Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietäisittepä kuinka raskasta huippuälykkään elämä on

Vierailija
03.03.2019 |

Antaisin mitä tahansa, jotta voisin elää yhtä huoletonta elämää kuin te tavalliset ihmiset, mutta minun kohtalokseni on koitunut kantaa tiedon raskas taakka.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen myös huippuälykäs, kuulun älymyston aateliin ja olen Mensan huippujäsen . Ei ole helppoa ei. Tuntikausilla ajattelen matemaatttisia yhtälöitä, linnunrataa ja tähtien välisiä kaasuja. Kun istun vessassa, mielessäni on termodynamiikan ja Newtonin lait. Laskeskelen painovoiman vaikutusta kun kakkani putoaa põnttöön. Kun harrastan s#ksiä ajattelen DNA:ta ja RNA:ta ja kun saan org#smin, kiljaisen "Heureka!". Puhun filosofisia ajatuksiani omalle Felix domesticalleni. Uneni näen latinaksi tai antiikin kreikaksi Tietokoneeni ja älypuhelimeni näyttö on esperanton kielellä. Katollani on kaukoputki jolla tähyilen öisin taivaalle ja otan yhteyden ulkoavaruuteen. Ystäväni ovat töissä NASAssa ja CERNissä ja minä olen heidän neuvonantajansa. Ah, älykkyyteni on rikkauteni!

Aha.

Tää on ihan totta. Toivoisin, että olisi sellainen etuoikeus, ettei älyäisi mitään. Paitsi, että muistan suunnilleen kaikki, mitä mulle ikinä kerrotaan. Ihan turhatkin asiat. 

Vierailija
22/70 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippuälykäs ihminen joka ei osaa huolehtia itsestään ja omasta jaksamisestaan vaan uupuu turhan knoppitiedon alle. Hyvä esimerkki siitä, että korkea älykkyysosamäärä ei todellakaan korreloi elämässä tärkeisiin asioihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel ya.

Vierailija
24/70 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei voi käsittää, miten suurta kateutta ja ilkeyttä tämä muissa herättää, ellei ole itse kokenut. Itse oon vielä tosi kiltti ihminen, enkä ollenkaan kilpailunhaluinen. Mun ei tartte. Votttaisin useimmat älykkyydessä mennen tullen.

Vierailija
25/70 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tasan yhtä älykäs kuin muutkin palstailijat.

Vierailija
26/70 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huippuälykäs ihminen joka ei osaa huolehtia itsestään ja omasta jaksamisestaan vaan uupuu turhan knoppitiedon alle. Hyvä esimerkki siitä, että korkea älykkyysosamäärä ei todellakaan korreloi elämässä tärkeisiin asioihin.

Mua ei kiinnosta knoppitieto pätkän vertaa. Mutta sanoisin, et perusälykkään yleinen kommentti. Teillä ei ole hajuakaan, miten monissa asioissa meihin tukeudutaan ja vaaditaan kaikenlaista. Paljon enemmän kuin teiltä kuin muilta. I rest my case.

Vierailija
27/70 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen myös huippuälykäs, kuulun älymyston aateliin ja olen Mensan huippujäsen . Ei ole helppoa ei. Tuntikausilla ajattelen matemaatttisia yhtälöitä, linnunrataa ja tähtien välisiä kaasuja. Kun istun vessassa, mielessäni on termodynamiikan ja Newtonin lait. Laskeskelen painovoiman vaikutusta kun kakkani putoaa põnttöön. Kun harrastan s#ksiä ajattelen DNA:ta ja RNA:ta ja kun saan org#smin, kiljaisen "Heureka!". Puhun filosofisia ajatuksiani omalle Felix domesticalleni. Uneni näen latinaksi tai antiikin kreikaksi Tietokoneeni ja älypuhelimeni näyttö on esperanton kielellä. Katollani on kaukoputki jolla tähyilen öisin taivaalle ja otan yhteyden ulkoavaruuteen. Ystäväni ovat töissä NASAssa ja CERNissä ja minä olen heidän neuvonantajansa. Ah, älykkyyteni on rikkauteni!

Muusta en ole vakuuttunut, kuin että mielikuvituksesi lentää

Vierailija
28/70 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kiinnosta knoppitieto pätkän vertaa. Mutta sanoisin, et perusälykkään yleinen kommentti. Teillä ei ole hajuakaan, miten monissa asioissa meihin tukeudutaan ja vaaditaan kaikenlaista. Paljon enemmän kuin teiltä kuin muilta. I rest my case.

Sinä alleviivasit tosin tietämättämäsi juuri aiemman kommenttini - luehan se uudestaan niin saatat oppia jotain oikeasti hyödyllistä. 😂😂😂

Vierailija
29/70 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olin erityisen älykäs ja ajattelevainen ihminen ja kaltaisen seuran puute aiheutti suurta turhautumista. Mielisairaus heikensi sittemmin ajattelukykyä ja nykyään on paljon helpompi olla yksi aivoton tollo muiden joukossa.

Vierailija
30/70 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?

Vierailija
31/70 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippuälykästä ei ole itsensä asettaminen uhrin asemaan eikä valittaminen. Jos olisit älykäs sinulla ei olisi huolia, koska osaisit hoitaa asiat.

Vierailija
32/70 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voit määritellä tällaisin henkilön älykkääksi? Hän on impulsiivinen eikä pysty pitämään elämäänsä järjestyksessä vaan kerää ehkä hetkeksi mielihyvää tuovaa knoppitietoa.

Vierailija
33/70 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkuin esimerkiksi mitä? Missä olet töissä?

Vierailija
34/70 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole aikaa semmoiseen, kun pitää kokoajan hoitaa tyhmempien asiat. Hyvä, jos ehdin itse suihkussa käydä. Enkä hoida mitään raha-asioita itse. Mun mies hoitaa ne. Se vaan kertoo mulle, paljonko pitää mihinkin ja milloin laittaa. 

Vierailija
35/70 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

älykkyydellä ja TIEDON MÄÄRÄLLÄ ei ole suoraa korrelaatiota. myös tyhmä voi muistaa valtavasti tietoa ja älykäs voi olla tietämätön...

Vierailija
36/70 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään paineita, olen valinnut tavallisen toimistomartan työelämän ja värjännyt tukkani vielä plondiksi, niin kukaan ei oleta mun tietävän mitään.

Vierailija
37/70 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä huippuälykäs Vauviksella? 

Vierailija
38/70 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkuin esimerkiksi mitä? Missä olet töissä?

En kerro, koska en voi. Mut sanotaanko, et paikassa mihin monellakaan ei ole asiaa.

Vierailija
39/70 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole aikaa semmoiseen, kun pitää kokoajan hoitaa tyhmempien asiat. Hyvä, jos ehdin itse suihkussa käydä. Enkä hoida mitään raha-asioita itse. Mun mies hoitaa ne. Se vaan kertoo mulle, paljonko pitää mihinkin ja milloin laittaa. 

Niin no tuo sitten onkin fiksua antaa miehen päättää rahoista! Kenen asioita sinä muka hoidat 😂

Vierailija
40/70 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä huippuälykäs Vauviksella? 

No miksei? Purkautuminen aina helpottaa. Jaksaa sitten taas eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi