Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen väärin? (rintaliiviostoksilla)

Vierailija
03.03.2019 |

Osaisiko joku kokeneempi kertoa mikä mun rintaliivien valinnassa aina menee pieleen? En haluaisi mennä liiviliikkeeseen kysymään apua kun tuntuu että sitten pitäisi sieltä ostaakin ne rintsikat.

Rintani ovat sellaiset noin B-75 kokoiset.
Ongelma on, että liivien kuppiosa törröttää jos en seiso hartiat aivan suorassa.
Kuppi ei vaikuta kuitenkaan liian suurelta vaan enemmänkin niin että kupit ovat liian kaukana toisistaan ja olkaimet lähtevät liian ”kainalosta”.
Ja matka rintojen välistä olkaimeen olisi ikäänkuin liian pitkä. Ja kuppien välissä oleva kangaspätkäkin lisää tätä pituutta.
Jos makaan kyljellään, toinen tissi ei yletä kuppiin asti.
Pienemmät koot taas puristavat. En ole edes löytänyt A-kupin liivejä isommalla ympäryksellä. Kaikki A-kupin liivit ovat aivan liian pieniä.
Missä vika?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin Changesta ihan mukavat liivit. Menin ostamaan uutta paria vastaavia, mutta halusin kuitenkin sovittaa. Myyjä tunki koppiin eikä antanut ostaa samaa kokoa, jonka olin jo todennut sopivaksi, vaan suostutteli ostamaan pienemmät. Koitin sitkeästi käyttää, mutta kun töissä toinen tissi oli pulpahtaa kupista ulos, luovuin niistä. Enkä kyllä enää Changeen mene. 

Minulle käy farkkujen kanssa aina samoin, jos myyjä on "auttamassa". Olisin itse ostamassa sovittaessakin miellyttävän tuntuista kokoa, mutta myyjä puhuu ummet ja lammet siitä, että ne kulahtaa hetkessä niin isoiksi, että harmittaa. Sitten jotenkin uskon ja menen ostamaan liian pienet. Kahdet on nytkin kaapissa odottamassa sitä, että venyisivät sopiviksi. Saavat odottaa, ei niitä käyttää voi, kun ei voi istua tai suunnilleen hengittääkään ne päällä. Olen siirtynyt semmoisiin kauppoihin, joissa ei myyjät vaivaa, saanpa sitten syyttää vain itseäni, jos tulee ostettua vääränkokoiset housut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä