Olisiko tällaiselle pph.lle kysyntää?
Olen aloittamassa yksityisen perhepäivähoitajan hommat ja olen miettinyt sellaista asiaa että markkinoisin itseäni sillä, että tarjoaisin lapsille mahdollisimman puhdasta,lisäaineetonta ruokaa. Pääasiassa luomuruokaa. Vanhemmilla olisi myös valinta, että juoko lapsi rasvallista/rasvatonta maitoa ja käyttääkö lapsi margariinia vai ihan puhdasta voita. Hoitomaksu olisi tietenkin isompi ruuan hinnan takia. Olisikohan asiakkaita nykypäivänä?
Kommentit (22)
Joudut kyllä pyytämään todella kovaa hintaa vanhemmilta, jotta voit rahoittaa luomuruuan ja saada silti itsellesi tarpreeksi korvausta työstä. Itse aloitin yksityisenä pph:na jokin aika sitten ja olen kyllä yllättynyt miten paljon enemmän ruokaan menee rahaa vaikka hoitolapsia on vain kaksi!
Itselläni on eskarilainen ja 4vuotias syksyllä. Lapset voivat olla minkä ikäisiä tahansa. Kaiken ikäisistä löytyy paljon kokemusta (vauvoista eskareihin). 4vuotias käy silloin kerhossa niin ei ole pakottavaa tarvetta edes saada juuri samanikäistä hänelle seuraksi eli hoidokit voivat olla ihan pieniäkin :) Aloitan heti kun saan lopetettua edelliset työt ja suunniteltua tarkasti toimintani :) Suunnitelmien mukaan ensi syksyn aikana.
-ap