Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut mieheen jonka arvomaailma on kamala

Vierailija
02.03.2019 |

Yhden yön juttu muuttui seksisuhteeksi, ja valitettavasti ehdin ihastua.

Nyt kun on vietetty aikaa yhdessä niin olen huomannut arvojemme olevan hyvin kaukana. Miehen mielestä kaikki eivät ole samanarvoisia, vaan ihmisen arvoa voidaan mitata. Hän on maa###okriittinen, ja halveksuu avoimesti esimerkiksi vasemmostoliittolaisia. Miehen mielestä metsästys on hieno laji, eikä hän näe siinä mitään pahaa. Hän ei ymmärrä miksi maksaa luomusta enemmän, ellei syy ole kulinaristinen. Hän pitää heikkoutena sitä ettei pärjää tai hallitse elämää hyvin.

Nuo kaikki inhottaa, mutta mies on minulle ystävällinen. Kehuu, kannustaa, on hellä ja herrasmies. Kommentit muista ovat hirveitä, ja kun tästä sanon niin pahoittelee, ja sanoo ettei ole ihan tosissaan..

Onko nämä turn off? En haluaisi hukata tilaisuutta, mutta intuitio kirkuu..

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se paha turn-off, kun arvomaailma on ihan erilainen kuin sulla itselläsi.

Vierailija
2/73 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan vähän miten hän mittaa tuota ''kaikki eivät ole saman arvoisia''?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jestas! :D Siis ihanko vakavissasi kysyt että pitäisikö sellaista orastavaa parisuhdetta jatkaa jossa arvomaailmat eivät kohtaa millään tasolla?

Vierailija
4/73 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä yhdyn muutamiin tuon miehen mielipiteisiin. Ja nainen olen. Kyllä parisuhteessa arvomaailma täytyy olla suht samanlainen kummallakin. Muuten tulee turhaa vääntöä.

Vierailija
5/73 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi, pappa betalar inte medan finska skattebetalare, visste du inte den, mitä?

Vierailija
6/73 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain ihastumisen tunne. Se tulee katomaan. Sen jälkeen tulee muut tunteet, kuten rakastuminen ja rakastaminen, mutta voitko oikeasti rakastaa ihmistä, jota pidät..... sellaisena, kuin pidät. Usko pois se ihastuminen häviää, silloin aukeavat ne verhot. Voit tätä muistella vuosien päästä ja miettiä miten oli hyvä, että tajusit tämän.

Ihastumisen tunne on siitä tyhmä, että se on voimakas ja sokea, mutta voima tulee häviämään ja silmät aukeamaan.

Vierailija
7/73 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysit syntyperäisen suomalaisen?

Vierailija
8/73 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään vikaa? Jos kykenee mielipiteensä perustelemaan ja argumentoimaan faktapohjaisesti, niin kyseessä on vain mielipide ja perusteltu. Ei yksikään noista tee ihmisestä huonoa tai kamalaa. 

Vierailija
9/73 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kukaan ihminen jokaisen silmässä ole "samanarvoinen" 

Olisko joku kunnon rikollinen joka tehnyt vaikka sun mitä, saman arvoinen kuin joku joka tekee hyvää jne ? 

Vierailija
10/73 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästys on hieno laji, arvostan

Vierailija
11/73 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämäkin j ä n n ä m i e s on naisen arvoinen. kiltti mies taas ei millään...

Vierailija
12/73 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjellä ajateltuna kannattaisi lopettaa tapailu, mutta en ole kokenut vastaavaa fiilistä vuosiin, jos koskaan...

Ap

Vierailija
13/73 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voisi muuttaa omaa arvomaailmaasi tuollaiseen suntaan?

Aika harvoin kuitenkin kohtaamme sellaisia kumppaniehdokkaita joihin ihastumme. Jos noin käy, niin se on varmaan hyvä hetki tarkistaa ja kyseenalaistaa omia, luutuneita arvoja.

Vierailija
14/73 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se ja anna sille mun puhelinnumero. Kuulostaa just täydelliseltä mulle.

Vierailija
15/73 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo hienosti todettukin, sinuna miettisin mihin olet ihastunut ja ehkäpä vielä että miksi? Eikö miestä häiritse erimielisyytenne? Eikö hän pidä sinua heikkona?

Mihin kunnioitus perustuisi?

Luota intuitioon. Hassua kyllä, kokemukseni mukaan miehellä tuskin intuitio ilmoittelee sillä tavalla kuin sinun.

Vierailija
16/73 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata takertua moisiin pikkujuttuihin , jos kaveri on komea ja seksi sujuu. 

Kaikenmaailman tiedostavat kukkahattutädit puhuu arvoista, kun itse elää puutteessa.

Ole onnellinen ja tee miehesi onnelliseksi!

Vierailija
17/73 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit löytää antisosiaalisen. Nuo pahoittelut nyt ainakin on täyttä p*skapuhetta :D

Vierailija
18/73 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä ei haittaa, että olen erimieltä. Tykkää väitellä, ja ollaan jonkin verran oivallettu toisiltamme.

Ei ole rikollinen tms, tai mitä nyt jännällä halutaan tarkoittaa.

Ap

Vierailija
19/73 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvomaailma voi olla vähän erikin, jos on kuitenkin jotain jaettavaa ja samoja ajatuksia. Meillä tilanne on kiristynyt kun itse olen vihreä ja mies persu ja kriittinen. Viime ajat ovat koitelleet kun on ollut näitä ikäviä tapahtumia. Ollaan suht rakentavasti puhuttu asioista mutta mies ajottain sylkee kasvoilleni mielipiteensä Vihreistä. Jos mies alkaisi metsästää niin sitten se on adjö.

Vierailija
20/73 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miltä susta tuntuu, olin itse joitain vuosia sitten ihan samassa tilanteessa. Koskaan en ollut tuntenut niin vahvasti ketään kohtaan. Miehen puheet ahdisti ja mietin pitäiskö vaan juosta. Pistin sit ekan puoli vuotta aika vahvasti kampoihin, väännettiin politiikasta varmaan joka kerta kun nähtiin. Sit ei enää jaksanut. Mutta rakkaus vaan syveni ja syveni, millään muulla ei ollut enää väliä. Nyt edelleen, vuosien päästä, kun meillä on kolme lasta ja yhteinen elämä, rakastan miestä joka päivä enemmän. Hän on koko elämäni. Mutta usein suljen korvani kun alkaa puhua liikaa politiikkaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi