Neljän tähden illallinen
Maksaako nuo tähdet itse omat ostoksensa vai saako he tuotannolta rahat? Ainakin jotkut noista ostavat jotain turhaa, mitä he eivät sitten käytäkään kokkauksessa.
Esim. tuo Ninja osti huulipunaa.
Kommentit (265)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne noita ihmisiä mutta oliko tuo isäntä oikeasti tuon yhden vieraan poika? Nehän näytti samanikäisiltä😁
Ei tietenkään ollut. Sokea näki otsallaankin, ettei heillä ole tarpeeksi ikäeroa siihen. Ja kyllä niistä jutuistakin selvästi kävi ilmi, että laskivat leikkiä.
No hyvä, kun tuossa sivusilmällä katselin, oikeasti aloin epäilemään itseäni. Tai näköäni...
Onko tuo Lotta Näkyvä eronnut, kun ei ollut sormuksia ja puhuttiin, että ovat Lotan kotona? Ei missään vaiheessa mainittu hänen miestään.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Lotta Näkyvä eronnut, kun ei ollut sormuksia ja puhuttiin, että ovat Lotan kotona? Ei missään vaiheessa mainittu hänen miestään.
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Okei. Vaikutti vahvasti, että olisi kun muissa ohjelmissa, joissa hänet olen nähnyt, yleensä jossain välissä tuo esiin että hänellä on jääkiekkoa pelaava mies. Ja sormusten puuttuminenkin pisti miettimään eron mahdollisuutta. Toki tiedän, että kaikki eivät sormuksia käytä, vaikka ovat naimisissa.
Mun mielestä hyvä viikko tämäkin. Perheessä teinejä, että Hätä-Miikka ja tubettajat hyvinkin tuttuja. Lotta oli ainoa tuntemattomampi.
Olihan tämäkin hauska viikko, lähinnä Jaakon takia. "mikä on valkosipulin kynsi?" Kukahan sen illallisen oli suunnitellut, kun ei gazpachon tiennyt olleen kylmäkeitto. Vai säätikö vaan shown takia?
Sita jätti hirveen isoiksi kesäkääryleiden täytteet. Ja sitten, miksei niitä kesäkääryleitä paistettu? vrt Shirley Karvinen kyllä uppopaisto öljyssä, kun tekivät. Tää porukkahan veti kääryleet heti kokoomisen jälkeen. Oliko ne täytteetkin raakoja? Ehkä mulla meni jotain ohi.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä hyvä viikko tämäkin. Perheessä teinejä, että Hätä-Miikka ja tubettajat hyvinkin tuttuja. Lotta oli ainoa tuntemattomampi.
Olihan tämäkin hauska viikko, lähinnä Jaakon takia. "mikä on valkosipulin kynsi?" Kukahan sen illallisen oli suunnitellut, kun ei gazpachon tiennyt olleen kylmäkeitto. Vai säätikö vaan shown takia?
Sita jätti hirveen isoiksi kesäkääryleiden täytteet. Ja sitten, miksei niitä kesäkääryleitä paistettu? vrt Shirley Karvinen kyllä uppopaisto öljyssä, kun tekivät. Tää porukkahan veti kääryleet heti kokoomisen jälkeen. Oliko ne täytteetkin raakoja? Ehkä mulla meni jotain ohi.
Kiinalaiset kevätrullat on uppopaistettuja, vietnamilaisia kesärullia ei paisteta vaan ne syödään kylmänä. Ovat terveellisempiä ja kevyempiä. Jos täytteenä on myös lihaa, sieniä, tofua, tms, ne toki kypsennetään ennen täytteiden kokoamista.
Vierailija kirjoitti:
Parkkali on ihan hauska, se ois voinut olla jollain mielenkiintoisemmalla viikolla mukana.
Onko Sita kasvissyöjä? Tofua ilmeisesti oli curryssa ja niissä rullissakin? Ihanaa, ettei kukaan illallisvieraista tarttunut nipomielellä niihin.
Ootko varma, ettei ne kaikki olleet kasvissyöjiä? Yksi toivoi koko viikon kasvislasagnea ja pöydässä oli aina härkistä ja tofua. Kukaan ei edes toivonut /arvellut, että joku tekisi liharuokaa.
Joku tuolla ihmetteli, miksi Lotalla oli ihmeellisiä "ruoka estoja" kuten kaali. Ei se ole mikään harvinaisuus, ettei ihmisen vatsa kestä kaalia, varsinkaan raakana. Monikin jättää sen syömättä, koska se turvottaa vatsaa ihan vietävästi.
Minusta nämä oli kyllä ihan hauskoja nuoria ihmisiä, mutta se harmittaa, että joka kerta on joku, joka panttaa pisteitä ja sitten voittaa itse. Vaikka joku toinen olisi selvästi ansainnut voiton ja panostanut ruuanlaittoon paljon enemmän.
Toivottavasti tämä ohjelma jatkuu toisella kaudella!
Hätä-Miikka oli ihan hirvee pettymys. Päättäny jo etukäteen, että antaa muille 8 pistettä yhteensä vaikka ois kuinka taivaallista ruokaa ja täydellinen tunnelma. Anto Lotan ruoalle 3p vaikkei tienny miksei ois voinu antaa korkeampia. Ärsyttää tälläset urpot, jotka petaa oman voittonsa antamalla muille ihan surkeita pisteitä. AAARGH! Toivotaan että tää jatkuu toisella kaudella. On tällänen hyvän mielen ohjelma poislukien noi muutamat urpot.
Lucas vaikuttaa tosi ujolta, kauhoo ruokaa suuhunsa kumarassa eikä juurikaan puhu. Nuorison suosikki (syystä, joka mulle ei avaudu) Roni on näköjään aika pihalla ruoanlaitosta (Lucas ehkä myös).
Jannilla on kyllä ihanat tummanruskeat nappisilmät <3
Ääh nämä nuorien viikot on kyllä tylsiä...
Jannin illallisella on kyllä tosi vaivaantunut tunnelma. Ihan kun noilla ei ois mitään keskusteltavaa keskenään, sitten juttua yritetään luoda tikustakin. Lukas ei puhu silloinkaan. Nämä nuorisoviikot ois voinut sekoittaa muiden viikkojen aikuisten seuraan. Ei toimi näin.
Yllätys, että tämä kastemadon karismalla varustettu tubettaja raahaa jälkeenjääneen veljensä ohjelmaan.
Tää viikko on kyllä todella vaivaannuttava.
Miks tuo Lucas istuu talvitakki päällä illallisella?
Vierailija kirjoitti:
Miks tuo Lucas istuu talvitakki päällä illallisella?
Mutta voi kun on suloinen pieni poika tekisi mieli vain nipistellä noita siloisia poskia :)
Minusta tämä oli koko kauden huonoin viikko ja siksi harmillista, että juuri tällä viikolla ohjelma otettiin Sohvaperunoihin mukaan. Roni Bäckin jakson katsoivat siis.
Mitä vikaa Rovaniemen murteessa?