Te, jotka ette mene huomenna töihin- Mikä on syynä, ettet mene?
Itseä en tykkää käydä töissä. Liikaa stressiä. Mieluummin olen kotona, käyn harrastuksissa ja kokkaan. Nukun pitkään tietenkin. En ole katunut päätöstäni. Mikä on sinun syysi ?
Kommentit (92)
Minä olen aika pahasti päästäni pipi ja olen siksi työkyvyttömyyseläkkeellä. Minusta se on kivaa että minulle maksetaan siitä, että olen hullu. Saan siis joka kuukausi rahoja vaikka en käy edes töissä ja ne maksetaan teidän työllänne ansaitsemistanne rahoista maksetuista veroista :-D .
Lomalla Thaikuissa. Enkä muutenkaan juuri työskentele koska en ole oikein löytänyt intohimoa mihinkään työhön.
Hihihihi kun naurattaa. kirjoitti:
Minä olen aika pahasti päästäni pipi ja olen siksi työkyvyttömyyseläkkeellä. Minusta se on kivaa että minulle maksetaan siitä, että olen hullu. Saan siis joka kuukausi rahoja vaikka en käy edes töissä ja ne maksetaan teidän työllänne ansaitsemistanne rahoista maksetuista veroista :-D .
En tee töitä, sori vaan. Harmittaako :)
Menen kouluun. Opiskelen AMK:ssa. Kai se tavallaan on minun "työni."
No se ei iso raha ole :D
Hei!! Miksei mulle makseta siitä, että mä oon hullu?!
ap on trolli, mutta mennään mukaan:
En mene töihin, koska olen vammainen. minulla on päässä vikaa ja elämäni on mennyt aika jännää tietä keskivertoon nähden. Mutta mikäs tässä noin muuten on olessa:
Sain hiihtolomaviikoksi palkattoman vapaan, mikä on kätevää pienen koululaisen kanssa (ja toki päiväkoti-ikäinenkin on lomalla).
Minulla on ilmastoahdistus. Siksi en vaan pysty hakemaan töitä.
Aiemmin hyllytin kirjaston kirjoja mutta se kävi liian raskaaksi ilmastoahdistuksen takia.
Työtön/sairauslomalla masennuksen takia. Mielummin menisin terveenä töihin.
Äitiysvapaalla