Raain kirja jonka olet lukenutt?
Kommentit (94)
Ääni American Psycholle täältäkin. Elokuva ei ollut mitään verrattuna siihen kirjaan.
Christiane f huumeasema zoo ja samoin christianen 2013 ilmestynyt elämänkerta.
Todella ahdistava ja karua kuvausta huumeiden arjesta ja siitä että ei koskaan edes halunnut lopettaa
Olen viettänyt lapsuuteni 80-luvun länsi-Berliinissä siksikin koskettaa. Zoon asema on edelleen ihan samanlainen
Kommunismin musta kirja. Pahin kaikista, kun tietää että kirjassa kuvatat rikokset ovat tapahtuneet, eivätkä muutu tekemättömäksi.
Mutta tappoiko Bateman oikeasti vai oliko kaikki vain Batemanin sairaan mielen harhaa?
Mikä rottakohtaus?
Itse luin joskus tuota kirjaa, en jaksanut pitkälle kun lueteltiin alussa vain luksustuotteita yms.
Vierailija kirjoitti:
joo American Psycho. En ole ihan varma, ansaitsiko se tulla kirjoitetuksi.
Leffa tuntuu olevan ihan toisesta kirjasta tehty, pahimmat kohtaukset oli karsittu, erityisesti se rottakohtaus.
Ansaitsi siinä mielessä, että kirjailija terapoi itsensä kauhean lapsuuden jäljiltä. Hänen isänsä oli psykopaatti.
En saanut luettua Pietari 1917 -kirjaa kuin alusta. Tosielämän julmaa lähihistoriaa, tapahtumia jotka välillisesti koskettavat omaakin elämääni. Ahdistavaa juuri siksi.
joku pohjois-koreasta kertova kirja, en muista nimeä kun siitä on jo vuosia kun sen luin mutta uudestaan en sitä lukisi.
Vierailija kirjoitti:
Ääni American Psycholle täältäkin. Elokuva ei ollut mitään verrattuna siihen kirjaan.
Muutkin Ellisin kirjat ovat kauheita. Olen lukenut erään novellikokoelman, nimeä en muista, mutta itselleenkin jäi viillelty olo.
Sofi Oksasen Puhdistus. Karmaisevaa naapurimaan lähihistoriaa, jossa todellakin "puhdistettiin"..
Kingin Hohto oli jo alusta ahdistava, juuri väkivallan takia.
Vierailija kirjoitti:
Christiane f huumeasema zoo ja samoin christianen 2013 ilmestynyt elämänkerta.
Todella ahdistava ja karua kuvausta huumeiden arjesta ja siitä että ei koskaan edes halunnut lopettaa
Olen viettänyt lapsuuteni 80-luvun länsi-Berliinissä siksikin koskettaa. Zoon asema on edelleen ihan samanlainen
Oliko toi huumeasema zoo erilainen kirjana kuin leffana? Jos siis olet nähnyt kans elokuvan? Koska elokuvaan olin tosi pettynyt. Pitäis varmaan lukea kirja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutkin Ellisin kirjat ovat kauheita. Olen lukenut erään novellikokoelman, nimeä en muista, mutta itselleenkin jäi viillelty olo.
Totta. Olen lukenut varmaan koko Ellisin tuotannon.
Prinsessa- elämä hunnun takana al saudin palatsissa.
Siinä kuvattiin niin kuvottavasti naisten kohtelua (ja nämä naiset olivat yhteiskunnan ylintä kastia, kuninkaallisia). En vaan voi ymmärtää sitä yhteiskuntaa.
Lasi maitoa kiitos
Sonderkommando - tarinani Auschwitzista oli aika pysäyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Kingin Hohto oli jo alusta ahdistava, juuri väkivallan takia.
Luin tämän pari viikkoa sitten, hyhhyh, pahempi kuin elokuva. Luin myös jatko-osan joka oli hyvin erilainen.
Ainiin ja Pimeän poika oli kanssa aika raaka.