit ja miettiä mitä kivaa sitä tekisi sitten kun huvittaa. Joo. Että sellainen on huomenaamukin. Käännän kylkeä kun kello tulee 8.
Juu minulla sama. Nuori, komea rakastajani lähtee aamulla klo 06.30 töihin. Tänä aamuna heräsin, ennen kuin hän oli lähtenyt ja hän oli hyvin pahoillaan, ettei vain aamutoimillaan herättänyt minua :-)
Kahvit oli laitettu termariin ja aamiaisleivät valmiiksi kelmun alle jääkaappiin...
Nyt hän on lämmittämässä saunaa... se tietää sitä, että rentouttavaa rakastelua on luvassa. Hän menee nukkumaan ja minä valvon telkkaria katsellen ja netissä roikkuen....
Minä en valitettavasti näe muita töihin kiiruhtajia, kuin tuon oman kultani, kun asutaan vähän syrjässä ja kun yleensä nukun aamuisin.... varsinkin näin talvella, kun on niin pimeää...
50% työaika, reilu viikko vapaata.
Kuumetta ja ääni mennyt, parempi jäädä kotiin