Kenelle menetit neitsyytesi ja kuinka vanhana?
Yhden illan jutulle, poikaystävälle, kaveripojalle jne?
Kertokaa toki myös kokemuksenne ja mielipiteenne ym siitä. :)
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Tindermiehelle ja olin 26 ai vtuttaako? Jokaikinen päivä kadun. Hirveä mies.
Parempi sekin kuin ukki tai sika.
Miehelleni. Oltiin 15v. Erottiin 18 vuotiaina ja palattiin mutkien ja opiskeluiden jälkeen yhteen 30 vuotiaina. Jotenkin se ihminen oli aina puuttunut elämästäni, vaikka olin seurustelin kaksi suhdetta välissä. Toinen kesti 4v ja toinen 3v. En ollut kummassakaan suhteessa onnellinen. Nyt ollaan 42 vuotiaita. Mies on minun ensirakkaus. Sillon kun uudelleen tavattiin ja näin hänet kaikkien noiden vuosien jälkeen, niin tiesin heti kun näin, että siinä se mies on jonka kanssa todella haluan olla ja perustaa perheen. Niin kävi. Oli mieskin minua ajatellut ja kaivannut aina välillä. Varsinkin tietyt biisit oli tuonu muistoja hänelle ja sitä kautta sitten ajatellut minua. Se oli kiva kuulla.
Kaverille tuhannen päissäni 16-vuotiaana. Ei kaduta, sen jälkeen on tullut harrastettua huomattavasti parempaa ja nautinnollisempaa seksiä.
16 tyyppi kymmenen v vanhempi, jonkinmoista yhteydenpitoo
Olin 16 ja mulla oli ollut nettisuhde tyypin kanssa jo pari vuotta ennen sitä. En tiennyt ees sukunimeä ja yhtäkkiä päätti vetää yliannostuksen unilääkkeitä webcamissa ja siitä lähdettiin ambulanssiin. Asuin eri kaupungissa mutta lähdin sokkona etsimään häntä, löysin ja istuin vierellä.
Kaipaan edelleen näin kymmenen vuotta myöhemmin :(
21-vuotiaana 17-vuotiaalle tytöystävälleni, josta tuli vaimoni. Olemme edelleen, 25 vuotta myöhemmin yhdessä ja ainoat seksikumppanit toisillemme. Eka kerta ei ollut kummoinen kortsujen kanssa säheltäessä. Taisin ajatella että eipä ollut kummoinen juttu vaan aika ylimainostettu ja että runkkaaminen vie kyllä voiton. No en ajattele enää.
19 vanhana 18v tyttöystävälleni. Tyttöystävän pillu sai ihan järjettömän hepulin ja hän söi minut elävältä. Oma orkkukin oli niin järistyttävä, että sinkouduin jonnekin kiertoradalle, enkä ole selvinnyt tuosta vieläkään. Koko ikä oltu naimissa ja edelleen nauttinut.
16/17v eka kerta ja tulevan aviomiehen kanssa, jonka kanssa oltu yhdessä yli 20v.
Liian nuorena yksityisopelle. Kielen lisäksi opin vähän muutakin. Vanhemmat ihmettelivät mistä yllättävä into oppia koulusta yhtään mitään tuli. Pakko oli sitä lukeakin, että sain käydä tunneilla. Tosin sen vuoden jälkeen tavattiin pitkään kunnes rupesin seurustelemaan. Hän oli ehkä 35-40v.
Tindermiehelle ja olin 26 ai vtuttaako? Jokaikinen päivä kadun. Hirveä mies.