Sopeutumiseläkeläinen Tanja Vienonen-Karpela-Saarela nostaa 4500 e/kk. ja jäi eläkkeelle 40 vuotiaana. Miksi?
Kuka maksaa nuorehkon ihmisen sopeutumiseläkkeen?
Mistä ja mihin tämä koirakouluttaja on sopeutumassa?
Ylellisyydestä ja vallankahvasta normaaliin taviselämään?
https://www.seiska.fi/Uutiset/Matti-Vanhasen-ja-Tanja-Vienosen-kohusuhd…
Kommentit (45)
Sehän vei ne malamuuttikoiransa piikille, kun ei huvittanutkaan hoitaa. Härski tyyppi. Ei yhtään ihmetytä loisiminenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Onhan Karpelalla ja hänen miehellään liiketoimintaa.
Mihin se tarvitsee sopeutumiseläkettä?
Ymmärtäisin, jos vaikka 6 kk ajan saisi 3000 euroa tai miksei näille riitä normaali työttömyyskorvaus. Sitten viimeistään töihin vaan. Tuo summa on enemmän kuin moni akateeminen vaativasta työstä saa.
Mies tietysti nostaa palkkatuloa firmasta ja Tanja eläkettä.
Vierailija kirjoitti:
Perseestähän tuo on, mutta käsi sydämellä, etkö itse toimisi aivan samoin jos sinulla siihen mahdollisuus olisi?
Onko moraali ihan vieras käsite? Ei useimmat tekisi rikostakaan, vaikka ei jäisi kiinni. Tässä maassa on tuhansia ihmisiä, jotka eivät nosta edes toimeentulotukea, vaikka olisivat siihen oikeutettuja. Tai maksavat täyden hinnan jostakin, vaikka olisivat oikeutettuja alennukseen. Yms. Kyllä kai ihminen puolustaa vääryyksiä silloin, jos on itsekin niiden tekemiseen taipuvainen. Ei päinvastoin.
Kyllähän se työtön sosionomi on sen 10 kertaa arvokkaampi työtön kuin vaikka työmarkkinatuella kituutteleva tohtori
Tanja on kouluttanut mm. koiria, kissoja, rottia, marsuja ja minipossuja. Tanjan erityisosaamista ovat ongelmakoirien koulutus sekä hajukoirien koulutus erilaisiin tehtäviin, sekä koiran peruskoulutukset ja erilaiset harrastelajit kuten Nose Work, flyball, canicross jne. Tanja on kouluttanut vuodesta 2014 lähtien koiria uudehkoon ja mielenkiintoiseen hajutyöskentelyyn, jossa koiran ilmiömäistä hajuaistia hyödynnetään ihmisen avuksi erilaisten kasvi- ja eläinlajien kartoituksessa ja tuhohyönteisten etsinnässä luonnon suojelun ja tutkimuksen edistämiseksi.
Yrityksellä täytyy olla miljoonatulot...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perseestähän tuo on, mutta käsi sydämellä, etkö itse toimisi aivan samoin jos sinulla siihen mahdollisuus olisi?
Onko moraali ihan vieras käsite? Ei useimmat tekisi rikostakaan, vaikka ei jäisi kiinni. Tässä maassa on tuhansia ihmisiä, jotka eivät nosta edes toimeentulotukea, vaikka olisivat siihen oikeutettuja. Tai maksavat täyden hinnan jostakin, vaikka olisivat oikeutettuja alennukseen. Yms. Kyllä kai ihminen puolustaa vääryyksiä silloin, jos on itsekin niiden tekemiseen taipuvainen. Ei päinvastoin.
Ja satojatuhansia laiskoja työttömiä. Eli kyllä se moraali on harvojen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se työtön sosionomi on sen 10 kertaa arvokkaampi työtön kuin vaikka työmarkkinatuella kituutteleva tohtori
Hehe! Puhut vähän, mutta asiaa! :DD
minä vaan kysyn kirjoitti:
Onko teillä tiedossa muita sopeutumiseläkeläisiä?
Muistaakseni Suvi Linden (kok) on sopeutumiseläkeläinen. Sehän huseerasi jossain Afrikan reissulla ja yksi Patrian edustajista kuoli sillä matkalla. Vai miten se juttu oikein meni?
Kuka tuon S.Lindenin oli palkannut sinne Afrikkaan/ Ugandaan? Mikä toimeksianto?
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan sunkin moraalia, mutta en toimis.
Ehkä keput ja kokkarit toimii.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se siis ole työelämässä ollenkaan?
On toki.
Yksityisyrittäjänä pitää jotain koirahommaa.
Ei maksa itselleen palkkaa jotta saa "eläkettä" ja miehelle voi maksaa 4000€/kk firmasta.
Nythän on taas tyrkyllä näihin tuleviin vaaleihin lisää näitä julkkiksia, on joka lähtöön. Itse en koskaan äänestä ketään missiä tai muutakaan kiinteistökuningatarta.
Vierailija kirjoitti:
Nythän on taas tyrkyllä näihin tuleviin vaaleihin lisää näitä julkkiksia, on joka lähtöön. Itse en koskaan äänestä ketään missiä tai muutakaan kiinteistökuningatarta.
Onkohan se edelleen Kepu:n listoilla? Minun ääntäni se ei ainakaan saa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On toki.
Yksityisyrittäjänä pitää jotain koirahommaa.
Ei maksa itselleen palkkaa jotta saa "eläkettä" ja miehelle voi maksaa 4000€/kk firmasta.
Voihan he*vetti näitä loiseläjiä! Pöyristyttävää!
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko omien koirien koirakouluttaja, työelämässä olemiseksi? Miksi se tekisi oikeita töitä, kun rahaa saa ilmaiseksi?
Minkä koiran kouluttaja koulutuksen on suorittanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko omien koirien koirakouluttaja, työelämässä olemiseksi? Miksi se tekisi oikeita töitä, kun rahaa saa ilmaiseksi?
Minkä koiran kouluttaja koulutuksen on suorittanut?
Kirjekurssin!
Onko teillä tiedossa muita sopeutumiseläkeläisiä?