Eurooppalainen kaupunki, johon ette menisi enää uudelleen?
Itse olin Varsovassa. Oli niin tylsä ja kolkko paikka.
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Moskovaan menisi aina vai uudelleen ja uudelleen, aivan ihastuttava paikka.
Mikä Moskovassa viehättää? Itse en ole käynyt siellä.
Budapest. Ihan yliarvostettu paikka, eikä erityisen halpa. Samaan kategoriaan menevät Lontoo ja Pariisi.
Bukarest oikeastaan ainut paikka, mikä on tuntunut vastenmieliseltä.
Levi. Rahastusta ja paskapalvelu. Pakastepizzakin oli parempaa kuin Poro
Amsterdam. Ihan liian täynnä turisteja.
Vierailija kirjoitti:
Levi. Rahastusta ja paskapalvelu. Pakastepizzakin oli parempaa kuin Poro
olen ollut muutaman kerran Levillä kylpylähotellissa, ulkonakin pari ulkoporeammetta. En oo koskaan talvella ollut. Päivikin raflassa oli hyvää hampurilaista mutta kallista.
Vierailija kirjoitti:
Amsterdam. Ihan liian täynnä turisteja.
Koskee vain paria kadunpätkää.
Oslo. Viikonloppu riitti mainiosti, tuli nähtyä kaupunki sen verran nopeasti. Kaikki kallista (mikä nyt sinänsä ei ole yllätys), mutta olin silti pöyristynyt.
Leningrad, sinne on vaikea enää mennä.
Vierailija kirjoitti:
Leningrad, sinne on vaikea enää mennä.
Väärin. Leningrad on edelleen olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Oslo. Viikonloppu riitti mainiosti, tuli nähtyä kaupunki sen verran nopeasti. Kaikki kallista (mikä nyt sinänsä ei ole yllätys), mutta olin silti pöyristynyt.
Paljon esim alkoholi? olut?
Venetsia. Hikistä, haisevaa ja hirveästi turisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon esim alkoholi? olut?
Järkyttävän hintaista. En tiedä paljonko maksoi ruokakaupassa, kun ei ostettu. Ravintolassa mies tilasi oluen, maksoi 12 euroa. Itse join lasin punaviiniä, maksoi 16 €. Hinnat yhtä järkyttävät myös paikallisessa viinakaupassa.
Helsinki on sellainen pikkukylä, jonka läpi voi ajaa ja katsella ikkunasta ohi käveleviä ihmisiä ja kuvitella kun naine heitä. Aamuisin katselen ikkunasta oravia käsi housuissa.
Turkin puoleinen Nikosia. Karmea p-läjä. Eikä se kreikkalainen puolikaan häävi ollut.
Moskovaan menisi aina vai uudelleen ja uudelleen, aivan ihastuttava paikka.