Ahdistaa, ettei saa
Olen 20- vuotias ja seurustelin vuosi takaperin todella mukavan miehen kanssa, ei sen paremmasta ollut tietoakaan. Itselle oli kova kolahdus itsetuntoon, kun 3 kk seurustelun jälkeen loppui seksi. Ei ikinä jaksanut tai huvittanut. Olin 19- vuotias, avoliitossa asuva ja 5kk ilman seksiä. Olinko itsekäs, kun lähdin suurimmaksi osaksi tämän takia?
Nyt seurustelen uudestaan. Tämä suhde on enemmän "maan pinnalla" kuin tuo toinen, kaikki muka oli niin ihanaa ja leijuttiin pilvissä. Nykyinen mies sanoo, että haluaa minua ja kehuu, mutta seksiä on kerran viikossa tai kerran kahdessa viikossa ja olen aivan kauhuissani! Oikeasti, miehet on muutaman vuoden ollut minua vanhempia eivätkä jaksa/pysty tuon parempaan?
Olin näiden kahden välillä puoli vuotta sinkkuna ja oli useampia yhden yön juttuja (tuttuja kaikki ennestään) joten en nyt tiedä, oliko se naamasta kiinni vai onko nuorten miesten kisakunto oikeasti niin huono kuin väittävätkin?
Tämä on ainut hämmentävä seikka suhteessamme, muuten menee loistavasti.
Kommentit (18)
tai siis en muista, miten oli seksiä, mutta odota vaan kun ikää tulee 35 ja risat niin hyvä jo on seksiä kerran kuussa.
Ikää +50, seksiä ennen "tuossa iässä" lähes päivittäin, nyt ei enää kuin 2-3 krt / vko. Ja vielä saman rouvan kanssa:))
No johan on ihme kun ton ikästä miestä ei seksi kiinnosta! Ite oon jo 52v. ja saatava on joka päivä! Se mies ei taida olla oikea sulle, tulin siihen johtopäätökseen, että eti uus mies itelles! Vaikka sitten 52v.
Oletko ruma ja lihava? Silloin tuo on normaalia.
...etsi nyt itsellesi sellainen kumppani, jonka kanssa halut kohtaa hyvin. jatkossa tilanne todennäköisesti vain huononee. Minulla on ollut vastaava ongelma, mutta onneksi jo pitkään on ollut kumppanina ihana nainen, joka haluaa ainakin kolmasti päivässä:) En parempaa voisi pyytää.
t. mään, +40v.
Ulkonäöstäsi, kiinnostuksistasi, urheiletko yms.
Kyllä hyvännäköistä ja fiksua naista mies haluaa vähintään joka toinen päivä suhteen alussa. Vuosien kuluessa kiinnostus vähenee tietysti.
Mutta jos nainen on samalla aaltopituudella eikä pillu ole väljä, kyllä sitä seksiä on saatava joka toinen päivä pitemmässäkin suhteessa.
Nyt seurustelen uudestaan. Tämä suhde on enemmän "maan pinnalla" kuin tuo toinen, kaikki muka oli niin ihanaa ja leijuttiin pilvissä. Nykyinen mies sanoo, että haluaa minua ja kehuu, mutta seksiä on kerran viikossa tai kerran kahdessa viikossa ja olen aivan kauhuissani! Oikeasti, miehet on muutaman vuoden ollut minua vanhempia eivätkä jaksa/pysty tuon parempaan?
"aviolliset velvollisuudet" on vähän niinkuin velvollisuuksia. Kommunikaatio tässä on asian avain.
Eikä sitä tartte nolostella. Nälkä lähtee syömällä, jano juomalla ja kiima naimalla. Kyllä mies sen ymmärtää. Ja ymmärtää senkin, että jos vaatii toiselta uskollisuutta, niin täytyy sitten olla valmis näkemään hieman vaivaa toisen seksuaalisen tyytyväisyyden eteen.
Tietty miehen pieni viettely kyllä kuuluu suhteeseen sekin.
Kysy, mikä mättää. Yleensä puhuminen auttaa ja ongelmaan voi löytyä ratkaisu hyvinkin helposti. Toisille arjen tuleminen parisuhteeseen vaikuttaa myös noihin seksipuuhiin. Mulla esim. kumin käyttö aiheuttaa erektion heikkenemistä ja jos tilanteeseen ei tunnu tulevan muutosta, niin siitä voi sitten halutkin kärsiä. Seksuaaliterapeutti vois auttaa teitä.
M34
Olen 20- vuotias ja seurustelin vuosi takaperin todella mukavan miehen kanssa, ei sen paremmasta ollut tietoakaan. Itselle oli kova kolahdus itsetuntoon, kun 3 kk seurustelun jälkeen loppui seksi. Ei ikinä jaksanut tai huvittanut. Olin 19- vuotias, avoliitossa asuva ja 5kk ilman seksiä. Olinko itsekäs, kun lähdin suurimmaksi osaksi tämän takia? Nyt seurustelen uudestaan. Tämä suhde on enemmän "maan pinnalla" kuin tuo toinen, kaikki muka oli niin ihanaa ja leijuttiin pilvissä. Nykyinen mies sanoo, että haluaa minua ja kehuu, mutta seksiä on kerran viikossa tai kerran kahdessa viikossa ja olen aivan kauhuissani! Oikeasti, miehet on muutaman vuoden ollut minua vanhempia eivätkä jaksa/pysty tuon parempaan? Olin näiden kahden välillä puoli vuotta sinkkuna ja oli useampia yhden yön juttuja (tuttuja kaikki ennestään) joten en nyt tiedä, oliko se naamasta kiinni vai onko nuorten miesten kisakunto oikeasti niin huono kuin väittävätkin? Tämä on ainut hämmentävä seikka suhteessamme, muuten menee loistavasti.
aika kummallista kyl.no meitä on moneen junaan. itse olen 9v vanhempi kuin mieheni ja me harrastamme seksiä vähintään viis kuus kertaa viikos. yhdessä oltu neljä vuotta. mieheni 30v ettei ainakaan sun mieheltä pitäis kunto loppua.
Vaikuttaakohan se mitään, että mieheni painaa 150 kg, juo noin 12 kaljaa päivässä ja polttaa kuin savukorsteeni eli 2 askai päivässä?
ap
mieheni 30v ettei ainakaan sun mieheltä pitäis kunto loppua.
*eikä pillu ole väljä*
:D:D haahaahaa..... tulihan se sieltä, meinasin jo ihan pudota tuolilta, eikö kukaan tule kommentoimaan väljästä pillusta, mutta olihan se siellä, ei keskustelua ilman väljää pillua vauva palstalla :D:D
juurihan tuossa toisessa ketjussa naiset kilvan julistivat, miten ovat saaneet kehuja tiukasta pillusta. Ei kai se ihan merkityksetöntä ole.
Vai miehetkö niitä kirjoittivat, en usko.
*eikä pillu ole väljä* :D:D haahaahaa..... tulihan se sieltä, meinasin jo ihan pudota tuolilta, eikö kukaan tule kommentoimaan väljästä pillusta, mutta olihan se siellä, ei keskustelua ilman väljää pillua vauva palstalla :D:D
vaikka tekis aloituksen pihalla sataa lunta niin joku mies tulee kirjoittamaan et sulla vaan on synnytyksistä löysä vittu ja luulet sitä lumeksi vaikka oikeesti miehes sielä lasin alla lapioi puutteessa kun sen tekis mieli naapurin teiniä rykiä perärööriin ku sen oma akka ei tunnu miltään!!
sen tekis mieli naapurin teiniä rykiä perärööriin ku sen oma akka ei tunnu miltään!!
no koska se on normaalia ja tietty sieltä perärööristä suuhun ja roiskeet naamalle....
Siinä toisessa todennäköisesti on paljon...
no koska se on normaalia ja tietty sieltä perärööristä suuhun ja roiskeet naamalle....
vaikka tekis aloituksen pihalla sataa lunta niin joku mies tulee kirjoittamaan et sulla vaan on synnytyksistä löysä vittu ja luulet sitä lumeksi vaikka oikeesti miehes sielä lasin alla lapioi puutteessa kun sen tekis mieli naapurin teiniä rykiä perärööriin ku sen oma akka ei tunnu miltään!!
Ja kävi varmaan selväksi, ettei ole ollut kummankaan kohdalla omista haluista kiinni. Inhottavaa olla "vonkaaja", joten lopetin aloitteiden tekemisen, joskus kysyn miten olis, mutta yleensä ei lähe. Eli tässä sitä sitten odotellaan aina puoleen yöhön, josko jotain tapahtuisi. Joskus on iloisia yllätyksiä. :)