Tinder mies kävi syömässä luonani ja söi kaikki ruuat
Tein kahdesta 400g jauheliha paketista noin 35 lihapullaa ja olin keittänyt 20 perunaa.Ajattelin että kun lapset tulevat huomenna kotiin niin siitä riittää vielä heillekkin, mutta ei!Tämä mies söi 30kpl lihapullia ja 15kpl perunoita!Olimme jutelleet videopuheluilla mutta en tajunnut miten valtavan kokoinen mies oli.En ollut kysynyt hänen pituuttaan mutta nyt kysyin kun oli käymässä ja on 205cm pitkä ja painokseen sanoi noin 125kg.Olen tyrmistynyt.
Kommentit (62)
Eikai se jääkaapista niitä rohmunnut? Varmaan olit tehnyt ison satsin ja siirtänyt huomiseksi niitä jääkaappiin.
Oliko melan koko suhteessa miehen kokoon? Kysehän oli Tinder tuttavuudesta, joten kai se asia selvisi heti.
Provo tämä tietysti on, mutta vastaan kun en tietäisi. Miksi tarjosit hänelle kaikki lihapullta ja perunat? Olisit ottanut siitä suoraan eväsrasioihin huomiselle tarkoitetut ruoat.
Vierailija kirjoitti:
Eikai se jääkaapista niitä rohmunnut? Varmaan olit tehnyt ison satsin ja siirtänyt huomiseksi niitä jääkaappiin.
Ei vaan ruokapöydästä.Oltiin siis sovittu että tulee luokseni syömään.Ajattelin että antaa niiden ruokien mitä jää jäähtyä pöydässä ja sitten siirrän jääkaappiin huomista varten.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tarjolla on se mitä tarjolle on tarkoitettu.
Teitkö herneen kokoisia lihapullia? muuten noin vähästä jauhelihasta ei tuollaista määrää saa aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Provo tämä tietysti on, mutta vastaan kun en tietäisi. Miksi tarjosit hänelle kaikki lihapullta ja perunat? Olisit ottanut siitä suoraan eväsrasioihin huomiselle tarkoitetut ruoat.
Laitan aina perunat kattilassa jääkaappiin ja lihapullat olivat osa kulhossa pöydällä ja osa paistinpannulla jäähtymässä.Miksi kaikki on aina provoa?Se että sinun elämässä ei tapahdu mitään ei tarkoita sitä että kaikilla muillakin olisi yhtä tylsä elämä...
Ap
Eli annoit miehen syödä ensin ja loput lapsille, jos jää? Mies teki työtä käskettyä. Ajatteli varmaan, että on epäkohteliasta jättää ruokaa. Jättikö kuitenkin jääkaapista lasten vanukkaat rauhaan vai söikö nekin?
Aika ikävää tarjota ja olettaa.ettei toinen syö niitä. Ja sitten syyttää sitä syöjää, kun on syönyt tarjottavat.
Vierailija kirjoitti:
Teitkö herneen kokoisia lihapullia? muuten noin vähästä jauhelihasta ei tuollaista määrää saa aikaan.
Jaa, mä teen 35 lihapullaa jo yhdestä 400 g jauhelihasta. Tuleehan taikinaan muutakin kuin lihaa.
No nyt tiedät sitten mitä olisi tiedossa jatkossa.
Miehistä on niiiiin paljon kuluja ja ne syö paljon.
Eihän 400 gr jauhelihaa riitä kahdelle aikuiselle ja vielä seuraavana päivänä lapsille. Opettele laskemaan🙄
En minä vihainen ole.Ihmettelen vaan miten joku voi syödä noin paljon.Itse olen 152cm ja 50kg ja söin 4 lihapullaa sekä 2 perunaa.Olin ihan täynnä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitan aina perunat kattilassa jääkaappiin ja lihapullat olivat osa kulhossa pöydällä ja osa paistinpannulla jäähtymässä.Miksi kaikki on aina provoa?Se että sinun elämässä ei tapahdu mitään ei tarkoita sitä että kaikilla muillakin olisi yhtä tylsä elämä...
Ap
Ei noin hurjaa tosiaan ole tapahtunut, että kylään olisi tullut suursyömäri. On sulla hurjan jännittävä elämä, ihan kateex käy. Seuraavana varmaan syö kolme ruislimppua ihan kylmiltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mä teen 35 lihapullaa jo yhdestä 400 g jauhelihasta. Tuleehan taikinaan muutakin kuin lihaa.
Pussi sipulikeittoa ja kananmuna, ei paljon massaa suurenna.
Niin ja joi vielä 2 litraa maitoakin!
AP