Minkä vuosikymmenen tyyli ja kulttuuri on mielestäsi parasta?
Kommentit (9)
Minusta 20-luku ainakin kuvausten perusteella vaikuttaa olleen ihanaa aikaa, jossain suurkaupungissa paremman väestön elämä.
Mulle varsinkin vuodet 1997- 2000 olivat kovin mukavia. Silloin oli vielä helppo erottautua, koska tekijöitä oli niin paljon vähemmän. Nykyään "kaikki" valokuvaavat, tekevät musiikkia tms "taidetta" tai mitä näitä nyt on...
Eli vastaan ysärin loppu- tämän vuosituhannen alku.
( En jotenkaan nyt pysty olla sanomatta, että mulle oikeastaan kaikki vuodet ovat olleet mukavia, lukuunottamatta teini-ikää, jota vieläkin muistelen yökötyksellä; kasari=hyi saatana!)
Syntymävuoteni on 1971.
syntynyt 78, enkä osaa sanoa. Musiikillisesti tykkään ehkä eniten 90-luvusta, moni suosikkibändi on niiltä ajoilta mutta moni suosikki on myös 2000-luvulta.
Vaatteissa iskee eniten ehkä 30-60-luvut, elokuvissa 1980-> vaikka moni suosikki on tehty tuota ennen, arkkitehtuurissa fanitan eniten ennen 1940 rakennettua... Suosikkiaikakausi riippuu siis asiasta. Nykyajassa on kivaa se, että tyylejä on monia samaan aikaan ja niiden yhdistely on vapaampaa kuin monesti ennen.
No minä ihailen 50-luvun kirjallisuutta ja sisustusta sekä arkkitehtuuria. 1967 syntynyt olen.
Tuulen viemaa - aika :-). tai tarkemmin mikä tahansa naisellinen muoti. 50-luku paras.
Vm 1968
Vuodet 1965-1975. Siihen aikaan tehtiin parasta musiikkia ja mielenkiintoisimpia tieteellisiä teorioita. Johtui varmaan LSD:stä.
Pukeutumisen suhteen pidän eniten 1950-luvusta ja 40-luvusta. Se sopii parhaiten omalle vartalolleni, kun on hoikka vyötärö ja leveät lanteet..
Pakko sanoa että tykkäsin kasarista. Olen varmaan ainut maailmassa.
t: -69