Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neljän tähden illallinen

Vierailija
01.03.2019 |

Maksaako nuo tähdet itse omat ostoksensa vai saako he tuotannolta rahat? Ainakin jotkut noista ostavat jotain turhaa, mitä he eivät sitten käytäkään kokkauksessa.
Esim. tuo Ninja osti huulipunaa.

Kommentit (265)

Vierailija
141/265 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matin vegekakku näkyy olevan Kinuskikissan sivuilta, pakko kyllä kokeilla, näytti sen verran hyvältä. 

Vierailija
142/265 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä ärsyttävä tyyppi se tanssija( ko). 

Tuo vegaanin laittaminen joka viikolle on varmaan tämän aikakauden huomioimista ja halutaan vähän vaikeuttaa kisaa. Sekä katsoa muistaako ottaa huomioon ( kuten vaikka Jenny, joka tarjosi Miralle kalaa, vaikka tiesi, että mieluummin hän olisi sitä syömättä).

Eikö se tarjonnut porkkalaa Miralle? Mira vaan ei suostunut uskomaan, että se oli porkkanasta tehtyä, koska oli niin lohen oloista ja näköistä.

Kyllä Mira tiesi mitä porkkala on. Sehän vain vitsaili Jukalle, että mitä, sehän oli lohta! Kun on oikeastikin niin autenttisen näköistä se savuporkkanaversio. Ja Mira taisi olla vähän huppelissa siinä(kin) haastattelussa. Nyhtökaurankin nimeä joutui hakemaan pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/265 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matin vegekakku näkyy olevan Kinuskikissan sivuilta, pakko kyllä kokeilla, näytti sen verran hyvältä. 

Ihan samat suunnitelmat täälläkin. Pitääpä tehdä nimenomaan se vegaaniversio, kun juuri sitä ylistettiin 🤤

Vierailija
144/265 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joka viikko joku vegaani tai kasvissyöjä mukana?

Tuota meilläkin ihmetelty. Miksi ei olla laitettu yhtä viikkoa niin, että kaikki ovat vegaaneja tai kasvissyöjiä? Se olis oikeudenmukaisempi kuin tuo et sirotellaan yks vegaani lähes joka viikolle.

Koska se nyt vaan on nykypäivää että on paljon kasvissyöjiä ja vegaaneja! Hassu ajatus että heidät pitäisi tunkea yhdelle viikolle.

Musta se olisi loogisempaa laittaa vegaanit omaan ryhmään niin kaikki söisi samaa ja arvostelisi samoja ruokia. Mikä mun mielestä ohjelman tarkoituskin on. Se on vähän hassun näköistä, kun yksi syö muuta ja yleensä se vegaani on tehnyt vaan yhtä lajia kaikille ja ei vegaanit on joutuneet tekemään kaksi. Mikä on epäreiluä ei vegaaneja kohtaan.

eri

Vierailija
145/265 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo yleiskone maksaa 200 euroa. Jos oikein näin niin Ellectrolux assistent. Mulla samanlainen

1000w ja nykyään saa jo 1500w koneita.

Mulla tuo kone ollut muutaman vuoden.

Mietin vaan että eikö noilla ole varaa ostaa ihan oma kone. Nyt jos ostaisin koneen niin tehoja saisi olla enemmän kun sellaisia nyt on saatavilla.

Viimeksi eilen tein pullataikinan, leivon kerran viikossa tai jopa kaksi.

Vierailija
146/265 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä salaisuus toi kakun ohje on koska resepti on Kinuskissan.

Teen parhaat vohvelit ja pullataikinan hänen ohjeella.

Aina kerron että ohje on hänen.

Voi Mattia, nyt meillä kaikilla tuo ohje on.

Vierailija
147/265 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo yleiskone maksaa 200 euroa. Jos oikein näin niin Ellectrolux assistent. Mulla samanlainen

Mietin vaan että eikö noilla ole varaa ostaa ihan oma kone. Nyt jos ostaisin koneen niin tehoja saisi olla enemmän kun sellaisia nyt on saatavilla.

No et kai sä nyt oikeasti kuvittele, että nuo osallistujat tuolla ovat sen koneen takia??

Tässä uusimmassahan ne sanoo, ettei edes tienneet, että voi voittaa jonkun palkinnon. 

Vierailija
148/265 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hitosti tulee kermaa tuohon kakkuun.

Vierailija
149/265 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et kai sä nyt oikeasti kuvittele, että nuo osallistujat tuolla ovat sen koneen takia??

Tässä uusimmassahan ne sanoo, ettei edes tienneet, että voi voittaa jonkun palkinnon. 

En kuvittele mutta sinä kuvittelit, älä päättele. Lähinnä nyt tyhmää kikkailla pisteillä että itse voittaa. Saahan sitä sanoa ettei tiedä palkinnosta.

Varmasti ovat kyseisen ohjelman kaikki joskus nähneet

Vierailija
150/265 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran huonon kuvan olen kolmen viime illan aikana saanut Matista, että suorastaan ketuttaa katsoa tämän päivän jakso :(

Vierailija
151/265 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme pyörimistä.

Vierailija
152/265 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna yllätyin,kun tuo Matti on kihloissa naisen kanssa...

Vierailija
153/265 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti ei ole kiinnostunut kuin itsestään.

Vierailija
154/265 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin haluaisi ajatella, että Matti on vain ujo ja epävarma. Mutta vaikuttaa kyllä todella tylyltä ja suorastaan ylimieliseltä. 

Vierailija
155/265 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ylianalysoin mutta tuntuu, että tässä jaksossa nämä kaikki muutkin ovat jotenkin vähän alistuneita, kun pelkääväät mitä Matti- isännän seurassa voi sanoa. :-D

Vierailija
156/265 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah haa, mahtaa noita muita harmittaa, kun näkevät Matin nuivat kommentit ja pienet pisteet heidän ruuistaan ja tunnelmistaan!

Vierailija
157/265 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo ja Matti olivat kuin yö ja päivä. Toinen synkkä ja väsyttävä yö ja toinen valoisa ja energiaa tuottava päivä. 

Vierailija
158/265 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah haa, mahtaa noita muita harmittaa, kun näkevät Matin nuivat kommentit ja pienet pisteet heidän ruuistaan ja tunnelmistaan!

Miksi ihmeessä harmittaisi? Itsensähän Matti on tossa vain nolannut. 

Vierailija
159/265 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän perusteella Matti vaikutti nuivalta tunnelman pilaalta, joka pyörittelee silmiään ja istuu kädet puuhkassa, jos keskustelun aihe ei miellytä. Ei kuitenkaan itse tee elettäkään synnyttääkseen keskustelua. Kertoo aika paljon, että hän voitti "kisan." Matti ratsasti voittoon muiden mukavuudella. 

Vierailija
160/265 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä harmittaisi? Itsensähän Matti on tossa vain nolannut. 

Voihan sen noinkin ajatella tietysti. Purolta nolo suoritus.