Sopeutumiseläkeläinen Tanja Vienonen-Karpela-Saarela nostaa 4500 e/kk. ja jäi eläkkeelle 40 vuotiaana. Miksi?
Kuka maksaa nuorehkon ihmisen sopeutumiseläkkeen?
Mistä ja mihin tämä koirakouluttaja on sopeutumassa?
Ylellisyydestä ja vallankahvasta normaaliin taviselämään?
https://www.seiska.fi/Uutiset/Matti-Vanhasen-ja-Tanja-Vienosen-kohusuhd…
Kommentit (45)
Suvi lindenin maine on mennyt sen töppäilyjen takia. Ei saa mistään töitä Oulussa ainakaan. Sanoi haastattelussa että töitä olisi vain Helsingissä mutta siellähän se oli kansanedustajanakin. Nokka pystyssä kulkee Oulussa. Kaikki tietää sen töppäilyt Ugandassa ja sen Eeva-lehden skandaalin jossa masinoi jonkun tuttunsa äänestämään häntä vuoden eevaksi. Moraaliton on ja siltähän ei sopeutumiseläke lopu. Melkein käy sääliksi tämä rouva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se siis ole työelämässä ollenkaan?
On toki.
Yksityisyrittäjänä pitää jotain koirahommaa.
Ei maksa itselleen palkkaa jotta saa "eläkettä" ja miehelle voi maksaa 4000€/kk firmasta.
En ymmärrä mten tämä onnistuu, yhteinen yritys ja eläkeläinen siellä töissä ilman palkkaa. En kehtaisi hirveästi olla yhteisiä asioita ajava politiikko - edes entinen - jos ajaisin noin röyhkeäti vain omaa etuani.
Joku kirjoitti vuosia sitten, että Vanhanen ja Karpela vetävät keskustan kannatuksen alas. Vetivät ainakin omansa, Vanhanen koki viime vaaleissa rökäletappion. Karpela jatkaa eläkkeellä. Olen sanaton tuollaisen toiminnan edessä. Moni työntekijä ja yrittäjä yrittää tosissaan ja tekee pitkää päivää ja joku nostaa eläkettä häpeilemättä.
Vierailija kirjoitti:
Perseestähän tuo on, mutta käsi sydämellä, etkö itse toimisi aivan samoin jos sinulla siihen mahdollisuus olisi?
Minä en toimi, käsi sydämellä, noin. Lakkasin hakemasta soviteltua päivärahaa, koska tiesin pärjääväni ilmankin, kun tuntimäärä nousi vähän. Olisin ollut edelleen oikeutettu.
Pidän noita tyyppejä pelkkinä riistäjinä.
SDP myös. Kaikki kolme loisivat.