Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EUROVIISUT 2019 OFFICIAL

Vierailija
03.03.2019 |

Epävirallinen virallinen keskustelu koskemaan koko kilpailua UMK-ketjun jatkoksi. :)

UMK -ketju: https://www.vauva.fi/keskustelu/3386603/umk-2019-official-darude

Mitkä ovat tähän mennessä lemppareitanne? Minkä maiden kappaleita odotatte innolla? Suurimmat pettymykset?

Kommentit (720)

Vierailija
221/720 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Islannin virallinen video. Aika jännä. Mut Islannin luonto on kaunis!

Vierailija
222/720 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla yhellä on väsynyt sain siivet selkääni mun.

Jep, niin kulunut idea. Ihan kuin olisi jonkun Ylen stailistin ideoima puvustusratkaisu 🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/720 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavaa, kun täällä on näitä Euroviisut 2019 Official -ketjujakin pareittain. Tai ylipäätään useampia Euroviisut 2019 -ketjuja. Olenko ainoa, jonka mielestä Vauvapalstan hakutoiminto on ihan p+%&%%stä.

Ehkä ylläpito voisi siivota sivuja, tuskin siitä nyt kukaan hermostuu, vaikka joitakin ketjuja poistetaan.

Vierailija
224/720 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla yhellä on väsynyt sain siivet selkääni mun.

Jep, niin kulunut idea. Ihan kuin olisi jonkun Ylen stailistin ideoima puvustusratkaisu 🤭

Jari Sillanpää tuli mieleen. Varmaan lainattu YLE.ä

Kiitos Darudelle hienosta show'sta. Kuka sen on tehnyt?

Vierailija
225/720 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasittavaa, kun täällä on näitä Euroviisut 2019 Official -ketjujakin pareittain. Tai ylipäätään useampia Euroviisut 2019 -ketjuja. Olenko ainoa, jonka mielestä Vauvapalstan hakutoiminto on ihan p+%&%%stä.

Ehkä ylläpito voisi siivota sivuja, tuskin siitä nyt kukaan hermostuu, vaikka joitakin ketjuja poistetaan.

Et ole ainoa, jota ärsyttää. Ehkä palautetta ylläpidolle.

Vierailija
226/720 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Natsisaksa ja bunkkerit. Aatu laulaa. Sori aivan kamala.

Vierailija
227/720 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on vedonlyöntitilastoissa sijalla 27 eli eka maa joka tippuisi finaalista. Pah.

Vierailija
228/720 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on vedonlyöntitilastoissa sijalla 27 eli eka maa joka tippuisi finaalista. Pah.

Kyllä tuolla on Suomea huonompia. Kohta alkaa ärsyttämään nämä viisut. Esim. Ruotsi johti, vaikka ei oltu biisiäkään valittu. Mutta taitaa Darude kokea Saaran kohtalon, koska edustaa Suomea. Mikäli pääsee finaaliin.

Vierailija
229/720 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Portugalin biisin melodia jää minulle kysymysmerkiksi. Olen ilmeisesti liian hittiorientoitunut kun hiukan erikoisempi sävelkulku pudottaa kelkasta. Kolmesti olen kuunnellut, mutta mitään ei jää mieleen. Silti esitys on oikein mukava lisä kisoihin.

Vierailija
230/720 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska lopullisten Euroviisubiisien vastaanottaminen päättyi Sunnuntaina kello 00:00 eli keskiyöllä.

https://www.youtube.com/user/eurovision/videos Tuonne tulee videot. Viisukuppilasta bongasin sen, että se on tänään tai huomenna mutta sanotaan, että tällä viikolla.

Toivottavasti olet oikeassa ja video tulee tällä viikolla. Vielä 3 päivää jäljellä viikkoa.

Vierailija
231/720 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska lopullisten Euroviisubiisien vastaanottaminen päättyi Sunnuntaina kello 00:00 eli keskiyöllä.

https://www.youtube.com/user/eurovision/videos Tuonne tulee videot. Viisukuppilasta bongasin sen, että se on tänään tai huomenna mutta sanotaan, että tällä viikolla.

Toivottavasti olet oikeassa ja video tulee tällä viikolla. Vielä 3 päivää jäljellä viikkoa.

Valitettavasti eise taida tulla, koska Darude ilmoitti että lopullinen biisi kuullaan vasta 14.5. eli ekassa semissä. Ehkäpä se tulee ennen ekaa semiä tai vasta sitten toukokuussa.

Vierailija
232/720 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti eise taida tulla, koska Darude ilmoitti että lopullinen biisi kuullaan vasta 14.5. eli ekassa semissä. Ehkäpä se tulee ennen ekaa semiä tai vasta sitten toukokuussa.

Mitä järkeä tuossa sitten on? Eikö sitä omaa kappaletta pitäisi promota jo ennen Euroviisuja? Joku sanoi alkuviikosta, että sieltä Euroviisujen viralliselta Youtube-tililtä puuttuisi vielä Daruden video ja siksi uskottiin uuden videon olevan tulossa sinne lähipäivinä. Puuttuuko sieltä Suomen video nyt sitten kokonaan vai onko siellä se vanha video? Vai UMK-finaalitaltiointi? Jos on, niin miksi Yle ja Darude haluaa markkinoida Suomea huonolaatuisella versiolla eikä laita kehiin sitä terävämpää, santapaperoitua versiota? Mä en vaan ymmärrä tätä touhua...😖

Vierailija
233/720 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varautunut äänestämään toukokuussa Italiaa, mutta sitten näin Sveitsin videon!  Voi Luca Hänni mikä esitys!

Vierailija
234/720 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin varautunut äänestämään toukokuussa Italiaa, mutta sitten näin Sveitsin videon!  Voi Luca Hänni mikä esitys!

Itseeni ei iske yhtään. Limainen, pinnallinen ja tyhjänpäiväinen renkutus, jollaisia pyörii jossain NRJ:llä ja muilla hittimusakanavilla satoja päivässä. Mainitsemasi Italian kappale on huomattavasti tyylikkäämpi ja modernimpi. Vaikka siinäkin laulajan look (tatskat, hiustyyli) on turn off.

Vierailija
235/720 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luca Hännin videossa on muutamat liikkeet napattu Michael Jacksonilta ja videon maailmassa ja vaatetyylissäkin hieman samaa kuin MJ:n musavideoilla.

Vierailija
236/720 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä nimellä kutsutaan tuota musiikkityyliä, jota Portugalin edustaja esittää? Ja millä soittimella se erikoinen äänimaailma on luotu? Hypnoottisen kiehtovaa.....:)

Vierailija
237/720 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi asia mitä mä en ymmärrä on nää👆 jotka "löytää" nat$eja joka asiasta. Sama juttu oli silloin Saaran esityksen kanssa.

Vierailija
238/720 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Islannin edustajat tubettajia? Jos on, toivottavasti YLE ei saa tästä ideaa laittaa ensi vuoden edustajaksi jotain suomalaista tubettajaa. Kuten Tuure B, Joni H, Janne N, tms.

Vierailija
239/720 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi asia mitä mä en ymmärrä on nää👆 jotka "löytää" nat$eja joka asiasta. Sama juttu oli silloin Saaran esityksen kanssa.

Joo mut ainakin ne korokkeelta lasketut suuret liput oli tosi natsimaailmahenkistä.

Vierailija
240/720 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minlle tulee siitä Norjan joikumiehestä mieleen joku Star Trek -hahmo. Ihmisen näköinen, mutta ekstraterrestriaalinen olento.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän