Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kylppärissä pitäisi olla kaksi allasta?

Vierailija
01.03.2019 |

Olen katsonut "Asuntoa metsästämässä". (International House Hunters) jaa amerikkaalaiset Ihastuu aina, jos mkkarin yhteydessä olevassa kylppärissä on kaksi käsienpesuallasta. Ymmärtäisin tän, jos on vaikka kaksoset tai paljon pieniä lapsia, mutta muuten en.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on perheessä teini-ikäinen ja taapero eivät he mene yhtäaikaa suihkuun. Kahdella vierekkäisellä suihkulla ei tee mitään. Minä ainakin kylven ammeessa ja olen suihkussa yksin. Kaksi pientä lastenlasta kyllä ovat mielellään ammeessa vaahtokylvyssä yhdessä leluineen. Kahta pesuallasta en tajua. Kaksi kylpyhuonetta meillä kyllä on, ylhäällä ja alhaalla. On meillä viellä " kellarissa" sauna ja iso pesuhuone, mutta siellä on vain yksi suihku. Taitaa olla seinässä hana letkua varten.

Vierailija
22/32 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muotijuttu.

Sama kuin noissa ohjelmissa se avokeittiö? Kuka oikeasti haluaa sellaisen? Tiskikone metelöi+ astiat pitkin pöytiä, siinä muka viihdytetään vieraita samalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsellut näitä remontti vai muutto ohjelmia, Kanada/Usa. Perheille on tärkeätä, että asunnossa on monta kylpyhuonetta. Mihin perhe tarvitsee esim. 3-4 kylpyhuonetta?

Vierailija
24/32 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdelle altaalle vierekkäin en keksi käyttöä. Kaksi suihkua on jees, jos on sauna. Jos ei oo saunaa, niin kaksi suihkua vierekkäin on outo ratkaisu. Mielummin iso kylppäri + wc ja sitten erillinen pikkuvessa. Toki jos on paljon perhettä se toinen suihku voi olla hyvä ratkaisu.

Teille kylppärimeikkaajille vinkkinä: kostea tila ei ole paras paikka säilytellä niitä meikkivälineitä. Kannattaisi harkita erillistä peilipöytää vaikka makkariin.

Vierailija
25/32 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi allasta isossa kylppärissä. 2 aikuista ja 3 kouluikäistä lasta perheessä. Usein siellä on varsinkin aamuisin useampi ihminen aamupesulla. Meillä se kyllä on osoittautunut todella käytännölliseksi, kun ei tarvitse aamulla kiireessä odotella jokaisen vuoroaan tai tungeksia yhden altaan äärellä.

Vierailija
26/32 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös ihmetellyt jenkkien kahta allasta. Saunan pesuhuoneessa kaksi suihkua on kyllä ihan paikallaan. Myös pari vessaa perheasunnossa on must.

Vierailija
27/32 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kriteeri on, että aina ajatellaan miten viihdytetään vieraita!  Kamalasti on aina omaa hienommissa taloissa vikoja, vaikka oma talo rapistuva läävä. Sitten muutaman kymppitonnin remontilla se läävä maksaa yhtäkkiä yhtä paljon kuin se luxustalo ja vielä luulevat saavansa sen max hinnan siitä omastaan... Aivan ihme käsikirjoitus näissä.

Makuuhuoneenkin pitäisi olla melkein olohuoneen kokoinen, muuten ei käy missään nimessä. Vielä nämä "miesluolat". Arrgh.  Miehet kuin teini-ikäiseksi jääneitä jonneja, ja vaimot hymyilevät autuaana vieressä.

Vierailija
28/32 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on yläkerran wc/kylppärissä kaksi allasta ja varsinkin iltaisin molemmat ovat käytössä. Perheessä on meidän aikuisten lisäksi kolme teiniä. Mies tykkää käyttää alakerran vessaa, mutta me muut yläkerran tiloja. On ihan normaalia, että yläkerrassa on kaksi tai kolmekin pesemässä hampaitaan samaan aikaan.

Miksi hampaat pitäisi pestä kylpyhuoneessa? Eihän sitä allasta tarvita harjauksen aloitukswn jälkeen kuin vasta sitten, kun lopuksi sylkäisee vaahdot suusta pois.

Miksi aamiainen syodaan poydassa, voisihan sen syoda samalla kun istuu pytylla?

Vierailija
29/32 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muotijuttu.

Sama kuin noissa ohjelmissa se avokeittiö? Kuka oikeasti haluaa sellaisen? Tiskikone metelöi+ astiat pitkin pöytiä, siinä muka viihdytetään vieraita samalla?

Minä halusin. Laadukas tiskikone ei metelöi. Minä en tietäisi sen olevan päällä, ellei lattiaan heijastuisi kuva, joka kertoo, missä vaiheessa kone on.

Ruokaa laittaessani tiskaan ja kuivaan siinä samalla käytetyt astiat. Minun keitiöni on aina siisti. Sitäpaitsi en halua sulkeutua keittiöön yksin vaan seurustella perheen ja vieraiden kanssa.

Minun ja mieheni makuuhuoneen yhteydessä olevassa kylpyhuoneessa on kaksi allasta, oma kummallekin, vaikkei yhtaikaa siellä oltaisikaan. Lapsille on kullekin oma kylpyhuoneensa makuhuoneiden yhteydessä ja niissä on 1 allas. Vieras-wc vielä erikseen.

Saunatiloissa yksi suihku ja yksi allas.

Vierailija
30/32 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuruuden hulluutta ja sitä kun mikään ei riitä. Kymmenen vuoden kuluttua niitä altaita on jo kolme.

Vierailija
31/32 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille kylppärimeikkaajille vinkkinä: kostea tila ei ole paras paikka säilytellä niitä meikkivälineitä. Kannattaisi harkita erillistä peilipöytää vaikka makkariin.

Ei meidän vessassa ainakaan ole mitenkään kosteaa,ei siellä ole suihkua. T:se joka kertoi meikkaavansa kun mies ajaa partaa

Vierailija
32/32 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme kriteeri on, että aina ajatellaan miten viihdytetään vieraita!  Kamalasti on aina omaa hienommissa taloissa vikoja, vaikka oma talo rapistuva läävä. Sitten muutaman kymppitonnin remontilla se läävä maksaa yhtäkkiä yhtä paljon kuin se luxustalo ja vielä luulevat saavansa sen max hinnan siitä omastaan... Aivan ihme käsikirjoitus näissä.

Makuuhuoneenkin pitäisi olla melkein olohuoneen kokoinen, muuten ei käy missään nimessä. Vielä nämä "miesluolat". Arrgh.  Miehet kuin teini-ikäiseksi jääneitä jonneja, ja vaimot hymyilevät autuaana vieressä.

Vaimot sisustavat kodit mieleisiksiin, on pitsiverhoa ja posliinikoiraa. Miehet pakenevat kapakkaan kun ei ole mitaan omalta tuntuvaa miehisempaa paikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi