Missä ajassa voi suht kivuttomasti laihduttaa 10 kiloa?
Siis kadottaa itsestään 10 kiloa rasvaa. Mitä ruokia pitää erityisesti välttää?
-ekaa kertaa laihikselle
Kommentit (8)
Puoli vuotta voisit varata aikaa (vajaa puoli kiloa viikossa keskimäärin). Karppaaminen on varma ja helppo konsti!
riippuu lähtötilanteesta. vähähiilarisella (alussa ketoosi) uskoisin että onnistuu aika nopsaan, ehkä pari kuukautta. mutta sitä pitää noudattaa ihan orjallisesti, eli hiilarit ei yhtään yli, ja riippuu toki painostasikin.
2 kk:ta, jos pidempi laihis on tuskaa
Olen laihduttanut Kiloklubilla (netissä, ilmainen) nyt tammikuun alkupuolelta ja laihtunut ihan helposti 5,5kg. Sinne pitää syöttää kaikki ruoka, mitä syö, ja liikunnat, se laskee sitten kalorimäärät ja näet, paljonko jäät miinukselle joka päivä. Se on toiminut minulla oikein hyvin, voin suositella! Aluksi olin kyllä kovin nälkäinen, mutta sitten sain täältä palstalta vinkin vaihtaa valkoiset pastat ja riisit tummiin ja se auttoi, piti nälkää poissa paljon paremmin. Muuten olen syönyt ihan tavallista perusruokaa, paljon kasviksia.
No riippuu aika paljon lähtöpainosta. En osaa vastata tarkasti koska en tiedä lähtötilannettasi enkä sitä, miksi olet laihdutuksen tarpeessa - oletko syönyt itsesi läskiksi vai etkö liiku vai mistä se johtuu.