Kannattaako sanoa 15 vuoden jälkeen että ikävöi?
Vai säikäyttääkö sillä vain toisen? Siis 15 vuotta sitten viimeksi nähty ja sillon ollut sutinoita. Nyt kirjoiteltu vähän kaveripohjalta. En osaa sanoa yhtään mitä toinen tuntee, mutta itse ikävöin ja toivoisin meidän välille vielä jotain. Nyt neuvoja, sanonko suoraan vai pilaanko sillä kaiken? En jaksaisi enää mitään kissahiirileikkejä.
Kommentit (15)
En ikävöi tunnetta. Ikävöin oikeasti sitä ihmistä. Ollut mielessä aika ajoin vuosien varrella. Välillä nähnyt hänestä uniakin. Silti vain olen yrittänyt sivuuttaa mielestä, mutta ei tämä mukavaa näinkään ole. Toki tiedostan että olemme molemmat varmasti muuttuneet paljon 15 vuodessa...
Vierailija kirjoitti:
Sinä ikävöit tunnetta 15v takaa, et nykyistä ihmistä.
Aika kovanluokan väitteen heitit pöytään. Voisitko perustella näkemyksesi.
Mitä haittaa tuosta voisi olla? Jos haluat jotain kyseisen ihmisen kanssa, jota teillä ei nyt ole, niin mitä voit menettää?
Siis missä olet kirjoitellut? Oletteko olleet muutenkin tässä vuosien varrella yhteydessä vai nytkö vasta?
Jos ihminen on vapaa niin voithan vaan kysyä mitä kuuluu,jos hän vaikuttaa kiinnostuneelta niin ainahan voi käydä kahvilla juttelemassa miten vuodet ovat vierineet.
Mä olin samanlaisessa tilanteessa ja kerroin. Ja ihanaa on ollut sen jälkeen. Vaikea tietysti sanoa, miten joku muu asian ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis missä olet kirjoitellut? Oletteko olleet muutenkin tässä vuosien varrella yhteydessä vai nytkö vasta?
Nyt vasta ja messengerin kautta juteltu. Olen tässä välissä ollut parisuhteessa, joka on nyt tullut tiensä päähän.
Kerrot suoraan. Parempi se on kertoa kun olla tietämättä mitä olisi tapahtunut, jos olisit kertonut.
Mä sain yhteyden suureen rakkauteeni 16 vuoden jälkeen. Yllätys oli suuri kun kumpikin tajusi ikävöineensä toista kaikki nuo vuodet ja että tunteet oli ihan samat kuin silloinkin.
Voi käydä kuinka vaan. Ei siinä mitään menetä jos on rehellinen, kyllä se selviää hyvin pian onko tunteet todellisia vai vaan muistoja
Laitoin eilen viestin, eikä ole mitään vastausta kuulunut 😔
Kai tämä toinen on vapaa?
Ikävöinnissä voi olla se vaaraa, että siinä menettää sitten sen ystäväsuhteen.
Odota rauhassa vastausta. Hänellehän tuli tilanne uutena, sä olit pystynyt sitä jo prosessoimaan omassa rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Kai tämä toinen on vapaa?
Ikävöinnissä voi olla se vaaraa, että siinä menettää sitten sen ystäväsuhteen.
Odota rauhassa vastausta. Hänellehän tuli tilanne uutena, sä olit pystynyt sitä jo prosessoimaan omassa rauhassa.
En ole varma. Ei ainakaan ole maininnut mitään kumppanista eikä hänen profiilissaan näy kuvia kuin hänestä itsestään. Tosi pintapuolisesti ollaan vasta juteltu kuulumisia.
Herraisätokkiisa, kyllä viidessätoista vuodessa muuttuu sinä, minä ja Hentun Liisakin. Mut on näitä ollut aina näitä haikailijoita, jäävät kiinni johonkin menneeseen. Joskus jos sitten sen saavat, ihmettelevät kun ei se tunnukaan siltä samalta. No ei tunnu, kaikki muuttuu.
Aika on aikaa, mut taika on taikaa - sä koskaan et muuttua saa. Ole sellainen vaan, että taas uudestaan, oman nuoruutein takaisin saan.... laulaa eräskin narsisti ja pakottaa toisen johonkin muottiin, jossa pitää pysyä. Ei saa muuttua.
Sinä ikävöit tunnetta 15v takaa, et nykyistä ihmistä.