Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on pahempi turn-off, tupakointi vai tatuointi?

Vierailija
03.03.2019 |

?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi pahempi, ellei ole tatuoituna kansallissosialistisia symboleja tms.... riippunee, mutta normaali tatuointi parempi kuin tupakointi.

Miksei aloittaja tehnyt gallupia niin tietäisimme mitä mieltä kansa on? Vai siksi, että tiedämme, että tatuointi vähemmän turn off, mutta paras perustelu voittakoon.

Vierailija
22/36 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle (miehenä) näin mustavalkoiseen kysymykseen vastaus on, että tupakointi. - Jos naisella on nilkassaan, tai jossain muualla kuin kasvoillaan muutaman centin kokoinen tatuointi, niin saattaa mennä aikaa ennenkuin edes huomaan tai saan tietää hänellä olevan tatuointi. Sen sijaan tupakan hajun kyllä usein haistaa toisesta, joka tupakoi säännöllisesti. Säännöllisesti siksi tässä, ettei sitä tatuointiakaan oteta välillä pois, vaikka se ei aina näkyisi vrt ei ole yhtenään tupakalla. Toisekseen minusta se, että haluaa käyttää rahansa johonkin niin turhaan kuin tupakointiin kertoo jonkin verran ihmisen arvomaailmasta ja siitä, mihin haluaa käyttää aikaansa. Tatuointikin kertonee, mutta se mitä on jo itsellen hieman vaikeaa kertoa ta sanoa oikopäätä, jonkun toisentatuoinnista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle (miehenä) näin mustavalkoiseen kysymykseen vastaus on, että tupakointi. - Jos naisella on nilkassaan, tai jossain muualla kuin kasvoillaan muutaman centin kokoinen tatuointi, niin saattaa mennä aikaa ennenkuin edes huomaan tai saan tietää hänellä olevan tatuointi. Sen sijaan tupakan hajun kyllä usein haistaa toisesta, joka tupakoi säännöllisesti. Säännöllisesti siksi tässä, ettei sitä tatuointiakaan oteta välillä pois, vaikka se ei aina näkyisi vrt ei ole yhtenään tupakalla. Toisekseen minusta se, että haluaa käyttää rahansa johonkin niin turhaan kuin tupakointiin kertoo jonkin verran ihmisen arvomaailmasta ja siitä, mihin haluaa käyttää aikaansa. Tatuointikin kertonee, mutta se mitä on jo itsellen hieman vaikeaa kertoa ta sanoa oikopäätä, jonkun toisentatuoinnista.

centin? Huoh.

Vierailija
24/36 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tapauksesta riippumatta molemmat ovat erittäin suuri turn-off. Omiin silmiin "hienoa" tai ei-mautonta tatuointia ei olekaan.

Jos on pakko valita, sanon tupakointi. Se on tietysti terveydelle haitallisempaa + haju yms.

Vierailija
25/36 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta oikeasti helvetin komea ja karismaattinen mies - tupakointi ja tatuoinnit mitä ne on? Se on se kokonaisuus.

Mä en kyllä pystyis olemaan tupakoitsijan kanssa, ne haisee aivan hirveelle ja suuteleminenkin olis kuin nuolis tuhkakuppia. Aivan sama kuinka komea ja karismaattinen tyyppi olis kyseessä.

Mua häiritsee tupakoinnissa eniten se epäsosiaalisuus (haju, terveyshaitat ym. tietenkin myös). Jos on itsekin koukussa niin mikä ettei, mutta tupakoimattomana on niin tylsää, suorastaan ärsyttävää, että kumppani juoksee jatkuvasti savuttamassa. En halua seistä pahanhajuisessa savussa, joten en lähde mukaan. Odottelen sitten vain, että voidaan jatkaa taas keskustelua, leffan katsomista, mitä nyt jääkään kesken. Ja sitten jos onkin tupakka lopussa niin sitä taantumisen ja kiukkuisuuden määrää aikuisella ihmisellä, ymmärrän, mutten siedä. Ja rahaakin menee niinkin hyvään tarkoitukseen kuin keuhkoahtaumaan... Mieluummin nuuska kuin tupakka ja ei kiitos sillekin.

Vierailija
26/36 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi pahempi. Savu ja hiukkasjämät ovat riski terveydelle myös ympärillä oleville (second hand ja third hand altistus), paha haju, ympäristöhaitat ja ne maatumattomat tumpit pitkin poikin.

Tatuoinnit lähinnä vain tatuoidun oma ongelma. Ei täysin riskitöntä tietysti sekään terveyden kannalta mutta jos nyt ei mitään hepatiittia ole neuloista saanut, niin eipä siitä ole haittaa kuin tatuoidulle itselleen. Joku naamatatuointi olisi kyllä täydellinen turnoff, en erityisemmin ihannoi tatuointeja muutenkaan.

Vierailija
27/36 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi

Vierailija
28/36 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Tatuointi. Se kertoo epärehellisestä ja kouluttamattomasta ihmisestä.”

Hohhoijaa mikä kommentti. Hesarissa oli taannoin hyvä juttu tatuoinnin ottaneista ihmisistä . Oli pappeja, kirurgeja, opettajia....vaikka, minkä alan taitureita. Nyt oli juttu lentokapteenista.

Mistä näitä tämmöisiä kommentoijia sikiää......

Joo, joo, lääkärikirurgit ne niitä tatskoja ottaa :D

Vierailija
29/36 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi ikinä seurustella miehen kanssa joka tupakoi. En myöskään miehen jolla ei ole tatuointeja eli päätteleppä siitä.

Vierailija
30/36 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat.

Vierailija
31/36 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi. Toisen luokan kansalaisia.

Vierailija
32/36 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi. Tulen surulliseksi jos läheinen ihminen pilaa terveytensä tahallisella savun hengittelyllä.

Vierailija
33/36 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi, koska se on paitsi epäterveellinen ja haiseva, myös todella typerä ja rasittava tapa.

"Mä käyn taas röökillä."

"Hei tuu mun mukaan kun mä käyn taas röökillä."

"Hei nyt pitää taas mennä röökille."

Vierailija
34/36 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% tatuoiduista polttaa.

Vierailija
35/36 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nuo molemmat kuuluu asiaan.

Vierailija
36/36 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinneissa ei periaatteessa ole vikaa, mutta suuri osa niistä on järkyttävän rumia joten vastaan tähän että tatuoinnit. Mun miehellä on muutama tatuointi ja ne on ihan hirveen rumia mutta enemmän sellasella naurattavalla tavalla kuin että pitäisin niitä jotenkin turn offina ja itse mies on niin ihana että ei kyllä haittaa.

Tupakointi taas ei sinänsä haittaa siksi koska poltan itsekin, mutta alkaa vähän tuntua siltä että lopettamisen aika olisi jo kohta. Jos en polttaisi niin sillon ehdottomasti tupakointi olisi isompi turn off kuin tatuoinnit. Oon sellainen tupakoija joka itsekin inhoaa sitä hajua eikä jaksa ravata ulkona jatkuvasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä