Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 50+ miehelle enää kysyntää?

Matthias
02.03.2019 |

Hassu kysymys, toivon asiallisia vastauksia.
Jäin leskeksi kaksi vuotta sitten, lapset jo aikuisia ja omillaan. Mistä nykyään löytää treffiseuraa muusta kuin Tinderistä? Kokeilin sitä ja ahdistuin siitä meiningistä.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä hyvin voisi kysyä, onko 30+miehille kysyntää. Riippuu ihan täysin miehestä.

Oletko kiva, huumorintajuinen, älykäs, tykkäät naisista? Ei päihdeongelmia, hygienia kunnossa?

Jos, niin varmasti löytyy joku, jonka kanssa synkkaa. Pidä silmät auki.

N50+

Vierailija
42/57 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan. Kannattaa tilalle ottaa mieluummin jäntevä, nuori ja viriili maahanmuutt*mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän löytyisi väitellyt vähintään 10 tuntia viikossa liikuntaa harrastava taloudellisesti hyvin menestynyt nainen? Olen vastaava 55 vuotias leskimies.

Vierailija
44/57 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista pukeutuminen ja erityisesti puhtaus. Tuon ikäiset miehet haisee usein jostain kumman syystä, yök!

Vierailija
45/57 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle ei ole mutta miehen tarjoamalle elintasolle on.

Vierailija
46/57 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän löytyisi väitellyt vähintään 10 tuntia viikossa liikuntaa harrastava taloudellisesti hyvin menestynyt nainen? Olen vastaava 55 vuotias leskimies.

Sinä voisitkin löytää jotakin, mutta yleensä kaltaisiasi naisia etsii amispohjalta edennyt opistoinssi vuosimallia 1964. Silloin ei naurata!

Vierailija
47/57 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lompakko on paksu, niin vielä jotain toivoa on.

Tässä iässä on jo muut arvot.

N 49

Ei ole. Raha, raha, raha. Olen samaa ikäluokkaa kun sinä, mutta mies. Ne arvot ei naisilla mihinkään muutu.

Kuule, et sinä voi tuolla lailla väittää vastaan, kun joku puhuu omista arvoistaan.

Jos olet liikkunut vääränlaisissa porukoissa, et voi niistä tehdä johtopäätöksiä kaikista naisista. Totta kai naisissakin on onnenonkijoita, kuten muuten on miehissäkin auervaaroja. Eli sellaisia, jotka pyrkivät seksillä ostamaan elintasoa.

Mutta sellaiset ovat hyvin pieni osa ihmisistä. Niitä tavallisia naisia et jostakin yökerhon tiskiltä tai tinderin suosituimmista parikymppisistä löydä.

Minua ei ainakaan kiinnosta miehen varallisuus kuin siinä määrin, että elätettävää en halua riesaksi. Totta kai myöhemmin voi elämä yllättää ja vaikkapa joutua yt-neuvotteluissa työttömäksi, ja sellainen kestetään yhdessä - mutta lähtökohtaisesti en lähde elämäntapatyöttömän matkaan.

Mutta en myöskään etsi itselleni elättäjää, vaan tulen omillani toimeen ja haluankin tulla. Riittää siis, että mies maksaa omat kulunsa.

Tärkeintä on sivistys, huumorintaju, ystävällisyys ja reilu asenne naisia kohtaan. Siis että kohtelee naisia kuin ihmisiä, ei kotiorjina tai panomattoina.

Vierailija
48/57 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väitellyt? Oletko tohtori, vai?

Vierailija
49/57 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lompakko on paksu, niin vielä jotain toivoa on.

Tässä iässä on jo muut arvot.

N 49

Totta, tuntuu vaan niin hyvältä ja viihdytään toistemme seurassa, vähäset harrastuksetkin käy yhteen.

M65/N56

Vierailija
50/57 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan hänen oltava koska sanoo ”vastaava”. Tätä eivät opistoinssit tajua 😁

Vierailija
51/57 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 46v nainen, ihan mukavassa kunnossa, edelleen tulee kohteliaisuuksia ihan tuntemattomiltakin ulkonäöstä. Olen ollut pitkään ihastunut 59v mieheen, joka ei varsinaisesti ulkonäöllään ole huippuluokkaa, mutta luonteeltaan aivan mahtava. Hän vain on naimisissa, niin että suhteeseen ei ole potensiaalia.

Kaksi viimeistä 4-6 kk kestänytty deittailuyritystä olivat 52v ja 54v miesten kanssa, jotka löytyivät deittisivustoilta. Kummankin kanssa kävi vaan valitettavasti niin, että miehet eivät uskaltaneet ottaa sitä ratkaisevaa askelta vakavampaan suhteeseen, vaan palasivat nettideittipyöritykseen.

Kyllä siis 50+ miehet viehättävät, etenkin jos ovat hyviä tyyppejä ja suht hyvässä kunnossa.

Vierailija
52/57 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältä. Mutta olen yleensä pitänyt maks 54v ikärajaa.

T. N46

Vierailija
53/57 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sekakuoron tai tanssikurssille ja naiset suorastaan kilpailee sinusta.

Vierailija
54/57 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli viiskymppisenä mies on parhaimmillaan eli varmasti on kysyntää. Yli 50 v nainen taas ei kelpaa kenellekään koska yleensä 50+ ikäiset miehet eivät oo kiinnostuneita itsensä ikäisistä, vaan paljon nuoremmista.

Ei pidä paikkaansa.

Tai olen poikkeus, minä en näe edes nuoressa naisessa samaa kauneutta mitä on 50+ naisessa, kassialmat ja tatuoidut pois lukien tietenkin.

Vierailija
55/57 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene teatteriin: siellä on naisia joka lähtöön: nuoria, vanhoja, pitkiä, pulskia, köyhiä, rikkaita, Alepan kassoja ja toimitusjohtajia. Väliajalla voi vilkuilla ja jutella, ja esityksen jälkeen jatkaa lähibaariin, minne muutkin teatterivieraat menevät. Helppo aloittaa keskustelu näytelmästä.

Vapaaehtoistöissä myös paljon naisia.

Kysyntää on: omasta tuttavapiiristäni tuli heti mieleen ainakin viisi samaa ikäluokkaa olevaa naista, jotka haluaisivat miesseuraa. Kuten myös allekirjoittanut. Mutta ikätovereille olen pelkkää ilmaa, nuoremmat miehet huomioivat ja hakeutuvat seuraan.

N52

Vierailija
56/57 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin ollut, mutta löysin miehen pari vuotta sitten. Hän tekee töitä miesmallina, muttei ole kovin taloudellisesti menestynyt. Preferoin siis ulkonäköä, sillä oma talous on ihan tarpeeksi hyvä.

Varmasti sinäkin löydät jonkun, kun katselet naisia plus miinus 5 vuoden ikäerolla.

Vierailija
57/57 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha joo siinä mielessä ratkaisee, että elätettävää on halua. Pitää miehen pystyä itsensä elättämään. Ja naisen, yhtä lailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi