Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietäisittepä kuinka raskasta huippuälykkään elämä on

Vierailija
03.03.2019 |

Antaisin mitä tahansa, jotta voisin elää yhtä huoletonta elämää kuin te tavalliset ihmiset, mutta minun kohtalokseni on koitunut kantaa tiedon raskas taakka.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huippuälykkäät eivät kirjoittele vauvapalstalle juttuja siitä, miten älykkäitä he ovat. 

Eikä päästään terveet muutenkaan. 

Vierailija
42/70 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huippuälykäs ihminen joka ei osaa huolehtia itsestään ja omasta jaksamisestaan vaan uupuu turhan knoppitiedon alle. Hyvä esimerkki siitä, että korkea älykkyysosamäärä ei todellakaan korreloi elämässä tärkeisiin asioihin.

Mua ei kiinnosta knoppitieto pätkän vertaa. Mutta sanoisin, et perusälykkään yleinen kommentti. Teillä ei ole hajuakaan, miten monissa asioissa meihin tukeudutaan ja vaaditaan kaikenlaista. Paljon enemmän kuin teiltä kuin muilta. I rest my case.

Niinkuin esimerkiksi mitä? Missä olet töissä?

En kerro, koska en voi. Mut sanotaanko, et paikassa mihin monellakaan ei ole asiaa.

Tiedäthän ettei sinun ole pakko ottaa enempää töitä vastaan kun mitä ehdit tehdä eikä hoitaa kenenkään muun asioita jos sinulla ei pysy langat käsissä edes oman elämän hallinnassa. Voit sanoa ei työnantajalle, kavereille, perheelle ja opetella niitä elämän perusasioita ihan rauhassa. Voimia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blaa blaa. Ihan normaaliälyinenkin keksii paljon parempaa tekemistä kuin trollailu vauva.fissä.

Vierailija
44/70 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

älykkyydellä ja TIEDON MÄÄRÄLLÄ ei ole suoraa korrelaatiota. myös tyhmä voi muistaa valtavasti tietoa ja älykäs voi olla tietämätön...

Miksi älykäs olisi tietämätön?

Vierailija
45/70 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huippuälykäs ihminen joka ei osaa huolehtia itsestään ja omasta jaksamisestaan vaan uupuu turhan knoppitiedon alle. Hyvä esimerkki siitä, että korkea älykkyysosamäärä ei todellakaan korreloi elämässä tärkeisiin asioihin.

Ei ole aikaa semmoiseen, kun pitää kokoajan hoitaa tyhmempien asiat. Hyvä, jos ehdin itse suihkussa käydä. Enkä hoida mitään raha-asioita itse. Mun mies hoitaa ne. Se vaan kertoo mulle, paljonko pitää mihinkin ja milloin laittaa. 

Niin no tuo sitten onkin fiksua antaa miehen päättää rahoista! Kenen asioita sinä muka hoidat 😂

Minä hoidan sen asioita, jotka maksaa meidän perheen matkat Alpeille ja muualle maailmaan. 

Vierailija
46/70 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole aikaa semmoiseen, kun pitää kokoajan hoitaa tyhmempien asiat. Hyvä, jos ehdin itse suihkussa käydä. Enkä hoida mitään raha-asioita itse. Mun mies hoitaa ne. Se vaan kertoo mulle, paljonko pitää mihinkin ja milloin laittaa. 

Niin no tuo sitten onkin fiksua antaa miehen päättää rahoista! Kenen asioita sinä muka hoidat 😂

Minä hoidan sen asioita, jotka maksaa meidän perheen matkat Alpeille ja muualle maailmaan. 

Etkö saisi itse kerättyä varoja älykkyytesi avulla? Vaihda mies helpompaan, tuskin matkat maksaa tarpeeksi noin suuresta vaivasta.

t. keskivertoälykäs

Vierailija
47/70 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huippuälykästä ei ole itsensä asettaminen uhrin asemaan eikä valittaminen. Jos olisit älykäs sinulla ei olisi huolia, koska osaisit hoitaa asiat.

Poikkeuksellisen älykkäät kokevat usein yksinäisyyttä tavisten seurassa. Tavallinen kommunikointikin on vaikeaa, kun toinen osapuoli käsittää väärin lähes kaiken, mitä älykkäämpi sanoo.  Sosiaalinen kanssakäyminen on  sen vuoksi tuskallista ja kuormittavaa.

Vierailija
48/70 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa hieman hitaalta

Vierailija
49/70 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huippuälykästä ei ole itsensä asettaminen uhrin asemaan eikä valittaminen. Jos olisit älykäs sinulla ei olisi huolia, koska osaisit hoitaa asiat.

Poikkeuksellisen älykkäät kokevat usein yksinäisyyttä tavisten seurassa. Tavallinen kommunikointikin on vaikeaa, kun toinen osapuoli käsittää väärin lähes kaiken, mitä älykkäämpi sanoo.  Sosiaalinen kanssakäyminen on  sen vuoksi tuskallista ja kuormittavaa.

Mitä sitten?

Vierailija
50/70 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit älykäs keksisit tavan päästä yli ongelmista, huonosta miehestä, yksinäisyydestä, kaikesta

Vierailija
51/70 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks ilmoittautuu. Tiedän että tiedän enemmön kun muut yhdestä jutusta, mutta sen tietämiseen ei pelkkä älykkyys riitä. Älykkyys kyllä auttaa epäilemään, että asioissa olla paljon muutakin, kun mitä kerrotaan tai väitetään.

Vierailija
52/70 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ksikki ei osaa yhdistää asioita oikein. Ei tajua mikä tuiki tavallinen saattaa liittyä johonkin, mikä ei tuiki tavallista. 

Vierailija
53/70 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö se ole sitten parempi, et jolla on enemmän aikaa ja mielenkiintoa hoitaa ne? Mulla ei ole kumpaakaan. Varsinaisen varallisuuteni olen hoitanut ihan muualle. Nyt puhutaan vaan kassavirrasta.

Vierailija
54/70 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yks ilmoittautuu. Tiedän että tiedän enemmön kun muut yhdestä jutusta, mutta sen tietämiseen ei pelkkä älykkyys riitä. Älykkyys kyllä auttaa epäilemään, että asioissa olla paljon muutakin, kun mitä kerrotaan tai väitetään.

Ei oikeestikko, onpa nerokas oivallus

Vierailija
55/70 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö se ole sitten parempi, et jolla on enemmän aikaa ja mielenkiintoa hoitaa ne? Mulla ei ole kumpaakaan. Varsinaisen varallisuuteni olen hoitanut ihan muualle. Nyt puhutaan

Ei ole tarvetta valittaa jos vapaaehtoisesti hoidat muiden asioita niin ettei aikaa jää itselle. Silloin sinun älykkyytesi ei ole se ongelmien lähde.

Vierailija
56/70 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro jotain siitä mitä tiedät?

Vierailija
57/70 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ksikki ei osaa yhdistää asioita oikein. Ei tajua mikä tuiki tavallinen saattaa liittyä johonkin, mikä ei tuiki tavallista. 

Jokainen päätös johtaa seuraavaan asiaan. Siinä on aina jatkumo. Niillä päätöksillä voi olla erittäin kohtalokkaita seurauksia ihmisille ja perheille. Mä oon ollut niitä todistamassa työni puolesta ja se ei ole kovin helppoa, eikä kivaa. Usein olen tiennyt jo pitkään ennen, että näin tulee käymään. Se on aika kamalaa.

Vierailija
58/70 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä älykkyyttä on, mutta ulkonäkö ei riitä. 🤔 Näin ei saa parempaa miestä ja päätyy kurjuuteen 🤔🤔.

t. ap n auttaja

Vierailija
59/70 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen päätös johtaa seuraavaan asiaan. Siinä on aina jatkumo. Niillä päätöksillä voi olla erittäin kohtalokkaita seurauksia ihmisille ja perheille. Mä oon ollut niitä todistamassa työni puolesta ja se ei ole kovin helppoa, eikä kivaa. Usein olen tiennyt jo pitkään ennen, että näin tulee käymään. Se on aika kamalaa.

Ootko sossu?

Vierailija
60/70 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro jotain siitä mitä tiedät?

Kysy mitä tahansa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän