Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lola Odusoga tyrmistyi erikoisesta tilanteesta: isä lähetti pikkupojan vihaviestin sanansaattajaksi - ”Isä käski lähettää terveisiä, että sä oot ihan pelle!”

Vierailija
03.03.2019 |

okei ei ehkä ihan tyylikästä toimintaa isukilta, mutta jospa Lola miettisikin että MIKSI tuollaista palautetta yleensäkin hänelle tulee? Joku syyhän siihen on pakko olla, että Tuuli Matinsalo ei saa vastaavaa palautetta eikä Virpi Kätkäkään, mutta Lola kyllä saa.
Lolan mielestä on ihan okei, että hän saa räksyttää oikealle ja vasemmalle aiheesta kuin aiheesta, enkä nyt tarkoita pelkästään tv:ssä tällä hetkellä pyörivää realitya. Hän saa sanoa ja arvostella, olla pisteliäs ja hyökkäävä, mutta toisinpäin, ei tule kuulonkaan! Lolan kannattaisi miettiä, onko se peilin vika, jos naama on vino. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f98274d5-e51d-4a7b-be74-834e98…

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienon kasvatuksen isukki antaa lapselleen.

Vierailija
2/43 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopa Lola joskus kerrankin jotain fiksua. Jotain edes kaukaisesti älykästä joka ei liity suoraan omaan takapuoleen. Koita edes kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanopa Lola joskus kerrankin jotain fiksua. Jotain edes kaukaisesti älykästä joka ei liity suoraan omaan takapuoleen. Koita edes kerran.

jännä muuten miten Lola aina itse nostaa esiin omat fyysiset ominaisuutensa...

Vierailija
4/43 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas Lolasta tullut tyrkky!

Onkohan hällä joku ikäkriisi kun pitää avautua joka paikassa.

Ja yhdentekevillä asioilla.

Vierailija
5/43 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lolaa on kiusattu ja haukuttu liikaa, siksi hänestä on tullut tuollainen. Noin käy monille kiusatuille. Äärimmäisessä tilanteessa kiusatuista tulee kouluampujia. Pitäis vähän ajatella miten kohtelee kanssaihmisiään, ihminen ei kestä kuin kone.

Vierailija
6/43 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lolaa ei olisi kukaan kiusannut tai haukkunut, jos olisi missivuoden jälkeen elänyt kuin muutkin ex-missit. Eli ihan omissa kuvioissaan. Itse hän on julkisuuteen tunkenut ja tunkee edelleen. Aika pelle minustakin.

Vierailija
7/43 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttiuden ja moukkamaisuuden multihuipentuma kasvattaa uutta samanlaista.

Vierailija
8/43 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joku keskikeppana Karjalalippis-isä.

Vierailija
9/43 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lolahan ei nyt miettinyt asiaa ihan loppuun asti. Mitäpä jos isä ei päässyt paikalla Gladiaattorit-kuvauksiin ja pyysi siksi poikaansa viemään viestin perille? Lolanhan ei kannata "tappaa viestintuojaa" - enintään antaa palautetta viestin lähettäjälle, isukille. Ja ehkä vähän miettiä myös, miten itse käyttäytyy julkisuudessa...

Fiksuinta olisi ollut antaa vaan asian olla. Nythän isukki sai pelle-viestinsä julkisuuteen.

Vierailija
10/43 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lolaa ei olisi kukaan kiusannut tai haukkunut, jos olisi missivuoden jälkeen elänyt kuin muutkin ex-missit. Eli ihan omissa kuvioissaan. Itse hän on julkisuuteen tunkenut ja tunkee edelleen. Aika pelle minustakin.

Ja tunkisi esille edes jollain osaamisella niin kuin esim. Karita.

Vierailija
11/43 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lolaa on kiusattu ja haukuttu liikaa, siksi hänestä on tullut tuollainen. Noin käy monille kiusatuille. Äärimmäisessä tilanteessa kiusatuista tulee kouluampujia. Pitäis vähän ajatella miten kohtelee kanssaihmisiään, ihminen ei kestä kuin kone.

no en kyllä näe häntä ihan pelkkänä uhrinakaan. Miss Suomi-kisojen aikaanhan hän vietti melko "tavallista ja turvallista elämää" harrastaen kilpatanssia pojan kanssa, joka sattui olemaan myös hänen poikaystävänsä. Poikaystävän perheellä taisi muistaakseni olla pesulayritys tms. Tämä taisi olla kuitenkin aivan liian tasapaksua Lolan makuun, sillä jossain vaiheessa Lola dumppasi poikkiksen ja julisti lehden kannessa vaihtaneensa "tylsyyden villiin seksiin". Siis voiko v*****maisemmin tehdä entiselle kumppanilleen? Minusta ei, kertoo vaan siitä kuinka ilkeä henkilö on.

Vierailija
12/43 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pääasia on että vaan puhutaan hänestä...

Vierailija
13/43 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joku keskikeppana Karjalalippis-isä.

Menepä takaisin sinne vokkiisi seurustelemaan ananastukkien kanssa, tantta.

Vierailija
14/43 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no en kyllä näe häntä ihan pelkkänä uhrinakaan. Miss Suomi-kisojen aikaanhan hän vietti melko "tavallista ja turvallista elämää" harrastaen kilpatanssia pojan kanssa, joka sattui olemaan myös hänen poikaystävänsä. Poikaystävän perheellä taisi muistaakseni olla pesulayritys tms. Tämä taisi olla kuitenkin aivan liian tasapaksua Lolan makuun, sillä jossain vaiheessa Lola dumppasi poikkiksen ja julisti lehden kannessa vaihtaneensa "tylsyyden villiin seksiin". Siis voiko v*****maisemmin tehdä entiselle kumppanilleen? Minusta ei, kertoo vaan siitä kuinka ilkeä henkilö on.

On todellakin ilkeä. Aina ollut lyttäämässä missit ja muutkin naiset.

Vierailija
15/43 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen vanhempi laittaa lapsensa tuollaiselle asialle? Kyllähän sitä itsellänikin on mielipiteitä suuntaan, jos toiseen ko henkilöstäkin, mutten minä niitä lasteni kuullen sano, saati lähetä heitä viemään terveisiäni. Hienoa kiusaamisen opettamista.

Vierailija
16/43 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lolaa on kiusattu lapsesta saakka, ihonvärinsä vuoksi. Monissa haastatteluissa kertonut. Ette osaa kuvitella miten se vaikuttaa ja kasaantuu hermojen päälle.

Vierailija
17/43 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan isähän tässä oli pelle, joskus ihmiset osaa toista haukkuessaan pukea taitavasti sanoiksi sen mitä itse ovat.

Vierailija
18/43 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojan isähän tässä oli pelle, joskus ihmiset osaa toista haukkuessaan pukea taitavasti sanoiksi sen mitä itse ovat.

Mutta fiksusti pysyi itse poissa...

Lapset eivät osaa tällaisia juttuja sensuroida. Eikä näköjään Lolakaan...

Vierailija
19/43 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisen isän simppeli poika. Eipä tilanteeseen muuta tarvita. 

Olen pahoillani, että Lola joutuu asioimaan ääliöiden kanssa. 

Vierailija
20/43 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta tuli mieleen, että en ole ikinä nähnyt kuvaa sen takapuolesta, vaikka olen instasta yrittänyt etsiä vesikielellä.

T. Mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän