Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Lentoyhtiön vika, että poikani kaatoi nuudelit päällensä!"

Kommentit (1104)

Vierailija
841/1104 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli istuttiin ilmeisesti niin että aikuisilla käytäväpaikat ja lapset ikkuna ja välipaikka. Eikö se tunnu käteen että on kuumaa. Äiti ei edes tiennyt mitä se nuudelikuppi sisältää. Eli olisi pitänyt kysyä lentoemännältä mitä se sisältää. Oliko tämä toinen aikuinen ottanut myös saman annoksen mutta jäähdytteli. ? Siinä ei sitten osattu sanoa lapselle että älä vielä syö koska on kuumaa. Ei kahvi kyllä oo liian kuumaa koneessa. Mitä lie nuudelikeitto . ei vielä se että älä avaa vielä ennenkuin jäähtyy. 

Se kuuma vesi kaadetaan siinä edessä sinne kippoon. Miten voi olla tajuamatta ertä vedenkeittimestä kaadettu vesi on kuumaa kn se höyryää siinä kipossa?

niinpä tietenkin, sitä suuremmalla syyllä pitää se kippo aikuisen puolella koska kuumaa. Muutenhan olisi roiskunut mamman reisille jos se kännykkä putosi mammalle päin. 

Ei mulla ainakaan kaadettu, lentoemo lykkäsi kupin vaan pöydälle, mä en ainakaan tiennyt että se on tuli kuumaa ennenkuin avasin sen.

Että kyllä mäkin ihmettelen miksi kuppi tarjoillaan tulikuumana ilman varoitusta. En ole itse ikinä syönyt sellaista ja oli niin pahaa etten kyllä tule toiste syömäänkään.

Mutta tajusit kuuman kuumaksi?

Kyllä sen jälkeen kun olin sen avannut! Sitä ennen en tiennyt koska en edes koskenut siihen.

Miten sinne on muka sinusta saatu se vesi jos se kippo on avaamaton?

Tungetko sinä lapsesi pöydälle lentokoneessa tarkistamatta kippoja ja kuppeja?

No ei se avaamaton ollut vaan kansi oli laitettu päälle veden kaatamisen jälkeen. En tunge lapsiani pöydälle missään olosuhteissa mutta kyllä lapsi on jo sen verran iso (10.v) että ei mun tarvi hänen ruokiaan tarkistella😂 vai tarkistatko itse tuon ikäisen keitot esim. ravintolassa?? Naurettavaa.

Mikä ihmeen kansi? Ei niissä ole kantta.

Ja kyllä minä katson mitä lasten pöydille laitetaan. Ei se kuuma nuudelikeitto kymmenvuotiaankaan vaginassa kiva,ta tunnu.

No minun omassani oli ainakin sellainen pahvinen kansi.

Ja ei ole tarvinnut tarkistella millainen ruoka annos 10 vuotiaalle tuodaan, osaa sen itsekkin. Lähinnä taaperoiden kanssa tein tuota. Tulikuumaa nuudelikeittoa ei mielestäni kuulu missään tapauksessa tarjoilla koneessa kenenkään eteen, kun turbulenssin mahdollisuus on aina.

Tää haveri johtui vanhemman valvonnan puutteesta. Ei turbulenssista. Ja jos se kuuma keitto häiritsee, lisää siihen kylmää vettä.

No tässä tapauksessa ei johtunut turbulenssista mutta pitääkö sitä tilannetta erikseen odottaa ennen kuin saa varoittaa asiasta?

Valvonta on hiukan haasteellista noissa olosuhteissa kun olet vöillä kiinni penkissä ja tilat on ahtaat ja matka pitkä sekä siihen lisätään muiden ihmisten liikkuvuus/ohittelu käytävillä. Tulikuuma keitto ei tähän sovellu!

Miksei lentoemot lisää siihen kylmää vettä? Siitähän tässä oli kyse, kuppi tuotiin tulikuumana tarjottimelle.

Tulikuuma? Jepjep. Se on yhtä tulikuuma kuin teevesi.

Pitäisi nyt törpöimmänkin älytä vähän varoa.

Just just, muuten vaan saa toiseen asteen palovammat! Mitenkä sä varot jos pikkulapsi yhtäkkiä horjuttaa sun tarjotinta? Niinkuin sanoin vahinkoja sattuu..

Johan täällä on jo moneen kertaan kerrottu.

A. Ei kännyköitä ruokailussa.

B. Kielletään venkoilu.

C. Ei kuumia kippoja lasten twrjottimille.

D. Lapset erikseen istumaan.

E. Kylmää vettä jäähdykkeeksi.

F. Äiti valvoo.

Jne. Ja jos vahinko sattuu, ei vauhkoilla eikä syytellä ja kouhkata.

Niin tai sitten vaan yksinkertaisesti: tulikuumia kuopeja ei tarjoilla huterille tarjottimille.

Niinkuin joku sanoikin aina on myös olemassa turbulenssin vaara.

Ihan asiasta sanottu.

Katso kohta E.

Koneissahan ei muuten tarjoilla jos on turbulenssia.

Niin lentoemäntä voi lisätä kyllä sen veden sinne samalla kun lisää kuuman veden. Ja tarjoiltuja kippoja ei kyllä haeta pois jos ne on jo tarjoiltu. Ilmakuoppa voi myös tulla ihan yhtäkkiä.

Lentoemäntähän tarjoilee jokaiselle sen kylmän veden. Sen saa sitten kukin käyttää kuten haluaa.

Ja fiksu asiakas ei säilytä polvillaan kuumaa kippoa, jos tulee turbulenssia....

Kas kun semmoista maailmaa ei ole, jossa kaikki mahdollinen ajateltaisiin idiootin puolesta.

Aika ennustaja saat olla jos ilmakuopan ennustat😂 mikä sua nut ottaa niin koville tässä varoituksessa?

Vierailija
842/1104 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli istuttiin ilmeisesti niin että aikuisilla käytäväpaikat ja lapset ikkuna ja välipaikka. Eikö se tunnu käteen että on kuumaa. Äiti ei edes tiennyt mitä se nuudelikuppi sisältää. Eli olisi pitänyt kysyä lentoemännältä mitä se sisältää. Oliko tämä toinen aikuinen ottanut myös saman annoksen mutta jäähdytteli. ? Siinä ei sitten osattu sanoa lapselle että älä vielä syö koska on kuumaa. Ei kahvi kyllä oo liian kuumaa koneessa. Mitä lie nuudelikeitto . ei vielä se että älä avaa vielä ennenkuin jäähtyy. 

Se kuuma vesi kaadetaan siinä edessä sinne kippoon. Miten voi olla tajuamatta ertä vedenkeittimestä kaadettu vesi on kuumaa kn se höyryää siinä kipossa?

niinpä tietenkin, sitä suuremmalla syyllä pitää se kippo aikuisen puolella koska kuumaa. Muutenhan olisi roiskunut mamman reisille jos se kännykkä putosi mammalle päin. 

Ei mulla ainakaan kaadettu, lentoemo lykkäsi kupin vaan pöydälle, mä en ainakaan tiennyt että se on tuli kuumaa ennenkuin avasin sen.

Että kyllä mäkin ihmettelen miksi kuppi tarjoillaan tulikuumana ilman varoitusta. En ole itse ikinä syönyt sellaista ja oli niin pahaa etten kyllä tule toiste syömäänkään.

Kyllä sen jälkeen kun olin sen avannut! Sitä ennen en tiennyt koska en edes koskenut siihen.

No ei se avaamaton ollut vaan kansi oli laitettu päälle veden kaatamisen jälkeen. En tunge lapsiani pöydälle missään olosuhteissa mutta kyllä lapsi on jo sen verran iso (10.v) että ei mun tarvi hänen ruokiaan tarkistella😂 vai tarkistatko itse tuon ikäisen keitot esim. ravintolassa?? Naurettavaa.

Ja kyllä minä katson mitä lasten pöydille laitetaan. Ei se kuuma nuudelikeitto kymmenvuotiaankaan vaginassa kiva,ta tunnu.

Ja ei ole tarvinnut tarkistella millainen ruoka annos 10 vuotiaalle tuodaan, osaa sen itsekkin. Lähinnä taaperoiden kanssa tein tuota. Tulikuumaa nuudelikeittoa ei mielestäni kuulu missään tapauksessa tarjoilla koneessa kenenkään eteen, kun turbulenssin mahdollisuus on aina.

Tää haveri johtui vanhemman valvonnan puutteesta. Ei turbulenssista. Ja jos se kuuma keitto häiritsee, lisää siihen kylmää vettä.

No tässä tapauksessa ei johtunut turbulenssista mutta pitääkö sitä tilannetta erikseen odottaa ennen kuin saa varoittaa asiasta?

Valvonta on hiukan haasteellista noissa olosuhteissa kun olet vöillä kiinni penkissä ja tilat on ahtaat ja matka pitkä sekä siihen lisätään muiden ihmisten liikkuvuus/ohittelu käytävillä. Tulikuuma keitto ei tähän sovellu!

Miksei lentoemot lisää siihen kylmää vettä? Siitähän tässä oli kyse, kuppi tuotiin tulikuumana tarjottimelle.

Just just, muuten vaan saa toiseen asteen palovammat! Mitenkä sä varot jos pikkulapsi yhtäkkiä horjuttaa sun tarjotinta? Niinkuin sanoin vahinkoja sattuu..

B. Kielletään venkoilu.

F. Äiti valvoo.

A. Ei tarjoilla ruokia tai nesteitä tulikuumina asiakkaille, otetaan se vastuu palvelusta ja tuotteen asianmukaisesta tarjoilulämpötilasta

B. Muistutetaan asiakkaita palvelutilanteessa, että ruoka on polttavan kuumaa jos ollaan epäonnistuttu palvelussa kohdassa A

C. Mietitään se palvelukonsepti niin, ettei palvelulla aiheuteta asiakkaille 2. asteen palovammoja

Ö. Jos se ruoka/juoma on asiakkaasta liian kuumaa, asiakas lorauttaa siihen kylmää vettä.

Ö. Yhden idiootin takia ei kaikkia asiakkaita kuulu kohdella idiootteina.

Ö. Palvelukonseptiin pitää miettiä ÄO-raja.

Asiakkaan tehtävä ei ole valmistaa omaa ruokaansa

Se on asiakaspalvelua kun jokaonen saa säädellä omaa annostaan. Lisätä sokeria, suolaa, vettä, maitoa jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/1104 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B. Kielletään venkoilu.

F. Äiti valvoo.

Niin tai sitten vaan yksinkertaisesti: tulikuumia kuopeja ei tarjoilla huterille tarjottimille.

Niinkuin joku sanoikin aina on myös olemassa turbulenssin vaara.

Ihan asiasta sanottu.

Katso kohta E.

Koneissahan ei muuten tarjoilla jos on turbulenssia.

Niin lentoemäntä voi lisätä kyllä sen veden sinne samalla kun lisää kuuman veden. Ja tarjoiltuja kippoja ei kyllä haeta pois jos ne on jo tarjoiltu. Ilmakuoppa voi myös tulla ihan yhtäkkiä.

Lentoemäntähän tarjoilee jokaiselle sen kylmän veden. Sen saa sitten kukin käyttää kuten haluaa.

Ja fiksu asiakas ei säilytä polvillaan kuumaa kippoa, jos tulee turbulenssia....

Kas kun semmoista maailmaa ei ole, jossa kaikki mahdollinen ajateltaisiin idiootin puolesta.

Aika ennustaja saat olla jos ilmakuopan ennustat😂 mikä sua nut ottaa niin koville tässä varoituksessa?

Siellä lentokoneessa on ihan toiminto sitä varten...

Vierailija
844/1104 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihan vaan jaksa tätä uusavutonta matkustamista lasten kanssa.

Jos on kuuma kippo tai 5 kuumaa kippoa, ne laitetaan jäähtymään huoltajan pöydälle.

Kai se nyt on päivänselvää, että nuudelikeitto on kuumaa.

Ikävää pikkutytölle, kun äiti ei osannut...

Toivon pikaista paranemista.

Vierailija
845/1104 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tulikuuma on vähän suhteellinen käsite.

Jonkun mielestä hanasta tuleva vesi on tulikuumaa. Ja onhan se kuumaa ja voi polttaa ihoa. Juotavaksi kahviksi se kuitenkin alkaa olla liian haaleaa.

Äidin käsitys tässä tämä tulikuumuus ja ihon rullautuminen.

Jutussa oli liioiteltu niin paljon, että mitkään nuudelimutsin sanomiset ei vakuuta.

Hyvinhän se lapsi oli jo jaksellut, että tuskinpa mikään laaja-alainen palovamma.

Vierailija
846/1104 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsin aiemmin, että tämä nuudelikuppi oli ollut lentokoneessa tarjottava ruoka. Mutta kyseessä oli siis "välipala", jonka olivat itse tilanneet koneessa.  Eikö tässä kuppinuudelissa nimenomaan ole idea, että sinne laitetaan kiehuvaa vettä raakojen nuudelien joukkoon ja annetaan kiehua purkissa muutamia minuutteja, joka kypsyttää nuudelit. Siis koko ideahan perustuu siihen, että ruoka tarvitsee kiehuvaa vettä kypsyttääkseen nuudelit. Tottakai siinä silloin joutuu odottamaan ennen kuin voi syödä. Se on vähän niin kuin se idea. 

Niin ja näitä muutamia minuutteja purkki ei voi odottaa koneen takaosassa missä ei ole ihmisiä vaan se on pakko tarjoilla huteralle tarjottimelle asiakkaan eteen?

Olen kerran ollut todistamassa tilannetta jossa kuppi kaatui viereisen matkustajan syliin ilmakuopan johdosta, onneksi oli silloin jo jäähtynyt.

No, paras olisi varmaan tarjota nuudelipurkki  pöydälle ja, kun purkki on turvallisesti tarjottimella niin kaataa tähän kiehuva vesi päälle. Mutta näin varmasti tehtiinkin? Kysehän oli siitä, että lapsi kaatoi pöydällä olleet nuudelit.  Entä, jos koneessa muutama muukin tilasi nuudelit tai jotakin muuta kuumaa?  Lentoemäntien tehtävänä olisi siis mielestäsi takahuoneessa jäähdytellä ruokia, jotta asiakkaille tarjottaessa viimeisenä saavat joutuisi varmasti tyytymään kylmään ruokaan.  Eikö ole vai helpompaa, että jokainen omalla paikallaan jäähdyttää ruuan. 

Vierailija
847/1104 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se ei ole mitään vielä jos on jotain mitä et ole syöttänyt lapselle.

Vierailija
848/1104 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B. Kielletään venkoilu.

F. Äiti valvoo.

A. Ei tarjoilla ruokia tai nesteitä tulikuumina asiakkaille, otetaan se vastuu palvelusta ja tuotteen asianmukaisesta tarjoilulämpötilasta

B. Muistutetaan asiakkaita palvelutilanteessa, että ruoka on polttavan kuumaa jos ollaan epäonnistuttu palvelussa kohdassa A

C. Mietitään se palvelukonsepti niin, ettei palvelulla aiheuteta asiakkaille 2. asteen palovammoja

Hei kansainväliset lentokoneihmiset. Sanna täältä Suomesta vaan hei että kyllä se on nyt loppu tuo yletön outojen tulikuumien ruokien tarjoilu. Miehellä jäi huulet tötterölle puolen tunnin puhaltelusta ja lapsi paloi kaksi tuntia kun kirjainyhdistelmädiagnosoitu pikkusisko tarvitsi seuralelua. Vaadin kaikilta yhteydenottoa. Saa jakaa.

Vierailija
849/1104 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halus nuudelikeiton, sai nuudelikeiton. Nyt haluaa nuudelikeitot pois tai vähintäänkin kylmänä. Olis tilannu sämpylän.

Vierailija
850/1104 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla ketjun alkupäässä oli paljon kommentteja siitä, että "kännykkä putos, nykyaikana vanhemmat antaa räpeltää kännykkää missä vain", "kasvattakaa ne lapsenne ja kännykät pois", "eikö missään voi olla käyttämättä sitä kännykkää", "typerä, huolehtimaton äiti". Ymmärrän kyllä täysin sen että kyseistä äitiä kritisoidaan niiden korvausvaatimusten ja lentoyhtiön syytösten takia. MUTTA sitä en ymmärrä, että toi kännykän putoaminen nähdään niin isona asiana ja se, että lapsi alkoi sitä poimimaan. Kasvatus ei siihen paljoa vaikuta että joku esine tippuu. Kännykkä on voinut pudota vaikka sitä ei olisi "ruokapöydässä" räpeltänytkään. Minä olisin voinut tiputtaa vaikka sylissä olleen kirjan ja pakkohan se on yrittää poimia ettei se vaikka vieri kauas / vetoketju on voinut jäädä auki ja vaikka se kännykkä voinut tippua sieltä. Tietysti aikuisena olisin osannut ehkä paremmin huolehtia siitä että kuuma keitto ei kaadu syliini. Mutta halusin vain, että mietitte myös, että kännykän tippuminen on inhimillistä, ja sitä poimiessa keiton kaatuminen myös.. Eikä kerro mitään siitä että kyseinen äiti olisi huono äiti. Lentoyhtiön syyttely on sitten ihan toinen asia.

Olihan se iso asia kun kännykkä putos ja samalla kippo lensi. Ei sitten ollut älliä sano että älä vielä hamua sitä kännyä jotta saan kipon turvaan. Aivan sama oli tyttö tai poika.

Eihän se kieltäminen enää auta, kun lapsi refleksinomaisesti hyökkää putoavan esineen perän ja maito on jo kaatunut.

Juuri tällaisia refleksinomaisia hyökkäyksiä varten sekä koirat että lapset pitää opettaa reagoimaan sanaan SEIS välittömästi.  Mutta ehkä äidillä oli huomio muussa, esim. pusuttelutarve uuden miehensä kanssa.

Hah hah! Sun hypoteettiset lapset olis refleksinomaisesti flexissä :D SEIS! Lapsi värittää yli värityskirjan rajojen SEIS! Lenkillä piskit ja ipanat vetää narusta kädestä SEIS! Taidat olla järjestöihmisiä. Mennään epäjärjestyksenomaisesti kohti autoa SEIS!

Että olisi ihan oikein, että sinun hypoteettinen puoliso kommunikoisi sinulle ainoastaan yhdellä sanalla SEIS! Lasten nimet olisivat tietysti Musti ja Mirri.

Pusutteluäitiin osui :D

Joo, osui kyllä silmiin tuo SEIS! kommentoija. Selasin kommentteja niin suuresti huvitti, että joku kasvattaisi lapsensa SEIS! komennolla. Minulla olisi kiusaus kohdella tällaista ihmistä laajemmalla sanavarastolla ja vain sillä sanavarastolla SEIS! TÄNNE! ISTU! PAIKKA! EI OTA! ja kun joku kysyy että mitä järkeä tuossa touhussa on kas kun ettet huuda "anna tassu!" niin vastaisin että miksi ihmeessä huutaisin anna tassua, sehän on mies eikä koira.

Jos näkisin lapseni tekemässä jotain vaarallista, niin en aloittaisi ”Nyt minusta tuntuu siltä Jessica-Jalmari, että sinun ei nyt kannattaisi....”

Vierailija
851/1104 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on ollut niin että se on ollut jo kauan aikaa myöhäistä.

Vierailija
852/1104 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä myöskään ihmisiä, jotka lämmittää kaikkea mikroaaltouunissa viisi minuuttia ja sitten puhaltelevat kymmenen minuuttia ruokaa.

Vierailija
853/1104 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsin aiemmin, että tämä nuudelikuppi oli ollut lentokoneessa tarjottava ruoka. Mutta kyseessä oli siis "välipala", jonka olivat itse tilanneet koneessa.  Eikö tässä kuppinuudelissa nimenomaan ole idea, että sinne laitetaan kiehuvaa vettä raakojen nuudelien joukkoon ja annetaan kiehua purkissa muutamia minuutteja, joka kypsyttää nuudelit. Siis koko ideahan perustuu siihen, että ruoka tarvitsee kiehuvaa vettä kypsyttääkseen nuudelit. Tottakai siinä silloin joutuu odottamaan ennen kuin voi syödä. Se on vähän niin kuin se idea. 

Niin ja näitä muutamia minuutteja purkki ei voi odottaa koneen takaosassa missä ei ole ihmisiä vaan se on pakko tarjoilla huteralle tarjottimelle asiakkaan eteen?

Olen kerran ollut todistamassa tilannetta jossa kuppi kaatui viereisen matkustajan syliin ilmakuopan johdosta, onneksi oli silloin jo jäähtynyt.

No, paras olisi varmaan tarjota nuudelipurkki  pöydälle ja, kun purkki on turvallisesti tarjottimella niin kaataa tähän kiehuva vesi päälle. Mutta näin varmasti tehtiinkin? Kysehän oli siitä, että lapsi kaatoi pöydällä olleet nuudelit.  Entä, jos koneessa muutama muukin tilasi nuudelit tai jotakin muuta kuumaa?  Lentoemäntien tehtävänä olisi siis mielestäsi takahuoneessa jäähdytellä ruokia, jotta asiakkaille tarjottaessa viimeisenä saavat joutuisi varmasti tyytymään kylmään ruokaan.  Eikö ole vai helpompaa, että jokainen omalla paikallaan jäähdyttää ruuan. 

On se jännää se ajattelun taito tai kun sitä ei ole käytetty. Ajattelepa penkkirivi ja kahvi. Kun kahvikuppi tai nuudelikuppi on turvallisesti tarjottimella niin lentoemäntä kaataa siihen kiehuvaa nestettä? :D toivottavasti ei ainakaan minun kohdallani vaan on hyvä ja kaataa kuumat nesteet siellä käytävän puolella, tarjoilukärryn tuntumassa vaan.

Vai onko lentohenkilökunnalla erityisominaisuuksia kuten Marvelin tarinoissa Herra Fantastisella; uskomattomiin sfääreihin venyvät kumikädet? Rekryilmot ovat vähintäänkin mielenkiintoisia.

Vierailija
854/1104 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Olen lukenut tarpeeksi. Otan elämäntehtäväkseni seurata kyseisen kuppimutsin journalistista uraa suurennuslasin kera. Jokaiselle tulevalle työnantajalle ilmoitan hänen taipumuksestaan liioitella tapahtumia. Olen kytännyt yhtä mediaa nyt 3 vuotta, mutta nyt tämä nainen saa huomioni.

Vierailija
855/1104 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka uskoo että keski-ikäinen nainen ei tiedä mikä on kuppinuudeli mutta silti tilaa sellaiset lapsilleen?

Hän myös sanoo, ettei tiennyt, minkälaisia kuppinuudelit ovat.

– Minulle oli täysi mysteeri, mitä ne ovat. Kaikki maailman ihmiset eivät ole niitä syöneet, hän huomauttaa.

Vierailija
856/1104 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tälle lapselle mennä kouluun loman jälkeen kun kaikki tietää palovammoista arassa paikassa.

Vierailija
857/1104 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokoneessa on moni aikuinenkin kaatanut ruokia ja juomia päälleen.

Osa ilmakuoppien takia, osa kanssamatkustajan takia, osa kömpelyyttään tai humalatilan takia. Ei se ole mitenkään tavatonta ahtaassa tilassa.

Polttavan kuumien ruokien ja juomien tarjoilu on koneessa riski.

Palstalaisilla tuntuu olevan kova tarve päästä julistamaan omaa täydellusyyttään ja ehdotonta virheettömyyttään syyttelemällä ihmistä joka uskaltaa tuoda epäkohdan julki.

Vierailija
858/1104 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva tälle lapselle mennä kouluun loman jälkeen kun kaikki tietää palovammoista arassa paikassa.

Eikä siinä vielä kaikki. Hänen äitinsähän tunnetaan tätä nykyä omiaan keksivänä kuppinuudelimutsina. On siinä lapsilla tuskainen taival vielä taivallettavanaan ja kiitos siitä kuuluu äiskälle.

Vierailija
859/1104 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentokoneessa on moni aikuinenkin kaatanut ruokia ja juomia päälleen.

Osa ilmakuoppien takia, osa kanssamatkustajan takia, osa kömpelyyttään tai humalatilan takia. Ei se ole mitenkään tavatonta ahtaassa tilassa.

Polttavan kuumien ruokien ja juomien tarjoilu on koneessa riski.

Palstalaisilla tuntuu olevan kova tarve päästä julistamaan omaa täydellusyyttään ja ehdotonta virheettömyyttään syyttelemällä ihmistä joka uskaltaa tuoda epäkohdan julki.

Taitaa yksi ja sama ihminen jankuttaa täällä noista ilmakuopista. Anna kun arvaan. Oletko kuppinuudelimutsi?

PS. Ketä muita kiinnostaisi ja kuka muu olisi niin daiju, että jankuttaisi sivutolkulla jostain ilmakuopista, vaikka syy on kohteessa, joka ei ymmärrä omaa syyllisyyttään.

Vierailija
860/1104 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa, vielä eilen tähän aikaan kukaan ei olisi tiennyt mitä tarkoittaa kuppinuudelimutsi! Suomenkieli on rikas ja ihmeellinen ja vauva fi:n lukijat luovia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme