Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mammapalstan suuri eduskuntavaalikysely 2019. Mitä puoluetta todennäköisesti äänestä?

Vierailija
02.03.2019 |

Mitä puoluetta aiot äänestää?
Kirjoittakaa jotakin kommenttikenttään, vaikka äänestämäsi puolue, jotta ketju säilyy pitkään päällä.

Mammapalstan suuri eduskuntavaalikysely 2019. Mitä puoluetta todennäköisesti äänestä?

Vaihtoehdot

Kommentit (490)

Vierailija
241/490 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai täällä voi äänestää niin monta kertaa kuin huvittaa. Onpa luotettava jakaumaäänestys tämäkin.

Vierailija
242/490 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Puolue on perustulon kannalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/490 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä Puolue on perustulon kannalla?

Vihreät, vasemmistoliitto, kommunistinen puolue, sdp.

Vierailija
244/490 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisia äänestävät ne jotka ovat huolissaan tulevaisuudesta.

Vierailija
245/490 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään sellaisen mielipidettä ei voi ottaa vakavasti, joka kommentoi politiikkaa käyttämällä poliitikoista etunimeä. Jussi, Ville, Laura, Juha, Timo, Li. Kuin joku päiväkotiryhmä s-tana. Miten ihmiset kykenevät vuodesta toiseen löytämään yhä uusia tapoja, joilla vaikuttaa sivistymättömiltä?

Vierailija
246/490 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalliilta alueelta Espoossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävä tulos. Av-mammoista kolmasosa on persuja.

No, huh huh! Olin aikeissa äänestää RKPtä mutta nyt kun kaikki muutkin av-palstan lukijat äänestävät perussuomalaisia, aion minäkin äänestää perussuomalaisia.

Meillä koko perhe äänestää Perussuomalaisia koska olemme akateemisia naisia ja myös naapurit ja sukulaiset ovat.

Sama täällä. Olen myös yritysjohtaja ja mun 120 alaista aikovat nyt äänestää persuja.

120 alaista aikoo, ei aikovat.

Vierailija
247/490 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän yrityksen johtoryhmä aikoo äänestää persuja, samoin kaikki rahoittajat koti- ja ulkomailla.

Meidän firman jokainen osakkeenomistaja, joita on vajaa 100000 Suomessa, aikovat äänestää PS.

Meidän firman jokainen osakkeenomistaja aikoo, ei aikovat.

Mikä sidosryhmäsi seuraavaksi aikovat äänestää persuja?

Älkää olko häpeäksi mestarillenne. Opetelkaa peruskoulun oppimäärä.

Vierailija
248/490 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai täällä voi äänestää niin monta kertaa kuin huvittaa. Onpa luotettava jakaumaäänestys tämäkin.

Luulen että täällä voi äänestää yhden kerran samasta ip-osoitteesta. Jos ip-osoite muuttuu, niin sitten voi äänestää toisenkin kerran.

Vierailija
249/490 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, huh huh! Olin aikeissa äänestää RKPtä mutta nyt kun kaikki muutkin av-palstan lukijat äänestävät perussuomalaisia, aion minäkin äänestää perussuomalaisia.

Meillä koko perhe äänestää Perussuomalaisia koska olemme akateemisia naisia ja myös naapurit ja sukulaiset ovat.

Sama täällä. Olen myös yritysjohtaja ja mun 120 alaista aikovat nyt äänestää persuja.

120 alaista aikoo, ei aikovat.

Ei pidä paikkaansa. Ihan kuten ei nämä persujen satukerhot yhtäkkiä äärioikeistolaisen valon nähneistä akateemisista naisistakaan.

Vierailija
250/490 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Äänestin itse KAKSI kertaa ja puoluetta jota en koskaan äänestäisi.

Vierailija
251/490 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän vihreitä. Yleensä äänestän vasemmistoa, mutta minulla ei ole niin tarkkaa rajaa niiden kanssa. Äänestän vihreitä, koska uskon vihreillä olevan paremmat mahdollisuudet hallitukseen.

Vierailija
252/490 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko perheenne koostuu akateemisista naisista? Kaikki naapurit ovat akateemisia naisia kuten myös kaikki sukulaiset? Siellähän on sitten akateemisia naisia kuin vilkkilässä kissoja!

Vierailija
253/490 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av-mammat ovat tunnetusti vähän radikaalimpia ja persumyönteisempiä kuin suomalaiset keskimäärin.

Vierailija
254/490 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva.fi ja Sanoma Oy tietääkin meistä jo kaiken paitsi puoluekannan. Nyt  tietää senkin.

Vierailija
255/490 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS

Vierailija
256/490 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me täältä kapakasta poikain kanssa yhteen ääneen tokaisemme että ainoo oikee puolue eli PS! Viher vasemmiston pahin painajainen!

JYT-KY JYT-KY JYT-KY JYT-KY JYT-KY!!!!

Vierailija
257/490 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, jännät vaalit tulossa tämän gallupin perusteella!

Vierailija
258/490 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liene Haagan jälkeen epäselvää.

Vierailija
259/490 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin PS!

Vierailija
260/490 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äänestystulokset ovat yhtään suuntaa-antavia, niin voi olla, että piraateista pääsee yksi tänävuonna eduskuntaan. Hyvä, jos saadaan joku ajamaan yksityisyyden suojaa.