Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EUROVIISUT 2019 OFFICIAL

Vierailija
03.03.2019 |

Epävirallinen virallinen keskustelu koskemaan koko kilpailua UMK-ketjun jatkoksi. :)

UMK -ketju: https://www.vauva.fi/keskustelu/3386603/umk-2019-official-darude

Mitkä ovat tähän mennessä lemppareitanne? Minkä maiden kappaleita odotatte innolla? Suurimmat pettymykset?

Kommentit (720)

Vierailija
541/720 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltamakasiini.fi/artikkeli/770049-keinuvin-lantein-esiintyv… Iltamakasiinissa Suomea kehutaan. Eka semi on yleisesti ottaen laadultaan aika surkea. Tasapaksuja ja huonoja biisejä. Suomen lava-esitys on sen verran hieno, että pelkästään sillä voidaan päästä finaaliin. Eihän näistä koskaan ennakkoon voi tietää. Se on siinä ja tässä pääseekö Suomi finaaliin vai ei. Suomi sijottunee ekassa semissä jonnekkin 9. ja 14. väliin. 

Vierailija
542/720 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on haettu sitten salaliittoteoriakin paikalle: Suomea sabotoidaan Euroviisuissa!

Olen koko ajan toivonut, että Suomen laulusolisti tekisi lavalla jotain muutakin kuin seisoisi paikallaan järkyttävän leveässä haara-asennossa, mutta ei. Nyt liikkeestä vastaa joku vihreisiin puettu naistanssija kuin sähköiskun saaneena.

Islanti sai pitää boxissa, Suomi ei. Kumman esitys nähtiin ensin? Boxissa olisi voinut keventää.

Myös Venäjällä on boxi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/720 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna haukuttiin Saaran tanssijoiden vaatteet, kun olivat na.zzimaiset. Nyt Islanti ottanut mallia Saaran show.sta ja sitä niin ylistetään. Laulaja örisee Hi. Yleinen tyylisesti. 😡

Vierailija
544/720 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo muut maat jatkuvasti matkivat Suomea. Silti Suomi on se, joka ei pärjää. Ensi vuonna varmaan Sebun housut on käytössä monella ja niitä ylistetään. Suatana.

Vierailija
545/720 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on haettu sitten salaliittoteoriakin paikalle: Suomea sabotoidaan Euroviisuissa!

Olen koko ajan toivonut, että Suomen laulusolisti tekisi lavalla jotain muutakin kuin seisoisi paikallaan järkyttävän leveässä haara-asennossa, mutta ei. Nyt liikkeestä vastaa joku vihreisiin puettu naistanssija kuin sähköiskun saaneena.

Islanti sai pitää boxissa, Suomi ei. Kumman esitys nähtiin ensin? Boxissa olisi voinut keventää.

Myös Venäjällä on boxi.

Sepäs se. Venäjä ainakin tuli myöhään. Suomen boxia ja esitystä kehuttiin.

Vierailija
546/720 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanoo Halla-aho?

Vierailija
547/720 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pidin Suomesta!

Niin minäkin. En ymmärrä mollaamista ja esityksen sabotointi tuntuu tarkoituksenmukaiselta. Kuutio poissa ja Sebu sanoi, että nyt järjestäjät haluaa kamerakulmatkin muuttaa.

Kiitos demarit teille tästä. Ja Mara ja Tarja. 🤕

Vierailija
548/720 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatana soikoon,olisivat jotenkin sen kuution nyt sinne ujuttaneet!!!!

Vierailija
549/720 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Islanti sopii homohumppakarnevaaliin. Piiskaa pyllylle ja kikkeliä pyllyyn.

Ne on kyllä siviilissä nuoria perheenisiä. Ihanat pienet lapset ainakin kahdella :)

Vierailija
550/720 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israelissa Suomesta huonoa juttua viime aikana. Kiusa se on pienikin kiusa ja ilmastoteema. Sdp

Vierailija
551/720 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatana soikoon,olisivat jotenkin sen kuution nyt sinne ujuttaneet!!!!

Luulis, että maiden delegaatioille on etukäteen ilmoitettu mikä on lavastusten painoraja. Ei herkkä led-lattia 500 kilon jättiscreenkuutioita kestä. Ja pitäisi miettiä miten noin ison ja painavan elementin kuljetuskin onnistuu.

Vierailija
552/720 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi voisi nostaa jatkoonpääsyn mahdollisuuksia, jos lisäisi tänään esitykseen kunnon bassot ja loppuun pyrosuihkua.

Vierailija
553/720 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa puoluejankutus ja muu politiikkaöyhötys. Niille on av:lla jo ihan tarpeeksi ketjuja. Täällä puhutaan musiikista!

Vierailija
554/720 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin vasta tänään kaikki kappaleet läpi, yleensä olen kuunnellut jo paljon aikaisemmin. Jotenkin tosi mitäänsanomattomia kappaleita, muutama oli ihan helvetin tylsä ja outo, Esim. Tanska, Portugali, Montenegro, Serbia, Albania... Ihan liikaa tylsiä ja mitäänsanomattomia.  

Vilkaisin nopeasti myös noita vedonlyöntejä ja joo, veikkaan että Alankomaat on vahvoilla tänä vuonna, mutta noi muut?? Ruotsi tokana, no ei sinänsä yllätä koska luulen että nuo veikkaukset ei perustu pelkästään musiikkiin tai showhun vaan varmaan kestomenestyjät saa automaattisesti enemmän "pisteitä" tuossa. Ruotsin biisi on ihan helvetin tylsä, varmaan käy taas niinkun viime vuonna eli tuomarit antaa sikana ääniä mutta yleisöääniä tulee tosi vähän. En tajua mikä tuossa biisissä viehättää. Ihmettelen myös Australian korkeaa sijoitusta, varmaan siinäkin saavat "ekstrapisteitä" ihan vaan koska kyseessä on Australia. En myöskään tykännyt Venäjän biisistä.

Oma lempparini oli Sveitsin biisi, tykkään yleensä menevistä pop- biiseistä ja tämä oli just sellainen. En kuitenkaan usko voittoon. Alankomaiden biisi on myös kiva ja Islannin myös, tosin ei varmaan vetoa konservatiivisimpiin äänestäjiin (kuten tästä keskustelusta voi huomata :D). Mitä tulee Suomeen, niin en ihan yhdy tähän murskakritiikkiin mitä on ollut ilmassa, mutta ei toi biisi kyllä mikään ihmeellinen ole. Tarttuva kyllä, ainakin mulla jää välittömästi korvamadoksi kun kuulen sen. Veikkaan että pienet mahikset finaaliin, mutta en odota ihmettä. Mutta oli tuolla mun mielestä PALJON huonompia ja tylsempiäkin biisejä ja esityksiä. 

Jee, innolla odotan semifinaaleja ja finaalia. :)

Vierailija
555/720 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Islanti sopii homohumppakarnevaaliin. Piiskaa pyllylle ja kikkeliä pyllyyn.

Ne on kyllä siviilissä nuoria perheenisiä. Ihanat pienet lapset ainakin kahdella :)

Diplomaattien yms lapsia, Klemens syntynytkin Brysselissä. Ja se örisijä ja se enkeliääninen on serkuksia.

Vierailija
556/720 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin vasta tänään kaikki kappaleet läpi, yleensä olen kuunnellut jo paljon aikaisemmin. Jotenkin tosi mitäänsanomattomia kappaleita, muutama oli ihan helvetin tylsä ja outo, Esim. Tanska, Portugali, Montenegro, Serbia, Albania... Ihan liikaa tylsiä ja mitäänsanomattomia.  

Vilkaisin nopeasti myös noita vedonlyöntejä ja joo, veikkaan että Alankomaat on vahvoilla tänä vuonna, mutta noi muut?? Ruotsi tokana, no ei sinänsä yllätä koska luulen että nuo veikkaukset ei perustu pelkästään musiikkiin tai showhun vaan varmaan kestomenestyjät saa automaattisesti enemmän "pisteitä" tuossa. Ruotsin biisi on ihan helvetin tylsä, varmaan käy taas niinkun viime vuonna eli tuomarit antaa sikana ääniä mutta yleisöääniä tulee tosi vähän. En tajua mikä tuossa biisissä viehättää. Ihmettelen myös Australian korkeaa sijoitusta, varmaan siinäkin saavat "ekstrapisteitä" ihan vaan koska kyseessä on Australia. En myöskään tykännyt Venäjän biisistä.

Oma lempparini oli Sveitsin biisi, tykkään yleensä menevistä pop- biiseistä ja tämä oli just sellainen. En kuitenkaan usko voittoon. Alankomaiden biisi on myös kiva ja Islannin myös, tosin ei varmaan vetoa konservatiivisimpiin äänestäjiin (kuten tästä keskustelusta voi huomata :D). Mitä tulee Suomeen, niin en ihan yhdy tähän murskakritiikkiin mitä on ollut ilmassa, mutta ei toi biisi kyllä mikään ihmeellinen ole. Tarttuva kyllä, ainakin mulla jää välittömästi korvamadoksi kun kuulen sen. Veikkaan että pienet mahikset finaaliin, mutta en odota ihmettä. Mutta oli tuolla mun mielestä PALJON huonompia ja tylsempiäkin biisejä ja esityksiä. 

Australian korkea sijoitus johtuu showsta. Sitä pidetään kisojen parhaana.

Vierailija
557/720 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa puoluejankutus ja muu politiikkaöyhötys. Niille on av:lla jo ihan tarpeeksi ketjuja. Täällä puhutaan musiikista!

Mikäs persujen vastustaja sinä olet. Syytä SDP:tä. Se tähän on syyllinen.

Vierailija
558/720 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin nähty jo aiemmin.

Vierailija
559/720 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Dääd-facet" on yhtä kuin "Komean vetäviä&Tyylikkäitä"!! Tuohon eivät arkana piip¤¤tävät,niukin"just rippikoulun käyneet hippula-poijjaat(Roobin/Isaac/Benjaamin) pystyisi,hehheh!! Ehkä "Tuiskulin hanuri"kestäisi tuon paikan Euroviisu-rummutusessa,onhan Antti jo yli kolmekybäinen setä?!

Tuiskulle banaanishow. Ei vaan jos osaisi laulaa paremmin, saattaisi toimia. Tuiskulle jätti banaani, jolla ratsastaa. Syö samalla banaania. Tanssijat banaaniasuissa.

Vierailija
560/720 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En silti ymmärrä. Ei se mun mielestä ole mitenkään erikoinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme