Te, jotka ette mene huomenna töihin- Mikä on syynä, ettet mene?
Itseä en tykkää käydä töissä. Liikaa stressiä. Mieluummin olen kotona, käyn harrastuksissa ja kokkaan. Nukun pitkään tietenkin. En ole katunut päätöstäni. Mikä on sinun syysi ?
Kommentit (92)
Henkilöstövuokrafirma tarjoaa huonosti vuoroja. Olenkin hakemassa koulutukseen + pariin muuhun firmaan. Lopulta voitte kadehtia, kun olen useasta työstäni huolimatta satunnaisia arkipäiviä vapaalla!
Meillä on työpaikkakiusaaja, joten on vaikeaa yrittää olla sellainen ahkera tyyppi, joka saa täydet vuorot. Pitää nimittäin samalla yrittää vältellä kyseisen matamin hermoille käymistä. Tästäkin syystä vietän maanantaita työnhaun merkeissä.
Oma yritys, sesonkityö. Työt alkaa vasta vappuna.
Aamulla ulkoilutan koiran, teen sitten yrityksen paperitöitä, käyn kaupassa naapurinmummolle ja ostamassa herkkuja kaverin sokeutuneelle koiralle, sitten taas koiralenkki, iltaruoan laitto, viimeinen koiralenkki, vauva.fi netissä menee ilta, ja sitten nukkumaan.
Olen opiskelija ja saan itse päättää päivät jolloin menen töihin, ilmestyn vaan paikalle kun haluan. Huomenna en jaksa vaan menen mieluummin loppuviikosta.
Menen huomenna "töihin". Neljän tunnin työpäivä ja "palkka" 9 euroa.
En ole työsuhteessa. Aion kyllä huomenna tehdä töitä, vaikkei minulle siitä palkkaa maksetakaan.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Äitiyslomalla. Vien isomman esikouluun, olen vauvan kanssa, imuroin, kirjoitan gradua ja käyn kirjastolla.
Ei ole kukaan huolinut töihin vaikka olisin ihan helvetin hyvä työntekijä, esimiehenä varsinkin ja kun ei tarvis tehdä mitään fyysistä. Viime viikolla piti yhdestä työpaikasta soittaa, toivottavasti soittaa huomenna. Toiseenkin paikkaan olen hakenut, se olis unelmapaikka ja tein tosi hyvän hakemuksen, jos sinnekään en pääse, niin sitten en ala. En tiedä miten tätä vielä jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen sairauslomalla syövän takia, ollut jo viime kesästä lähtien.
Hurjasti voimia ja halauksia ❤️
olin tänään töissä, huomenna on ihana vapaapäivä