Onko 50+ miehelle enää kysyntää?
Hassu kysymys, toivon asiallisia vastauksia.
Jäin leskeksi kaksi vuotta sitten, lapset jo aikuisia ja omillaan. Mistä nykyään löytää treffiseuraa muusta kuin Tinderistä? Kokeilin sitä ja ahdistuin siitä meiningistä.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin olla kiinnostunut. Olen itse 48v nainen ja en haluaisi lähteä baariin etsimään seuraa. Olen vastikään eronnut, hyväksi luulemani suhde kaatui miehen salasuhteeseen.
Hakusessa olisi ihan tavallinen, mukava ja omillaan toimeentuleva mies.
Olen miettinyt nettideittipalstoja, mutta vielä en ole uskaltaunut. Tinderiin en mene, sillä en halua pelkkä seksisuhdetta, vaan oikean ihmissuhteen.
No kyllä varmaan kaikki miehet omillaan tulevat toimeen, vai luuletko että ne vaatii sulta vielä elatuksenkin.
Minulle olisi hyvin kelvannut 55-vuotias, olen itse 45. Häntä kuitenkin kiinnosti vain lapsinaisvartaloiset aasialaiset pikkutytöt. Tämä on yleinen ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle kelpaisi 50+ mies, olen itse 45-vuotias nainen. Tuntuu vaan että kaikki 40-50 vuotiaat miehet haluavat kolmekymppisen naisen.
Miksi ihmeessä kukaan ottaisi rupsahtaneen akankurppanan jolla on hormonitoimintakin jo hiipunut ja alapää kuiva kuin Saharan autiomaa, kun voi saada nuoren, kauniin ja seksinnälkäisen? Niinpä. Ei kukaan.
Kuule! Seksinnälkäistä naista ei ole olemassakaan.
Riippuu siitä millainen mies olet.
Jos vielä haluaisin parisuhdetta niin etsisin oman ikäistäni juurikin 50 v miestä.
Liity Happy Pancake -treffipalstalle. Minun mielestäni kivempi kuin Suomi24 ja siellä on muitakin viisikymppisiä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle olisi hyvin kelvannut 55-vuotias, olen itse 45. Häntä kuitenkin kiinnosti vain lapsinaisvartaloiset aasialaiset pikkutytöt. Tämä on yleinen ongelma.
Älä yleistä ja luo stereotypioita. Esim mua ei kiinnosta jotkut aasialaiset naiset yhtään. Eli turhaa uhriudut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle kelpaisi 50+ mies, olen itse 45-vuotias nainen. Tuntuu vaan että kaikki 40-50 vuotiaat miehet haluavat kolmekymppisen naisen.
Miksi ihmeessä kukaan ottaisi rupsahtaneen akankurppanan jolla on hormonitoimintakin jo hiipunut ja alapää kuiva kuin Saharan autiomaa, kun voi saada nuoren, kauniin ja seksinnälkäisen? Niinpä. Ei kukaan.
Kuinka moni voi saada? Naisia kun ei ihan tuosta vain oteta, vaan monen miehen harmiksi heillä on nykyaikana itselläänkin jotain sanomista asiaan. Haluta kyllä voi, mutta jos se, mitä haetaan ei ole missään suhteessa siihen mitä itsellä on tarjota, jää yleensä kokonaan ilman.
Näitä 50+ naisia jokaikinen baari täpötäynnä. Varo vaan pärjäätkö kaljanjuontikisassa, kun nämä mammat hioneet sitä jo 30 vuotta.
Ei ole olemassa ikää 50+. Minä olen 49 mutta en kehtaisi laittaa iäkseni +40.
Kun etsit naista voi olla oleellista oletko 51 vaiko 59. Huomioithan tämän mahdollisissa deitti-ilmoituksissasi. Kiitos!
Oletko siis yli vai alle 55 v? Varmasti löydät seuraa oman ikäisistäsi naisista.
Pitkään ollut hulluna yhteen yli 60v. Onneksi alkka jo hiipu, kun ei ois voinu suhdetta aloittaa kumpikaan.
Täällä vähän alle viisikymppinen leskinainen. Jos olet hyväkuntoinen ja nuorekas, niin voisi lähteä kanssasi treffeille.
On, jos on normaalit käytöstavat ja alkoholinkäyttö hallinnassa ja omaa realistiset kriteerit naisen suhteen.
Sukulaiseni meni kuusikymppisenä yhteen samanikäisen miehen kanssa. Mies on tavallisen näköinen, normaalituloinen mies. Ei käytä alkoholia humalahakuisesti, on siisti ja huolehtii asioistaan aikuisen tavoin. Löysi samanlaisen ikäisensä naisen deittipalstalta, nyt asuvat yhdessä ja ovat tyytyväisiä. Yhteisenä harrastuksena heillä on luonto ja retkeily.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin olla kiinnostunut. Olen itse 48v nainen ja en haluaisi lähteä baariin etsimään seuraa. Olen vastikään eronnut, hyväksi luulemani suhde kaatui miehen salasuhteeseen.
Hakusessa olisi ihan tavallinen, mukava ja omillaan toimeentuleva mies.
Olen miettinyt nettideittipalstoja, mutta vielä en ole uskaltaunut. Tinderiin en mene, sillä en halua pelkkä seksisuhdetta, vaan oikean ihmissuhteen.
No kyllä varmaan kaikki miehet omillaan tulevat toimeen, vai luuletko että ne vaatii sulta vielä elatuksenkin.
No et oo tosissas. Onhan noita lokkeja vaikka kuinka paljon.
Kyllä voi helposti löytää, jos katselet oman ikäistäsi. Jos taas nuorempaa haikailet, niin ainun pitäisi olla Teemu Selänne tai jäät ilman naista kokonaan. Eli realisti kannattaa olla.
Olen 49 v hoikka ja timmi nainen ja voisin lähteä treffeille max 55 v miehen kanssa, jos hän on hoikka ja timmi itsekin eli ei ole kertynyt ylipainoa ja kuntoilee useamman kerran viikossa. Sekä on lionteeltaan mukava ja on kokemusta naisista ja parisuhteista, eikä ole weird ikisinkku.
Joku ylipainoinen nainen varmaan lähtee treffeille ylipainoisenkin miehen kanssa. Etsi siis kaltaistasi naispuolista vastinetta, niin löydät varmasti puolison.
Vierailija kirjoitti:
Näitä 50+ naisia jokaikinen baari täpötäynnä. Varo vaan pärjäätkö kaljanjuontikisassa, kun nämä mammat hioneet sitä jo 30 vuotta.
Missä? Täällä ainakin eilen oli aika vähän tarjontaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 49 v hoikka ja timmi nainen ja voisin lähteä treffeille max 55 v miehen kanssa, jos hän on hoikka ja timmi itsekin eli ei ole kertynyt ylipainoa ja kuntoilee useamman kerran viikossa. Sekä on lionteeltaan mukava ja on kokemusta naisista ja parisuhteista, eikä ole weird ikisinkku.
Joku ylipainoinen nainen varmaan lähtee treffeille ylipainoisenkin miehen kanssa. Etsi siis kaltaistasi naispuolista vastinetta, niin löydät varmasti puolison.
Minulla on ihan vastaavat ajatukset. Lähtisin itseäni max 6 vuotta vanhemman kanssa treffeille ja elintavoiltaan, luonteeltaan ja ulkomuodoltaan pitää olla vastaava kuin itsekin olen. n47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ihan vastaavat ajatukset. Lähtisin itseäni max 6 vuotta vanhemman kanssa treffeille ja elintavoiltaan, luonteeltaan ja ulkomuodoltaan pitää olla vastaava kuin itsekin olen. n47
Miksi alapeukku? Haluaisitko itse elää sellaisen ihmisen kanssa, joka vain makaa sohvalla, jos itse pidät liikkumisesta ja ulkoilusta, tai jos kumppani haluaa matkustella ympäri maapalloa ja itse viihdyt paremmin kotona ja mökillä, tai jos kumppani on reilusti ylipainoinen ja itse olet hoikka tai jos kumppani omaa vihervassareiden ajatusmaailman ja itse kokoomuslaisen tai jos kumppani haluaa lapsia ja itse en halua?
Yli viiskymppisenä mies on parhaimmillaan eli varmasti on kysyntää. Yli 50 v nainen taas ei kelpaa kenellekään koska yleensä 50+ ikäiset miehet eivät oo kiinnostuneita itsensä ikäisistä, vaan paljon nuoremmista.