Onko kelään kokemusta silmälasien päälle laitettavista aurinkolaseista?
En siis tarkoita klipsejä vaan ihan tosiet lasit, jotka tulee silmälasien päälle. Millaiset käytössä, kun kaksi sankaa korvan takana? Ovatko linssit niin tummat, että peittävät omat silmälasit?
Yleensä käytän piilareita ja arskoja mutta välillä olisi tollaisillekin tarvetta. Ja aurinkolasit vahvuuksilla ei valitettavsti tule kyseeseen, kun miinusta on niin paljon:(
Kommentit (53)
2.nen onko tuo omakohtainen kokemus vai kuulopuhetta?
ihan ok, jonkun verran näkyy alta jos läheltä katsoo
Erittäin hyvät minusta! omakohtainen kokemus tämä
Epäkäytännöllinen, miksi edes harkita tuollaista ratkaisua, kun silmälasiliikkeistä saa useimmiten aurinkolasit melkein samaan hintaan vahvuuksilla? Viimeksi, kun hankin silmälasit, sain aurinkolasit vahvuuksilla 10 eurolla.
yhdellä kaverilla on tuollaiset, hänellä näyttävät ainakin ihan hyviltä. En muista että olisi valittanut hankaluutta tai painavuutta. Itselläni sen sijaan aurinkolasit vahvuuksilla, on sekin aika hölmöä kun pitää venkslata niitten kanssa kun menee sisätiloihin.
Nro 7. Kirjoitin juuri, että aurinkolasit vahvuuksilla EI tule kyseeseen. Miksi aina pitää vängätä vastaan? Jos mulla olisikin kevyet, pienillä vahvuuksilla olevat linssit, niin sellaiset olisin jo hankkinut. Ja maksaisin myös vaikka kuinka paljon, jos sellaiset voisi tehdä mutta kun vahvuutta linsseissä on PALJON, niin ne ovat pois laskuista.t.ap
Kiitos vastaajille. Käyn sovittamassa noita päälle laitettavia aurinkolaseja. Tulisivat vain satunnaiseen käyttöön.
Anteeksi ap vastaus oli nrolle 6 ei 7!
Minäkin kaipaisin kokemuksia.
Miksihän tällaisiin ketjuihin tulee aina näitä tyrmääviä vastauksia ihmisiltä, joilla ei ole kokemusta asiasta. Ihan ok, jos on itse päätynyt siihen, ettei hanki niitä, mutta antaisi muiden tehdä omat ratkaisunsa.
Samoja asioita mietin myös. Miinusta on lähemmäs 7 ja lisäksi hajataittoa, joten aurinkolaseja vahvuuksilla en saa. En myöskään käytä piilareita joten tämä on aiheuttanut sen, että siristelen auringossa. Rumiahan nuo päällelaitettavat on, mutta ei oikein ole vaihtoehtoja. Joskus kun on ollut ihan pakko olla aurinkolasit, olen käyttänyt tavallisia isoja arskoja silmälasien päällä, mutta se on istuvuudeltaan huono ratkaisu.
Mulla on ollut kaksi vuotta käytössä, ja joskus ihmiset ovat jopa kehuneet hyvännäköisiksi. Mulla silmälasit ovat kevyet metallisankaiset, aurinkolasit niiden päällä peittävintä mahdollista mallia, leveissä sangoissakin tummennetut luukut. Ovat olleet tosi hyvät, ihana laittaa kirkkaalla auringonpaisteella autoa ajaessa aurinkolasit silmälasien päälle - mistään ei tule hajasäteitä silmiin eikä tarvitse siristellä. Suosittelen!
Mulla ollut käytössä polaroid suncover lasit muutaman vuoden. Pidän aina autossa. Ei mielestäni mitkään järkyn näköiset. Aurinkosuoja hyvä ja kun laittaa silmälasien päälle, unohtaa aika pian, että on kahdet lasit päällekkäin. Nykyään silmälasini ovat muovisankaiset ja mahtuvat silti näiden alle. Mielestäni oikein hyvä hinta/ laatusuhde. En tykkää venkslata silmälaseja ja aurinkolaseja edestakaisin.
Minä sain kyllä syksyllä ohennetut linssit aurinkolaseihin vaikka miinusta on melkein 6 toisessa silmassä. Maksoivat kyllä aika mukavasti :) Kuinka paljon ap:lla on miinuksia?
Nykyiset suojat on paljon paremman näköisiä kuin ne lippamalliset mr. Mallorca-tyyliset joita kokeilin joskus vuonna apina&aasi.
Kaupassa kokeilin mutta en vielä ostanut sellaisia, vaikuttivat hyviltä vähän näkyvät alta. Minulla on aurinkolasit vahvuuksilla mutta en pitänyt mallista, harmittaa kun ostin ne. Tulivat kaupan päälle kun ostin silmälasin mutta kun hionnat piti maksaa molempiin laseihin tuli noillekin hintaa enkä raski ostaa toisia. Silloin piti valita halvemmasta hintaryhmästä muuten olisi tullut hintaa vieläkin enemmän maksoikohan jotain 70 euroa.............nuo erilliset tulevat halvemmaksi.
Mun miehellä on miinusta yli kymmmenen, niin paljon, että on sokeana tullut vapautetuksi armeijasta. Silti sille löytyy ihan useita vaihtoehtoja.Aurinkolaseja vahvuuksilla. Ihan kaikista malleista niitä toki ei voi tehdä, mutta vaihtoehtoja kuitenkin on. Mielestäni tulos ohennetuilla linsseillä on paljon arempi kuin ne päällelaitettavat lasit tai klipsit. Sellaisiakin hn joskus köytti, muttei ei nää vuosiin.
ei niitä tietysti ihan kympillä saa, edelliset taisivat maksaa siinä parin sadan kieppeillä -mutta toisaalta niitä voi käyttää vuosia, eikätule mitään heijastuksia linssien väliin - esim autoa ajaessa tällä voi olla väli.
No mulle kyllä löytyi arskat vahvuuksilla. Arskathan on useammin nimenomaan massiivisia kehyksiä. Instrusta sellaiset läysin, mihin olisi saanut vaikka kiikarit.
Ostin itselleni viime vuonna, kun oli pakko saada aurinkolomalle aurinkolasit ja tarjouksesta sain polaroid suncoversit parillakympillä. Päässä ei oikeastaan edes muista että on päällekkäin kahdet lasit, joten ei paina tai tunnu hankalalta. Kätevät ottaa päällimmäiset pois sisään mennessä. Mutta vaihtoehdot ovat tosi rajallisesti ja itse pidin malleja melko tyylittömInä. Ja ainakaan Instrumentariumin viimevuotisesta mallistosta ei löytynyt niin peittäviä laseja, että omat alemmat lasit ei alta paistaisi. Toki ne näkee vain läheltä eikä sinänsä haittaa.
Hyviä kokemuksia. Olen käyttänyt pari vuotta. Päässä ei tunnu mitenkään, että olisi kahdet lasit, tai siis sangat. Kirkkaassa auringonpaisteessa, jolloin siis laseja käytetään, eivät "näkölasit" näy ja mitä jos näkyvätkin, eihän se haittaa. En vaihtaisi pois.
semmoisen vaan olen huomannut, että jos aurinko paistaa jotenkin sivusta tms niin lasien väliin on tullut heijastus ja siksi olen autolla ajaessa extrahuolellinen kun kun sivuille vilkuilen, mutta ilmiö ei kyllä autossa ole esiintynytkään.
hyvät ovat.
Mullakin on sellaiset instrusta ostetut, olleet pari vuotta ja aivan loistavat.
Nostan tätä.
Onko tuoreita kokemuksia. Myydäänkö näitä netissä?
Käykö suorakulmaisille?
Raskas ja kömpelö ratkaisu.