Miten Postin asiakaspalveluun saa nykyään yhteyden ilman, että on ihan älyttömän kallista?
Aspa Chatin pitäisi olla auki 18 saakka, mutta lukee vaan OFFLINE. Sama juttu oli, kun yritin aiemmin pari päivää sitten. Voi soittaa numeroon, mutta se on maksullista ja myös jonottaminen on maksullista. En haluaisi tehdä ihan valtavaa puhelinlaskua vain, jotta saan asiani Postin kanssa hoidettua. Jonot on varmasti pitkät.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Laita niille postikortti.
En halua joutua maksamaan siitä, että jo kertaalleen maksettu palvelu saataisiin sovitulla tavalla kunnolla hoidettua. Onko se liikaa pyydetty?
Ei postin asiakaspalveluun ole ikinä saanut yhteyttä. Vuosiakin sitten kun yritti puhelimitse, ei vastattu sitten millään.
Itse olen kyllä saanut sen Omapostin kautta chatissa yhteyden asiakaspalvelijaan, joten se oli mielestäni ihan hyödyllinen. Tästä on nyt kuukauden verran aikaa, en tiedä miksi olisi nyt offline.
On siellä Postin yhteystietoja esittelevällä nettisivuilla tarjolla sellainenkin mahdollisuus kuin yhteydenotto lomakkeella. Löytyiskö sieltä sopivaa lomakevaihtoehtoa?
Asiakastuki/Ota yhteyttä/Kaikki asiointilomakkeet.
Vierailija kirjoitti:
Juuri nyt näkyy chat online
Häh? Mulla on kaikki ne chatit muka offline, niin pakettipalvelut kuin muut. Ap
Sain yhteyttä oikeaan postin työntekijään facebookissa.
Postin palvelupisteessä se ei onnistu, koska he eivät ole postin työntekijöitä, vaan esimerkiksi citymarketin työntekijöitä.
Ap:lle, vaikka onkin vanha viesti. Postiin ei saa mitenkään yhteyttä muuta kuin maksamalla kalliisti jonottamisesta ja kytketystä puhelusta.
Eli huolimatonta toimintaa toimituksissa Eikä tarkoitustakaan saada asiaan parannusta koska laittavat asiakkaan maksamaan virheistään.7
Ei saa yhteyttä. 30 minuutin jonotuksen aikana eivät ehdi vastaamaan ja jonotus maksullista.
Palvelut varmaan tarkoituksella tehty hankalaksi jotta voivat valittaa asiakkaiden vähyyttä.
Posti on ulkoistanut asiakaspalvelun Cittarin infoon. Riittävän kauan kun tinkasin, niin sain sieltä puhelinnumeron, johon he itse soittavat Postille.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa yhteyttä. 30 minuutin jonotuksen aikana eivät ehdi vastaamaan ja jonotus maksullista.
Palvelut varmaan tarkoituksella tehty hankalaksi jotta voivat valittaa asiakkaiden vähyyttä.
Ja asiakastyytyväisyys nousuun ja jollekin bonukset.
Juuri yritin ottaa Postiin yhteyttä koskien pakettia, joka on maannut Postin Vantaan-terminaalissa jo yli kuukauden. Chat oli mukamas avoinna klo 18 asti, mutta aukaistuani chatin, kukaan ei koskaan vastannut. Kun peruin chat-pyynnön, tuli ilmoitus, ettei ketään ole paikalla ja kysyttiin, haluanko varmasti perua pyynnön koska menetän silloin paikkani jonossa. Miksi ketään ei ole paikalla, vaikka chat on muka auki? Aivan ala-arvoista palvelua joka tasolla. Posti pitäisi myydä jollekin laadukkaalle ulkomaiselle toimijalle niin asiat alkaisivat sujua.
Laita niille postikortti.