Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mammapalstan suuri eduskuntavaalikysely 2019. Mitä puoluetta todennäköisesti äänestä?

Vierailija
02.03.2019 |

Mitä puoluetta aiot äänestää?
Kirjoittakaa jotakin kommenttikenttään, vaikka äänestämäsi puolue, jotta ketju säilyy pitkään päällä.

Mammapalstan suuri eduskuntavaalikysely 2019. Mitä puoluetta todennäköisesti äänestä?

Vaihtoehdot

Kommentit (490)

Vierailija
221/490 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliilta alueelta Espoossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävä tulos. Av-mammoista kolmasosa on persuja.

No, huh huh! Olin aikeissa äänestää RKPtä mutta nyt kun kaikki muutkin av-palstan lukijat äänestävät perussuomalaisia, aion minäkin äänestää perussuomalaisia.

Meillä koko perhe äänestää Perussuomalaisia koska olemme akateemisia naisia ja myös naapurit ja sukulaiset ovat.

Sama täällä. Olen myös yritysjohtaja ja mun 120 alaista aikovat nyt äänestää persuja.

Vierailija
222/490 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalliilta alueelta Espoossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävä tulos. Av-mammoista kolmasosa on persuja.

No, huh huh! Olin aikeissa äänestää RKPtä mutta nyt kun kaikki muutkin av-palstan lukijat äänestävät perussuomalaisia, aion minäkin äänestää perussuomalaisia.

Meillä koko perhe äänestää Perussuomalaisia koska olemme akateemisia naisia ja myös naapurit ja sukulaiset ovat.

Sama täällä. Olen myös yritysjohtaja ja mun 120 alaista aikovat nyt äänestää persuja.

Sama täällä. Olen suomalainen ja kaikki suomalaiset aikovat äänestää persuja. Myös Trump tulee äänestämään persuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/490 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut massahyökkää tänne aina jonkun hommafoorumin kautta, myös venäjätrollit toivoo persujen ja muiden nationalistien nousua jotta eu:n asema heikentyisi, joten saattaa tulla jopa venäjältä asti nämä persu"äänet".

No jo on mammalle harhat iskeneet.

Olen ihan tarpeeksi monta aiheeseen liittyvää keskustelua täällä käynyt, jossa yhtäkkiä persumyönteisyyttä on saavutettu 30 sekunnissa satojen tykkäyksien verran. EIkä tämä ole uusi ilmiö, tapahtunut muualla maailmalla jo vuosia sitten. Kannattaa miettiä asioita joskus vähän laajemminkin, maailma voi olla aika jännä paikka. Venäjän trollitehtaiden työntekijöitä on päästy haastattelemaankin, ja tätä he tekevät.

Juupajuu ja terveisiä laalaamaahan.

Vierailija
224/490 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me annetaan milli euroa mainostoimistoille, että ne tekis hyvän vaalikampanjan ja sitten tulee taas joku typerä puukotusjuttu ja pilaa koko homman.

- Orpo.

Vierailija
225/490 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän ei ole kenenkään pakko uskoa eikä sillä ole mitään merkitystä, mutta minä, asiantuntijatöitä tekevä, hyväpalkkainen nainen aion todennäköisesti äänestää perussuomalaisia ja nimenomaan Halla-ahoa.

Olen äänestänyt kokoomusta, nuorena vihreitäkin, mutta vihreät on nykyisin yksi viimeisistä vaihtoehdoista.

Tämä on vain yksi ääni eikä muuta mitään, mutta näin minä äänestän. Olen äänestänyt kaikissa vaaleissa siitä kun olen 18 v. täyttänyt ja Suomessa asunut. Ulkomailla äänestin eduskuntavaaleissa konsulaatissa, EU-vaalit ja kuntavaalit jäi niinä vuosina väliin.

Vierailija
226/490 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys kuuluukin... Onko Sipilä määrännyt niin, ettei Paavon Puolue pääse tv-tentteihin? 

Toinen erittäin tärkeä kysymys on se, että miksi Paavon puolue on eri asemassa kuin Siniset. Sinisiä ei ole edes äänestetty sinne missä se nyt on. Se on myös täysin uusi puolue, mutta silti ilmeisesti täysin eri kuin Paavon puolue. Toinen saa ja toinen ei saa. Demokraattinen tasavalta. Pthyii vttu.

Vierailija
227/490 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vitsikästä että persut ei saaneet mitään aikaan hallituksessa muuta kuin itkemistä lepakoiden räjähtelemisestä ja ainiin aktiivimallin ja eläkeläisiltä leikkauksen mutta silti jengi äänestää niitä :D

Vierailija
228/490 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusta on keskusta!

Vierailija
229/490 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän yrityksen johtoryhmä aikoo äänestää persuja, samoin kaikki rahoittajat koti- ja ulkomailla.

Vierailija
230/490 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun syntymättömät lapset äänestää myös persuja.

Terveisin Vladimir P.

Vierailija
231/490 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sasanopas muuta. Olin aikeissa äänestää jälleen SKPtä mutta nyt suomut putosivat silmiltäni ja ehdotin pääkonttoriin, että seuraavaksi maajohtajaksi on valittava persu tai Väyrynen.

Vierailija
232/490 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me ulkomailla-asuvat suomalaiset aiotaan äänestää perussuomalaisia koska monella lapsistamme on kaksoiskansalaisuus.

Vierailija
233/490 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtion menoja lisäävillä vassaripuolueilla jäätävä kannatus. Kun menot kasvavat, samalla sossutuet ja muut etuudet, joista äänestäjät nauttivat pienenevät.

Kakku on tietyn kokoinen. Jos syöjiä tulee 200 000 lisää, saa jokainen paljon pienemmän palan.

Tätä on vassareiden mahdotonta ymmärtää.

Vierailija
234/490 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtion menoja lisäävillä vassaripuolueilla jäätävä kannatus. Kun menot kasvavat, samalla sossutuet ja muut etuudet, joista äänestäjät nauttivat pienenevät.

Kakku on tietyn kokoinen. Jos syöjiä tulee 200 000 lisää, saa jokainen paljon pienemmän palan.

Tätä on vassareiden mahdotonta ymmärtää.

Terveisin sossuloinen perseentuoksuisesta itsemurhayksiöstä.

Vierailija
235/490 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut massahyökkää tänne aina jonkun hommafoorumin kautta, myös venäjätrollit toivoo persujen ja muiden nationalistien nousua jotta eu:n asema heikentyisi, joten saattaa tulla jopa venäjältä asti nämä persu"äänet".

No jo on mammalle harhat iskeneet.

Olen ihan tarpeeksi monta aiheeseen liittyvää keskustelua täällä käynyt, jossa yhtäkkiä persumyönteisyyttä on saavutettu 30 sekunnissa satojen tykkäyksien verran. EIkä tämä ole uusi ilmiö, tapahtunut muualla maailmalla jo vuosia sitten. Kannattaa miettiä asioita joskus vähän laajemminkin, maailma voi olla aika jännä paikka. Venäjän trollitehtaiden työntekijöitä on päästy haastattelemaankin, ja tätä he tekevät.

Juupajuu ja terveisiä laalaamaahan.

Vastailiko venäjän trollitehtaan työnntekijät vaalikoneisiinkin ? :)

Vierailija
236/490 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Oulussa PS on ainoa vaihtoehto.

Entiset keskustaa äänestäneet.

Vierailija
237/490 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätähän ei ole kenenkään pakko uskoa eikä sillä ole mitään merkitystä, mutta minä, asiantuntijatöitä tekevä, hyväpalkkainen nainen aion todennäköisesti äänestää perussuomalaisia ja nimenomaan Halla-ahoa.

Olen äänestänyt kokoomusta, nuorena vihreitäkin, mutta vihreät on nykyisin yksi viimeisistä vaihtoehdoista.

Tämä on vain yksi ääni eikä muuta mitään, mutta näin minä äänestän. Olen äänestänyt kaikissa vaaleissa siitä kun olen 18 v. täyttänyt ja Suomessa asunut. Ulkomailla äänestin eduskuntavaaleissa konsulaatissa, EU-vaalit ja kuntavaalit jäi niinä vuosina väliin.

Minä olen äänestänyt 80-luvulta alkaen kaikissa vaaleissa:keskustaa, sdp, kokoomusta. Mikään ei ole koskaan muuttunut. Nyt uskon, että jokin muuttuu. Valintani on perussuomalaiset.

Akateemisesti koulutettu nainen

Suvussamme mini muukin tekee saman ratkaisun nyt.

Italiassa tilanne muuttui kun kansa äänesti toisin. Eu populistien mielestä kansa äänesti väärin.

Uskon, että valta vaihtuu lopultakin.

Epärehellinen kansaa kunnioittamaton politiikka on johtanut euroopan huonoon jamaan. Suomella on vielä mahdollisuus!

Vierailija
238/490 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin vitsikästä että persut ei saaneet mitään aikaan hallituksessa muuta kuin itkemistä lepakoiden räjähtelemisestä ja ainiin aktiivimallin ja eläkeläisiltä leikkauksen mutta silti jengi äänestää niitä :D

Soini hiljeni hallituksessa m m asioista kuin seinään. Hänelle tuli tappouhkaus. 

https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2015011619031638

Aika hiljaiseksi varmaan veti miehen. Valitettavaa tuollainen uhkailu on. 

Vierailija
239/490 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni eduskuntavaalit tänä vuonna on yhtä kuin sa7na7 vaa paeuden puolesta äänestäminen. 

Sa7n7 an 7apaus ei ole itsestään selvä asia. On paljon maita, joissa vääränlaisesta mielipiteestä joutuu telkien taakse (esim. Kiina, Venäjä vain muutamia mainitakseni). 

Brianniassa eräs mies on joutunut nyt puheistaan sosiaalisen median uhriksi. Sekä facebook että titter ovat sulkeneet hänen tilinsä ikuisesti. Hänellä oli yli miljoona twitter seuraajaa, joka olisi paljon monelle huippupoliitikollekin briteissä. 

Tuollainen vaientaminen on johtanut nyt siihen, että kyseinen mies aikoo asettua ehdolle seuraavissa vaaleissa ja on lähes satavarmaa että menee läpi. 

Hän ei tähän menessä ole puhunut mitään, mikä olisi laissa rangaistavaa. Niinpä hän aikookin sitten parlamentissa puhua suunsas puhtaaksi. Tämä parlamenttiin meno on k7os7oo  ääri liberaaleille, jotka suitsivat kaikkien suita. 

Tähän on tultu. Äänestän minkä äänestän, eikä minua voi estää. 

Vierailija
240/490 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asyl.