Miksi Matti Nykäsen ruumisauto oli VALKOINEN? Teki pahaa
Rienattiinko Mattia vielä hänen viimeiselläkin matkalla?
Tuire, Jyväskylä
Kommentit (174)
Ei ruumisauton pidäkään aina olla musta.
Hieno oli Mersu. Kyllä tuollaisella kelpaa ajella viimeisen reissun.
Miksi pahaa? Mitä pahaa on kuolemassa? Siis sen jälkeen, kun se on tapahtunut? Pitääkö vainajaa siis rienata pahuudella, koska sattui kuolemaan? (Musta=pahan väri)
Vierailija kirjoitti:
Miksi teki pahaa?
Musta on ruumisauton väri. Opettele etiketti, mokoma.
AP
Minusta se oli tyylikkäämpi. Omaiseni hautajaisissa oli myös valkoinen ruumisauto.
Etkö tosiaan tiedä, että ruumisauton ei tarvitse olla musta, vaan se voi olla myös valkoinen tai hopeanharmaa?
On niitä valkoisiakin ruumisautoja olemassa.
Minua ihmetyttää suunnattomasti, miksi Matin lapset Sami ja Anniina eivät ole olleet isänsä hautajaisissa.
Olihan Matti heidän biologinen isänsä, joka on antanut heille elämän.
Eikö heitä pyydetty.
Vielä hullumpaa oli, että heidät unohdettiin Matin kuolinilmoituksesta. Se pisti silmään.
Kuitenkin Pian lapset oli merkitty surijaksi.
Matilla oli kolme biologista lasta, se ei siitä muuksi muutu.
Oliko Pia suunapäänä laatimassa Matin kuolinimoitusta ja muutakin Mattiin liityvää ja halusi
torpata Matin kaksi lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teki pahaa?
AP
AP on väärässä. Ruumisauto voi olla myös valkoinen tai hopeanharmaa. Missään etikettisäännöissä ei ole sanottu, että ruumisauton pitää olla musta.
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää suunnattomasti, miksi Matin lapset Sami ja Anniina eivät ole olleet isänsä hautajaisissa.
Eikö heitä pyydetty.
Vielä hullumpaa oli, että heidät unohdettiin Matin kuolinilmoituksesta. Se pisti silmään.
Oliko Pia suunapäänä laatimassa Matin kuolinimoitusta ja muutakin Mattiin liityvää ja halusi
En minäkään ollut biologisen isäni hautajaisissa. En ollut hänen kanssaan missään tekemisissä. Hän ei merkinnyt minulle mitään. Minule ei tullut mieleenkään mennä hänen hautajaisiinsa. Miksi pitäisi mennä sellaisen ihmisen hautajaisiin, jonka kanssa ei ole minkäänlaista tunnesidettä, vain siksi, että hän sattuu olemaan sinun isäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teki pahaa?
AP
AP on väärässä. Ruumisauto voi olla myös valkoinen tai hopeanharmaa. Missään etikettisäännöissä ei ole sanottu, että ruumisauton pitää olla musta.
Minä ainakin kieltäydyn valkoisesta ruumisautosta. Sellaiseen en suostu!
AP
Sama täällä, mielestäni ruumisauton pitää olla musta. Mutta olenkin vanhanaikainen.
Miksi arkku saa olla valkoinen, mutta ruumisauto ei?
Vierailija kirjoitti:
Eikö heitä pyydetty.
Jos jättäisit näiden yksityisasiat kuitenkin heidän yksityisasiakseen, vai oletko joku seiskan toimittaja joka koittaa epätoivoisesti saada matista vielä yhden jutun aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Miksi arkku saa olla valkoinen, mutta ruumisauto ei?
Kyse on mielestäni kunniasta.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teki pahaa?
AP
Opettele itse. Auto saa olla joko musta, valkoinen tai hopeanharmaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö heitä pyydetty.
Miksi olisivat olleet kun eivät olleet väleissä isäänsä? Ei heitä ole hautajaiset tai muukaan kiinnostanut.
Ruumisauton pitää olla musta, valkoinen tai hopeanharmaa. Valitse itsellesi niistä.