Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olla työpaikalla, kun siellä eräs ihminen inhoaa

Vierailija
24.02.2013 |

ja tuo viha on käsinkosketeltavaa? En ole tuolle ihmiselle mitään koskaan tehnyt. Ainoa mikä tulee mieleen, on kun hän kerran toi lapsensa meille leikkimään, ja tuo lapsi tuli meille sen vuoksi että pääsisi naapurintyttömme kanssa leikkimään, mutta oma tyttöni halusi leikkiä vain tuon työkaverini lapsen kanssa. Eikä tuon työkaverin lapsen toive sitten toteutunutkaan. Siitä lähtien tuo ihminen ignooraa minut täysin, ei ole huomaavinaankaan minua.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtaa koko juttu, ja olla kuin ei mitään olisi ikinä tapahtunutkaan. Toivottavasti teillä duunissa on muitakin työntekijöitä kuin tuo yksi, muuten ei toimi. Maailmassa on jonninjoutavia ihmisiä, joten anna olla. Se on tärkeä jollekin, ei sulle, sä olet tärkeä jollekin, et sille, so??

Vierailija
2/3 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli työpaikalla samanlainen tilanne. Yks tyyppi vaan vihas mua. En tiedä miks. Sit se kerran joutui pyytämään mua tuuraamaan sitä. Ai miten kiva oli sanoa, et "Sori, kato mul on mun omat työt ja sul on sun omas". Sen jälkeen se oli niin mukava että.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa keino taitaa tosiaan olla, että yrittää olla välittämättä. Helppoahan se ei ole, kun joutuu näkemään joka päivä ja tekemään yhdessä töitä. Mutta toisaalta en ole koskaan ymmärtänyt miten aikuiset ihmiset viitsii aktiivisesti vihata toista, jos tämä ei ole heitä kohdellut mitenkään väärin. Omapa on häpeänsä ja menetyksensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan