Neljän tähden illallinen
Maksaako nuo tähdet itse omat ostoksensa vai saako he tuotannolta rahat? Ainakin jotkut noista ostavat jotain turhaa, mitä he eivät sitten käytäkään kokkauksessa.
Esim. tuo Ninja osti huulipunaa.
Kommentit (265)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisiko joku ystävällinen sielu kertoa mitkä olivat vegaaniviikon menut? En valitettavasti pysty katsomaan jaksoja netistä ulkomailla.
Tällä viikolla oli tarjolla ainakin vegaaninen ceasar-salaatti, kinderkakkua, mikä oli Matin vegaaninen pääruoka? Riisiä ja jotain? Ohtonen teki myskikurpitsakeittoa, kvinoa-kukkakaalipalleroita riisillä ja suklaamoussea. Shirlyllä oli tarjolla kevätkääryleitä, riisiä/nuudeleita lisukkeilla kiinalaiseen tapaan (kasvisten lisäksi vegelle tais olla tarjolla tofua) ja jälkkäriksi teetä ja hedelmiä. Pippalla oli bataatti-porkkanakeitto ja sämpylöitä, härkis wellington (muille kalaa) ja jälkkäriksi tyrniposset.
Miksi Matti teki riisiä ja mitä vegaanille, kun muilla oli kanapekonipastaa..
tai itse aina pyrin tekemään saman tyyppistä ruokaa, ettei tarvii hirveesti ylimääräisiä tehdä. Tässä tapauksessa olisin vegaanille tehnyt sienipastaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Matti teki riisiä ja mitä vegaanille, kun muilla oli kanapekonipastaa..
tai itse aina pyrin tekemään saman tyyppistä ruokaa, ettei tarvii hirveesti ylimääräisiä tehdä. Tässä tapauksessa olisin vegaanille tehnyt sienipastaa.
Totta, sienipastasta ois varmaan Kimmokin ollut mielissään, eikä Matin ois tarvinnut tehdä montaa ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisiko joku ystävällinen sielu kertoa mitkä olivat vegaaniviikon menut? En valitettavasti pysty katsomaan jaksoja netistä ulkomailla.
Ne näkee kyllä ulkomailta käsinkin.
Nimim. "Kokemusta on"
Vierailija kirjoitti:
Sen verran huonon kuvan olen kolmen viime illan aikana saanut Matista, että suorastaan ketuttaa katsoa tämän päivän jakso :(
Minä en katsonut sitä viimeistä jaksoa, jota ko. sitruunanaama isännöi. Alkoi suoraan sanottuna v*tuttaa sen käytös jo kolmen ensimmäisen jakson aikana, etten halunnut enää katsoa sen touhuja.
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanottuna yllätyin,kun tuo Matti on kihloissa naisen kanssa...
Sama.
Siis laittoiko Matti tuohon vegaaniseen salaattiin niitä ostamiaan juustolastuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanottuna yllätyin,kun tuo Matti on kihloissa naisen kanssa...
Sama.
Mäkin ajattelin noin, kunnes luin lehdistä kihlauutisen sen Tvof-laulajatytön kanssa. Matilla on todella hentoinen ääni, mikä sai tutkan aikoinaan värähtämään. No, voihan olla myös bi.
Ensi viikolla sitten bloggaaja/some-vaikuttaja WTD-Nata eli Natalia Salmela o.s. Tolmatsova, tankotanssija Oona Kivelä, näyttelijä Timo Lavikainen sekä Ylen kanavien juontaja/toimittaja/radiojuontaja Viki Eerikkilä.
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikolla sitten bloggaaja/some-vaikuttaja WTD-Nata eli Natalia Salmela o.s. Tolmatsova, tankotanssija Oona Kivelä, näyttelijä Timo Lavikainen sekä Ylen kanavien juontaja/toimittaja/radiojuontaja Viki Eerikkilä.
Jes, Nata on mahtava!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes, Nata on mahtava!
Minusta vaikuttaa blogin perusteella aika itsekeskeiseltä, elämässä tärkeintä on raha ja oman menestyksen korostaminen. Mutta katsellaan... plussaa ainakin siitä, että on ruoka-asioita kiinnostunut. Mut toivottavasti ei tee sitä "panopastaa", jolla markkinoi kirjaansa.
Tällä kaudella tähän mennessä hulvattomin meno on ollut Miran, Kaitsun, Hatsolon ja Jennyn porukalla. Myös Ina, Seksikäs suklaa, Petra ja Kristoffer oli hauska porukka. Ja Sami, Eero, Saana, Alina -jengillä hyvä kemia. Muissa porukoissa katsojan tunnelmaa on latistanut pistekikkailijat.
Vierailija kirjoitti:
Tällä kaudella tähän mennessä hulvattomin meno on ollut Miran, Kaitsun, Hatsolon ja Jennyn porukalla. Myös Ina, Seksikäs suklaa, Petra ja Kristoffer oli hauska porukka. Ja Sami, Eero, Saana, Alina -jengillä hyvä kemia. Muissa porukoissa katsojan tunnelmaa on latistanut pistekikkailijat.
Mä oon tykännyt tähän mennessä eniten siitä Samin, Eeron, Saanan ja Alinan porukasta, jotenkin rento ja kuitenkin aikuismainen viikko, ei mitään järjetöntä kohellusta tai nuivailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tykännyt tähän mennessä eniten siitä Samin, Eeron, Saanan ja Alinan porukasta, jotenkin rento ja kuitenkin aikuismainen viikko, ei mitään järjetöntä kohellusta tai nuivailua.
Paitsi Alina muisti valittaa siitä, kuinka sille jäi vähän nälkä jonkun alkuruuan jälkeen. Ikäänkuin se olis huono juttu, kun pääruoka ja jälkiruoka on vielä tulossa.
Mikään en katsonut enää Matin jaksoa kun ärsytti niin paljon koko tyyppi! 🤢 Lapsellista ja vastenmielistä käytöstä!
Nata lähti hifistelemään vähän liikaa omalla vuorollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes, Nata on mahtava!
Natan blogissa oli joskus video missä hän teki jotain mättöruokaa. Tosi ällöttävän näköistä. Ensinnäkään se ei ollut kovin hygieenista ja toiseksi se tatuointien määrä oli puistattava. Muiden ylitatuoitujen tavoin Natan - joka kieltämättä on aika itseriittoinen - pitää aina olla hihattomassa paidassa.
Katsoin jaksot ennakkoon ja oli ihan viihdyttävä viikko. Söpö-Timo 😁 Aika usein antoivat nelosia pisteiksi, ehkä kaikki yritti jonkin verran taktikoida. Mielikuvani Natasta parani. Olikin positiivinen ja rento, luulin nipottajaksi. Taisi jopa antaa korkeimpia pisteitä pitkin viikkoa. Timo on vähän outo, mutta hyvällä tavalla. Viki vaikuttaa välillä aika väsyneeltä. Oona ihan ok, aika neutraali hahmo. Timon illallisen olosuhteet toi ohjelmaan mukavaa vaihtelua.