Neljän tähden illallinen
Maksaako nuo tähdet itse omat ostoksensa vai saako he tuotannolta rahat? Ainakin jotkut noista ostavat jotain turhaa, mitä he eivät sitten käytäkään kokkauksessa.
Esim. tuo Ninja osti huulipunaa.
Kommentit (265)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä ärsyttävä tyyppi se tanssija( ko).
Tuo vegaanin laittaminen joka viikolle on varmaan tämän aikakauden huomioimista ja halutaan vähän vaikeuttaa kisaa. Sekä katsoa muistaako ottaa huomioon ( kuten vaikka Jenny, joka tarjosi Miralle kalaa, vaikka tiesi, että mieluummin hän olisi sitä syömättä).Eikö se tarjonnut porkkalaa Miralle? Mira vaan ei suostunut uskomaan, että se oli porkkanasta tehtyä, koska oli niin lohen oloista ja näköistä.
Kyllä Mira tiesi mitä porkkala on. Sehän vain vitsaili Jukalle, että mitä, sehän oli lohta! Kun on oikeastikin niin autenttisen näköistä se savuporkkanaversio. Ja Mira taisi olla vähän huppelissa siinä(kin) haastattelussa. Nyhtökaurankin nimeä joutui hakemaan pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Matin vegekakku näkyy olevan Kinuskikissan sivuilta, pakko kyllä kokeilla, näytti sen verran hyvältä.
Ihan samat suunnitelmat täälläkin. Pitääpä tehdä nimenomaan se vegaaniversio, kun juuri sitä ylistettiin 🤤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joka viikko joku vegaani tai kasvissyöjä mukana?
Tuota meilläkin ihmetelty. Miksi ei olla laitettu yhtä viikkoa niin, että kaikki ovat vegaaneja tai kasvissyöjiä? Se olis oikeudenmukaisempi kuin tuo et sirotellaan yks vegaani lähes joka viikolle.
Koska se nyt vaan on nykypäivää että on paljon kasvissyöjiä ja vegaaneja! Hassu ajatus että heidät pitäisi tunkea yhdelle viikolle.
Musta se olisi loogisempaa laittaa vegaanit omaan ryhmään niin kaikki söisi samaa ja arvostelisi samoja ruokia. Mikä mun mielestä ohjelman tarkoituskin on. Se on vähän hassun näköistä, kun yksi syö muuta ja yleensä se vegaani on tehnyt vaan yhtä lajia kaikille ja ei vegaanit on joutuneet tekemään kaksi. Mikä on epäreiluä ei vegaaneja kohtaan.
eri
Tuo yleiskone maksaa 200 euroa. Jos oikein näin niin Ellectrolux assistent. Mulla samanlainen
1000w ja nykyään saa jo 1500w koneita.
Mulla tuo kone ollut muutaman vuoden.
Mietin vaan että eikö noilla ole varaa ostaa ihan oma kone. Nyt jos ostaisin koneen niin tehoja saisi olla enemmän kun sellaisia nyt on saatavilla.
Viimeksi eilen tein pullataikinan, leivon kerran viikossa tai jopa kaksi.
Ja mikä salaisuus toi kakun ohje on koska resepti on Kinuskissan.
Teen parhaat vohvelit ja pullataikinan hänen ohjeella.
Aina kerron että ohje on hänen.
Voi Mattia, nyt meillä kaikilla tuo ohje on.
Vierailija kirjoitti:
Tuo yleiskone maksaa 200 euroa. Jos oikein näin niin Ellectrolux assistent. Mulla samanlainen
Mulla tuo kone ollut muutaman vuoden.Mietin vaan että eikö noilla ole varaa ostaa ihan oma kone. Nyt jos ostaisin koneen niin tehoja saisi olla enemmän kun sellaisia nyt on saatavilla.
Viimeksi eilen tein pullataikinan, leivon kerran viikossa tai jopa kaksi.
No et kai sä nyt oikeasti kuvittele, että nuo osallistujat tuolla ovat sen koneen takia??
Tässä uusimmassahan ne sanoo, ettei edes tienneet, että voi voittaa jonkun palkinnon.
Ihan hitosti tulee kermaa tuohon kakkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuo kone ollut muutaman vuoden.Mietin vaan että eikö noilla ole varaa ostaa ihan oma kone. Nyt jos ostaisin koneen niin tehoja saisi olla enemmän kun sellaisia nyt on saatavilla.
Viimeksi eilen tein pullataikinan, leivon kerran viikossa tai jopa kaksi.No et kai sä nyt oikeasti kuvittele, että nuo osallistujat tuolla ovat sen koneen takia??
Tässä uusimmassahan ne sanoo, ettei edes tienneet, että voi voittaa jonkun palkinnon.
En kuvittele mutta sinä kuvittelit, älä päättele. Lähinnä nyt tyhmää kikkailla pisteillä että itse voittaa. Saahan sitä sanoa ettei tiedä palkinnosta.
Varmasti ovat kyseisen ohjelman kaikki joskus nähneet
Sen verran huonon kuvan olen kolmen viime illan aikana saanut Matista, että suorastaan ketuttaa katsoa tämän päivän jakso :(
Suoraan sanottuna yllätyin,kun tuo Matti on kihloissa naisen kanssa...
Matti ei ole kiinnostunut kuin itsestään.
Jotenkin haluaisi ajatella, että Matti on vain ujo ja epävarma. Mutta vaikuttaa kyllä todella tylyltä ja suorastaan ylimieliseltä.
Ehkä ylianalysoin mutta tuntuu, että tässä jaksossa nämä kaikki muutkin ovat jotenkin vähän alistuneita, kun pelkääväät mitä Matti- isännän seurassa voi sanoa. :-D
Hah haa, mahtaa noita muita harmittaa, kun näkevät Matin nuivat kommentit ja pienet pisteet heidän ruuistaan ja tunnelmistaan!
Kimmo ja Matti olivat kuin yö ja päivä. Toinen synkkä ja väsyttävä yö ja toinen valoisa ja energiaa tuottava päivä.
Vierailija kirjoitti:
Hah haa, mahtaa noita muita harmittaa, kun näkevät Matin nuivat kommentit ja pienet pisteet heidän ruuistaan ja tunnelmistaan!
Miksi ihmeessä harmittaisi? Itsensähän Matti on tossa vain nolannut.
Tämän perusteella Matti vaikutti nuivalta tunnelman pilaalta, joka pyörittelee silmiään ja istuu kädet puuhkassa, jos keskustelun aihe ei miellytä. Ei kuitenkaan itse tee elettäkään synnyttääkseen keskustelua. Kertoo aika paljon, että hän voitti "kisan." Matti ratsasti voittoon muiden mukavuudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä harmittaisi? Itsensähän Matti on tossa vain nolannut.
Voihan sen noinkin ajatella tietysti. Purolta nolo suoritus.
Matin vegekakku näkyy olevan Kinuskikissan sivuilta, pakko kyllä kokeilla, näytti sen verran hyvältä.