Lue keskustelun säännöt.
Miksi olen seksittömässä liitossa?
21.02.2013 |
53v mies. Perhe muuten kunnossa, kukaan ei tiedä henk koht ongelmasta.
Nyt on 11kk ei mitään seksiin viittaavaakaan. Hermo menee. Vaimo sanoo,Ei ketään kiinnosta 30v vanhassa liitossa enään seksi yhtään, tämä on vastaus jos haluaisi eli ei myös kannusta yrittämäänkään. Kuulemma en ole koskaan ymmärtänyt naisten päälle mitään. Mitä teen ja mitähän päättelette tästä. En ole pettänyt kertaakaan, kumppanistani en enää voi olla varma.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oon pahoillani sun puolesta. Kun vaimosi väittää, ettet ymmärrä naisista mitään, niin onko hän kertonut mitä teet väärin hänen mielestään?
Jos seksi ei naista kiinnosta, niin tuskin se siitä innostuu. Olen vähän skeptinen näiden suhdelämmittelyiden kanssa. Kun on kerran rikki mennyt, niin vaikea sitä on korjata. Vaikka kuinka vannotaan anteeksiantoa ja yritetään yhdessä vielä, niin kriisin tullessa ne vanhat paskat hierotaan naamaan uudestaan ja uudestaan.
Kehotan sua etsimään innokkaamman ja haluavan naisen, olen saman ikäinen nainen kuin sinä ja haluan (sekä saan) seksiä joka päivä. Turha kärvistellä pihtarin kanssa, halukkaita naisia löytyy kuin mannaryynejä.