Tinder mies kävi syömässä luonani ja söi kaikki ruuat
Tein kahdesta 400g jauheliha paketista noin 35 lihapullaa ja olin keittänyt 20 perunaa.Ajattelin että kun lapset tulevat huomenna kotiin niin siitä riittää vielä heillekkin, mutta ei!Tämä mies söi 30kpl lihapullia ja 15kpl perunoita!Olimme jutelleet videopuheluilla mutta en tajunnut miten valtavan kokoinen mies oli.En ollut kysynyt hänen pituuttaan mutta nyt kysyin kun oli käymässä ja on 205cm pitkä ja painokseen sanoi noin 125kg.Olen tyrmistynyt.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo tämä tietysti on, mutta vastaan kun en tietäisi. Miksi tarjosit hänelle kaikki lihapullta ja perunat? Olisit ottanut siitä suoraan eväsrasioihin huomiselle tarkoitetut ruoat.
Laitan aina perunat kattilassa jääkaappiin ja lihapullat olivat osa kulhossa pöydällä ja osa paistinpannulla jäähtymässä.Miksi kaikki on aina provoa?Se että sinun elämässä ei tapahdu mitään ei tarkoita sitä että kaikilla muillakin olisi yhtä tylsä elämä...
ApHöpöhöpö. Kukaan ihminen ei pysty syömään kerran tuollaista määrää oksentamatta. Ja tuosta määrästä ei saa noin montaa lihapullaa. Ota ensin asioista selvää, ennen kuin yrität edes provoilla..
Kysyppä Mietaan Jussilta paljonko menee mämmiä esimerkiksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoitko mitä muuta???
No annoin :D
Ap
No mitä vielä valitat?
Ei se syvähieronta ilmaista ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveännäköinen pituusero teillä 152 cm ja 205 cm. Ei kait mies pääse jatkoon tuostakaan syystä.
Kyllä pääsee.En pidä mistään kääpiöstä tai rimpuloista.Ei nyt mikää yli 2 metrinen taevitse olla mutta vähintään 185cm.
Ap
Olet naurettavan näköinen jo 170 senttisen kanssa. Tuskin mies viitsii kanssasi julkisesti näyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveännäköinen pituusero teillä 152 cm ja 205 cm. Ei kait mies pääse jatkoon tuostakaan syystä.
Kyllä pääsee.En pidä mistään kääpiöstä tai rimpuloista.Ei nyt mikää yli 2 metrinen taevitse olla mutta vähintään 185cm.
Ap
Tuo on sortoa, et pidä kääpiöistä ja itse olet sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo tämä tietysti on, mutta vastaan kun en tietäisi. Miksi tarjosit hänelle kaikki lihapullta ja perunat? Olisit ottanut siitä suoraan eväsrasioihin huomiselle tarkoitetut ruoat.
Laitan aina perunat kattilassa jääkaappiin ja lihapullat olivat osa kulhossa pöydällä ja osa paistinpannulla jäähtymässä.Miksi kaikki on aina provoa?Se että sinun elämässä ei tapahdu mitään ei tarkoita sitä että kaikilla muillakin olisi yhtä tylsä elämä...
ApHöpöhöpö. Kukaan ihminen ei pysty syömään kerran tuollaista määrää oksentamatta. Ja tuosta määrästä ei saa noin montaa lihapullaa. Ota ensin asioista selvää, ennen kuin yrität edes provoilla..
Minä söin just tunti sitten mäkissä 9 triplajuusto hampurilaista ja olen 186/95.
Olen nainen ja söin tässä joku aika sitten pussillisen keittyä makaronia ja 400g jauhelihaa. Tuli liian täyteen kyllä, mutta tälläisten määrien syönti siis mahdollista.
Onko tuo normaali tapa että keitetään edellispäivänä 20 pottua valmiiksi? Toivottavasti ei ainakaan ole tarkoitus lämmittää niitä mikrossa koska se on kamalaa. Hyväksyn selityksen jos ne on tarkoitus paistaa pannulla seuraavana päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Teitkö herneen kokoisia lihapullia? muuten noin vähästä jauhelihasta ei tuollaista määrää saa aikaan.
800 g jauhelihaa + mausteet; 20 g lihapullia = 40 lihapullaa.
Lihapulliin ei laiteta kananmunia eikä mitään jauhoja, vaan hyvää naudan jauhelihaa ja mausteita.
Vierailija kirjoitti:
400g jauhelihaa kahdelle lapselle ja aikuiselle,😂
Ei lihaa ole tarkoitus syödä kuin 100 g yhdeltä istumalta. Toinen mokoma hiilaria tms, loppu kasviksia ja hyviä rasvoja.
Mua kans ihmetyttää tyypit, jotka vetää kaksin käsin pöydän tyhjäksi. Ei siis mitään rajaa.
Joillekin toisen tekemä ruoka on ilmaista.
Syömishäiriö miehellä. Syö kaiken mitä eteen kannetaan. Nykyään näkee paljon tätä.
Vierailija kirjoitti:
Mua kans ihmetyttää tyypit, jotka vetää kaksin käsin pöydän tyhjäksi. Ei siis mitään rajaa.
No nyt oli kyllä laadukas nosto kolmen vuoden takaa. Hyvä että pääsit sanomaan tämän tärkeän mielipiteesi asiaan.
Mistä miehen olisi pitänyt tietää, että tarjollaolevasta ruoasta saakin syödä vain jonkum tietyn määrän? Jos laitoit kaiken tarjolle niin oletus on että kaiken saa syödä. Tai ainakin sinun olisi pitänyt selkeästi kertoa miehelle jos näin ei ole.
Vierailija kirjoitti:
En minä vihainen ole.Ihmettelen vaan miten joku voi syödä noin paljon.Itse olen 152cm ja 50kg ja söin 4 lihapullaa sekä 2 perunaa.Olin ihan täynnä.
Ap
normimiehellä menee 400 g lihaa per päivä ja päällee leivät maito salaatit ja perunat, itsekin söin juuri 15 kpl lihapulllia ja lisukkeet ja illalla vielä toinen ateria
pituus 168 cm mies, lihaksikas
Hohhoijaa
Ap