Tinder mies kävi syömässä luonani ja söi kaikki ruuat
Tein kahdesta 400g jauheliha paketista noin 35 lihapullaa ja olin keittänyt 20 perunaa.Ajattelin että kun lapset tulevat huomenna kotiin niin siitä riittää vielä heillekkin, mutta ei!Tämä mies söi 30kpl lihapullia ja 15kpl perunoita!Olimme jutelleet videopuheluilla mutta en tajunnut miten valtavan kokoinen mies oli.En ollut kysynyt hänen pituuttaan mutta nyt kysyin kun oli käymässä ja on 205cm pitkä ja painokseen sanoi noin 125kg.Olen tyrmistynyt.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo tämä tietysti on, mutta vastaan kun en tietäisi. Miksi tarjosit hänelle kaikki lihapullta ja perunat? Olisit ottanut siitä suoraan eväsrasioihin huomiselle tarkoitetut ruoat.
Laitan aina perunat kattilassa jääkaappiin ja lihapullat olivat osa kulhossa pöydällä ja osa paistinpannulla jäähtymässä.Miksi kaikki on aina provoa?Se että sinun elämässä ei tapahdu mitään ei tarkoita sitä että kaikilla muillakin olisi yhtä tylsä elämä...
Ap
Höpöhöpö. Kukaan ihminen ei pysty syömään kerran tuollaista määrää oksentamatta. Ja tuosta määrästä ei saa noin montaa lihapullaa. Ota ensin asioista selvää, ennen kuin yrität edes provoilla..
Yksi tinder tiina keitti aamulla niin vähän kahvia että ei ilennyt ottaa edes täyttä mukia. En mä ole koskaan laskenut kuinka monta kuppia vieras juo tai monta leipää syö. Tulisi kovat pakkaset ja tappaisi köyhät.
Kutsuit tuntemattoman ihmisen suoraan kotiisi?? Ole iloinen että meni vain lihapullat, eikä tullut yllätysrakkautta... Ihan hullua päästää tuntematon kotiinsa!
Vierailija kirjoitti:
400g jauhelihaa kahdelle lapselle ja aikuiselle,😂
Opettele lukemaan
Vierailija kirjoitti:
En minä vihainen ole.Ihmettelen vaan miten joku voi syödä noin paljon.Itse olen 152cm ja 50kg ja söin 4 lihapullaa sekä 2 perunaa.Olin ihan täynnä.
Ap
Ap tekee niin vähän ruokaa että lapset jäävät alle keskipituuden kuin pula-aikana.
Sun pitää hankkia isompi sänky ja ole itse mieluummin päällä, kun rakastelette!
Kokenut N43
Ja kaikista tärkeintähän tässä nyt on se että, söikö se myös ne vanukkaat ???????!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Hae tinderistä ensi kerralla pieniruokaista miestä.
Pitää olla pienimunaista, kysehän on Tinderistä. Tuo yllä sitten pieniä miehiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo tämä tietysti on, mutta vastaan kun en tietäisi. Miksi tarjosit hänelle kaikki lihapullta ja perunat? Olisit ottanut siitä suoraan eväsrasioihin huomiselle tarkoitetut ruoat.
Laitan aina perunat kattilassa jääkaappiin ja lihapullat olivat osa kulhossa pöydällä ja osa paistinpannulla jäähtymässä.Miksi kaikki on aina provoa?Se että sinun elämässä ei tapahdu mitään ei tarkoita sitä että kaikilla muillakin olisi yhtä tylsä elämä...
ApHöpöhöpö. Kukaan ihminen ei pysty syömään kerran tuollaista määrää oksentamatta. Ja tuosta määrästä ei saa noin montaa lihapullaa. Ota ensin asioista selvää, ennen kuin yrität edes provoilla..
Minä söin just tunti sitten mäkissä 9 triplajuusto hampurilaista ja olen 186/95.
Hirveännäköinen pituusero teillä 152 cm ja 205 cm. Ei kait mies pääse jatkoon tuostakaan syystä.
Vierailija kirjoitti:
400g jauhelihaa kahdelle lapselle ja aikuiselle,😂
Se oli 2x400 eli 800 g. Ihan riittävä määrä.
Vierailija kirjoitti:
Kutsuit tuntemattoman ihmisen suoraan kotiisi?? Ole iloinen että meni vain lihapullat, eikä tullut yllätysrakkautta... Ihan hullua päästää tuntematon kotiinsa!
Oltiin kirjoteltu ja puhuttu videopuheluita pari viikkoa ennen tätä päivää.
AP
Minulla oli viikko sitten maksullinen nainen yötä,aamulla tuli herättämään ja sanoi tule syömään. Olin todella ihmeissään kun hän oli tehnyt oikean juhla aterian ja jälkiruuaksi viellä lettuja. Ei siihen viellä loppunut vaan siivosi viellä koko talon lähtiessään. On ennenkin ollut maksullisia naisia, ne kyllä aamulla kiireesti lähteneet.
Vierailija kirjoitti:
Hirveännäköinen pituusero teillä 152 cm ja 205 cm. Ei kait mies pääse jatkoon tuostakaan syystä.
Kyllä pääsee.En pidä mistään kääpiöstä tai rimpuloista.Ei nyt mikää yli 2 metrinen taevitse olla mutta vähintään 185cm.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltiin kirjoteltu ja puhuttu videopuheluita pari viikkoa ennen tätä päivää.
AP
Mitä sitten? Et edes tiennyt minkä kokoinen mies on... Turha siis väittää miten "kyllä tunsit jo hänet". No, älä itke jos joskus tapahtuu jotain, on ihan typerää luottaa siihen että ihminen on samanlainen livenä kuin jonkun lyhyen puhelun aikana.
Vierailija kirjoitti:
Yksi tinder tiina keitti aamulla niin vähän kahvia että ei ilennyt ottaa edes täyttä mukia. En mä ole koskaan laskenut kuinka monta kuppia vieras juo tai monta leipää syö. Tulisi kovat pakkaset ja tappaisi köyhät.
Tää on aika merkittävä seikka monessakin asiassa. Yleensä ne kahvinsäästäjät ovat monessa muussakin asiassa vähän omlaatuisia ja niuhoja. Hävettäisi iteä keittää niin vähän kahvia vieraalle, että pohjatkin kaadetaan kuppiin.
Hae tinderistä ensi kerralla pieniruokaista miestä.