Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Tinderissä näkyy etäisyys? Kusettaako mies minua?

Vierailija
03.03.2019 |

Olen tavannut pari kertaa treffisivustolla kohtamaani miestä. Juttu lähti hyvin liikkeelle ja sovittiin uudet treffit, mutta mies perui ne edellisenä päivänä sanoen olevansa toisella puolella suomea. Minulla on kuvaton profiili myös tinderissä ja bongasin miehen siellä seuraavana päivänä, vaikka hänen piti olla hoitamassa asioita satojen kilometrien päässä. Etäisyydeksi tinder näytti vain muutaman kilometrin eli sen, joka meidän asuinpaikoilla on oikeasti.

Tarkoittaako tämä sitä, että mies onkin oikeasti ollut silloin kotonaan vai voiko tinder näyttää väärää etäisyyttä, jos itse ei ole siellä juuri silloin aktiivisena paikalla? Sain miehestä ihan toisenlaisen kuvan ja uskoin vilpittömästi hänen selitykseensä treffien perumissyystä. Aikamoisen stoorin on kehitellyt, mikäli ei pidäkään paikkaansa. Kusettaako mies minua?

Tietääkö joku, miten tinder näyttää etäisyyden? Onko mahdollista, että mies on kuitenkin ollut tinderiä selatessani satojen kilometrien päässä, vaikka se minulle näyttikin, että on lähellä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mahdollista, että mies onkin satojen kilometrien päässä, vaikka tinder näyttää etäisyydeksi vain muutamaa kilometriä? ap

On. Jos pistät puhelimesta sijainnin pois päältä, niin se jättää sinut siihen missä olit viimeksi.

Se on myös turvallisuuden nimissä hyvä strategia. Muuten kaikki näkisi, että olet reissussa ja talosi on tyhjänä. Mies tod.näk seuraa tätä ohjenuoraa eikä pidä sijaintia päällä reissussa ollessa, ja silloin tinder todellakin näyttää saman sijainnin missä oli viimeksi kun sijainti päällä, eli sinusta pari km päässä tässä tapauksessa (vaikka onkin muualla).

Fiksu mies.

Eihän tinderissä muut tiedä, missä ihmiset asuvat, joten turvallisuuden kannalta on ihan sama, pitääkö sijaintia päällä reissussa vai ei.

No esim. tämä ap tietää tämän miehen osoitteen todnäk. Ei hän vielä voi luottaa häneen, ties vaikka kääntää talonsa.

En tiedä miehen osoitetta. Onko joku tosiaan niin typerä, että paljastaa osoitteensa parin pikaisen tapaamisen jälkeen? Ai niin, ehkäpä ne seksin perässä olevat miehet. ap

Vierailija
22/25 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mahdollista, että mies onkin satojen kilometrien päässä, vaikka tinder näyttää etäisyydeksi vain muutamaa kilometriä? ap

On. Jos pistät puhelimesta sijainnin pois päältä, niin se jättää sinut siihen missä olit viimeksi.

Se on myös turvallisuuden nimissä hyvä strategia. Muuten kaikki näkisi, että olet reissussa ja talosi on tyhjänä. Mies tod.näk seuraa tätä ohjenuoraa eikä pidä sijaintia päällä reissussa ollessa, ja silloin tinder todellakin näyttää saman sijainnin missä oli viimeksi kun sijainti päällä, eli sinusta pari km päässä tässä tapauksessa (vaikka onkin muualla).

Fiksu mies.

Eihän tinderissä muut tiedä, missä ihmiset asuvat, joten turvallisuuden kannalta on ihan sama, pitääkö sijaintia päällä reissussa vai ei.

No esim. tämä ap tietää tämän miehen osoitteen todnäk. Ei hän vielä voi luottaa häneen, ties vaikka kääntää talonsa.

En tiedä miehen osoitetta. Onko joku tosiaan niin typerä, että paljastaa osoitteensa parin pikaisen tapaamisen jälkeen? Ai niin, ehkäpä ne seksin perässä olevat miehet. ap

Ei ole tavatonta, että jos on nähty pari kertaa niin ollaan myös oltu jomman kumman luona. Varsinkin kun puhe on tinderistä ja löydettäessä ihmiset parin kilometrin säteellä toisistaan. Itse asiassa se on enemmän sääntö kuin poikkeus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no etpä ole kovin kiinnostunut miehestä jos räpläät tinderiä edelleenkin. 

jaa. mun mielestäni ap on lähes takertuvan kiinnostunut, koska on laittanut aiheesta kolme viestiä kahdeksan minuutin aikana :D creepyä

Vierailija
24/25 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos on tinderinpuhelin erikseen ja jätti sen kotiin.

jos tämä pitää paikkansa, niin jätkä on varattu ja parisuhteessa. Salarakkaita ja randompanoja keräilevät operoi tinderissä vain ja ainoastaan siihen tarkoitetulla puhelimella

Vierailija
25/25 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder näyttää sen lokaation, jossa appi on viimeksi ollut auki. Se ei passiivisesti hae sijaintia ollessaan suljettuna. On myös olemassa fake gps -sovelluksia, joilla tinderiä voi huijata omasta sijainnistaan.