Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietäisittepä kuinka raskasta huippuälykkään elämä on

Vierailija
03.03.2019 |

Antaisin mitä tahansa, jotta voisin elää yhtä huoletonta elämää kuin te tavalliset ihmiset, mutta minun kohtalokseni on koitunut kantaa tiedon raskas taakka.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin hyvin kuvitella! Tietohan vaan lisää tuskaa.

Vierailija
62/70 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ksikki ei osaa yhdistää asioita oikein. Ei tajua mikä tuiki tavallinen saattaa liittyä johonkin, mikä ei tuiki tavallista. 

Jokainen päätös johtaa seuraavaan asiaan. Siinä on aina jatkumo. Niillä päätöksillä voi olla erittäin kohtalokkaita seurauksia ihmisille ja perheille. Mä oon ollut niitä todistamassa työni puolesta ja se ei ole kovin helppoa, eikä kivaa. Usein olen tiennyt jo pitkään ennen, että näin tulee käymään. Se on aika kamalaa.

Mitä pitää opiskella tullakseen näin valaistetuksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes vähän älykäs ihminen ei palstalla kirjoittele saati lue näitä juttuja ilman itsaria vartissa.

Vierailija
64/70 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huippuälykästä ei ole itsensä asettaminen uhrin asemaan eikä valittaminen. Jos olisit älykäs sinulla ei olisi huolia, koska osaisit hoitaa asiat.

Poikkeuksellisen älykkäät kokevat usein yksinäisyyttä tavisten seurassa. Tavallinen kommunikointikin on vaikeaa, kun toinen osapuoli käsittää väärin lähes kaiken, mitä älykkäämpi sanoo.  Sosiaalinen kanssakäyminen on  sen vuoksi tuskallista ja kuormittavaa.

No mit vit nyt taas?

Vierailija
65/70 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään huippuälykäs ei ole tainnut avata Vauva.fi-sivua.

Vierailija
66/70 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

James Woods. Soita hänelle. Katso elokuviaan.

Vierailija
67/70 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä yks ilmoittautuu. Tiedän että tiedän enemmön kun muut yhdestä jutusta, mutta sen tietämiseen ei pelkkä älykkyys riitä. Älykkyys kyllä auttaa epäilemään, että asioissa olla paljon muutakin, kun mitä kerrotaan tai väitetään.

Kerro jotain siitä mitä tiedät?

Kysy mitä tahansa?

Kuinka todennäköisesti se juttu loppuu seuraavien parin vuoden aikana?

Vierailija
68/70 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä älykkyyttä on, mutta ulkonäkö ei riitä. 🤔 Näin ei saa parempaa miestä ja päätyy kurjuuteen 🤔🤔.

t. ap n auttaja

Mulla on ainakin ollut ottajia vaikka joka sormelle. Ongelma on siinä, että miehet kuvittelevat haluavansa älykkään puolison. Oikeasti useimmat haluavat pullantuoksuisen passaajan. Itse olen naimisissa ja tämä on viimeinen mies ikinä mulle. Miehiä rupeaa kiukuttamaan, kun eivät olekaan fiksumpia. Ainakin näitä keski-ikäisiä, jotka on kasvatettu siihen, että naisten tehtävä on passata. Mä teen useimmiten mun miehenkin työt. Mitään hän ei halua lähettää eteenpäin ennenkuin olen katsonut sen läpi ja tämä on ollut hänen toive. Ja siis hänkin on vaativassa asemassa.

Vierailija
69/70 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ksikki ei osaa yhdistää asioita oikein. Ei tajua mikä tuiki tavallinen saattaa liittyä johonkin, mikä ei tuiki tavallista. 

Jokainen päätös johtaa seuraavaan asiaan. Siinä on aina jatkumo. Niillä päätöksillä voi olla erittäin kohtalokkaita seurauksia ihmisille ja perheille. Mä oon ollut niitä todistamassa työni puolesta ja se ei ole kovin helppoa, eikä kivaa. Usein olen tiennyt jo pitkään ennen, että näin tulee käymään. Se on aika kamalaa.

Mitä pitää opiskella tullakseen näin valaistetuksi?

Ei sitä voi opiskella. Se joko on tai ei. Ihan sama, mitä teet työksesi. 

Vierailija
70/70 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you. Yksinäistä on näiden typerysten keskellä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan