Raain kirja jonka olet lukenutt?
Kommentit (94)
Raakaravintoa omasta puutarhasta vegetaristille.
Väinö Purje - Paloittele Liha Oikein (sika, nauta ja lammas ruhosta suikaleiksi)
Raain on ehdottomasti Cormac Mc Carthyn Veren ääriin. Yksityiskohtaisia kuvauksia niin ihmisten kuin eläintenkin tappamisesta. Mikään ryhmä ei säästy, hengestään pääsee tasapuolisesti ukot, mummot, miehet, naiset ja lapset, kissat, koirat, hevoset, muulit. Vaikka en ole väkivallan ystävä, ja kirja oli paikoitellen juurikin siksi hyvin raskaslukuinen, oli se silti kummallisen kiehtovaa luettavaa. Kirja oli totuuden mukainen ajankuvaus ja väkivalta siksi tavallaan oikeutetusti kuuluu tarinaan.
Yksi Tess Gerritsenin kirja jossa kuvattiin raa'asti silvottuja naisuhreja. Tais olla nimeltään Kirurgi. En yleensä lue kovin raakoja kirjoja mut Gerritseniä tulee luettua
Amerikan Psyko. Elokuvana en ole nähnyt, mutta kirja oli suhteellisen sairas.
Brett Easton Ellisin American Psycho. Leffa ei ole mitään kirjaan verrattuna.
Se koskee myös sinua juutalaisen tarina keskitysleiriltä
Lasi maitoa, kiitos.
Minä, Phoolan Devi
Sonderkommando
joo American Psycho. En ole ihan varma, ansaitsiko se tulla kirjoitetuksi.
Leffa tuntuu olevan ihan toisesta kirjasta tehty, pahimmat kohtaukset oli karsittu, erityisesti se rottakohtaus.
Turner Diaries tuli nuorena luettua ihan uteliaisuudesta.
Kirjassa kaikki ei-valkoiset pyyhitään pois maapallolta.
Hussein al-Maadidi: 361 päivää helvetissä
Amerikkalaiset kiduttavat irakilaisia. Kirja on TODELLA raaka. Ainoa kirja, jonka olen ollut vähällä jättää kesken raakuuden takia. Ja minä olen kuitenkin lukenut paljon kirjoja kansanmurhista yms.
Monen amerikanihailijan olisi hyvä lukea tämä kirja. Voisi se amerikkalaisten palvominen loppua.
Olen todellinen kirjojen rakastaja ja kaikenlaista lukenut, mutta tosiaan jo mainittu Brett Easton Ellisin Amerikan Psyko on kirja, jota en toivo lasteni koskaan lukevan.
Hunger Games. Sinällään ajatus, että lapset pakotetaan tappamaan toisia lapsia ja tästä tehdään sirkushuvia, on raaka. Miettikää omien lastenne kohdalle.
Se on varmaan Michel Foucaultin Tarkkailla ja rangaista, joka kertoo rangaistuslaitosten historiasta sekä kurista ja järjestyksestä yhteiskunnassa yleisemminkin. Tosin hyppäsin kidutuskuvausten yli.
En oo oikeasti varmaan lukenut kovin raakoja kirjoja, joten joudun vastaamaan että itselleni raain on ollut stephen kingin Pitkä Marssi. Se jäi pitkäksi aikaa kummittelemaan mieleen.
Negatiivissävytteisesti kosketttavin.