Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan tätimäisiä asioita

Vierailija
01.03.2019 |

Aloitan: oopperassa käynti ystävättärien kanssa

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkitakki, joka on joko kirkkaanpunainen tai sitten erityisen rempseän värinen eli kirkkaanvihreä tai kirkkaankeltainen.

Vierailija
62/82 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 80- vee äitini pukeutuu jopa pillifarkkuihin joskus.

Ihan tosi.

- sama

Jostain syystä ne sopivat hänelle.

Tosin huomautin hänelle siitä.

- sama

Olen itse ns. vanhatekoinen, mutta se ei haittaa minua enää. Ei mitenkään paljoa ainakaan. Olen hyväksynyt ikäni.

Joten tädit, teillä on toivoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä ilmeisimmin on typerää tykätä tätimäisistä asioista? Mitenköhän sitä sitten keski-ikäisen naisen pitäisi elää ja olla, jos tätimäisyys on huono juttu? Kun nuorekaskaan ei toisaalta saisi olla, silloin on kommenttien mukaan naurettava eikä tajua ikäänsä. Miksi täti ei saisi olla tätimäinen?

Kukaan ei koskaan tekisi ketjua, jossa listataan setämäisiä asioita.

Setiä haukutaan muutenkin useissa ketjuissa joka päivä, joten se ei ole tarpeellista.

T. Ylpeä setä

Setiä haukutaan ketjuissa, joissa käsitellään esimerkiksi nuoria tyttöjä jahtaavia setiä. Sellaisia ketjuja, joissa haukuttaisiin ja pilkattaisiin keski-ikäisiä miehiä noin yleisesti, en ole nähnyt. Sen sijaan keski-ikäinen nainen on kuin joku yhteiskunnan ydinjäte, joka ei voi tehdä mitään oikein ja jonka pelkkä olemassaolo herättää vihaa ja halveksuntaa.

Et vissiin kauhean paljon ole palstalla vieraillut?

Vierailija
64/82 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi oikein hyvin joku täti trensseineen, helmikoruineen ja räväkkine tukkineen.

T. M29

Vierailija
65/82 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näytetään ihannoivan seksuaalisesti kokematonta frigidiä naista, joka antaa pukeutumisellaan ymmärtää jotain muuta :D

Vierailija
66/82 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisaruksilla pitää olla lapsia. Tämä on itseasiassa ainoa kriteeri tätimäisyydelle. 

MITÄ tämä tarkoittaa? Siis jos mulla on siskoja tai veljiä, niin miksi niillä olla lapsia?

Vierailija
67/82 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tässä ketjussa on tarkoitus haukkua tätimäisyyttä, enemmänkin vain kerätä niitä yleisimpiä täteilypiirteitä ja yhdessä hymyillä niille. 

Minä olen alle kaksvitonen nykymuotia seuraava ja silti löydän itsestäni monia piirteitä mitä täällä on listattu. Työpaikalta otan usein mukaan naistenlehtiä, jopa ET-lehteä luettavaksi, ja koti-ilta valkoviinin kera on paljon hauskempaa kuin kaverieni kanssa baareissa juokseminen. Odotan kevättä innolla, enkä vähiten sen takia että pääsen harrastamaan parvekeistuttamista. Ystäväni monesti sanovat tätimäisyyttäni söpöksi, ja pidän kyllä itsekin täteilystä. Älkää kanssatädit hermostuko!

Vierailija
68/82 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täti, ketjun perusteella. Eilen pätkäisin pitkät hiukseni olkapään mittaisiksi, itse fiskarsin saksilla. Ärsytti ne punapigmenttiset, pitkät latvat. Korkokenkiä kaappi täynnä, en osaa enää kävellä niillä, vaikka koko nuoruus tuli käveltyä koroilla. Täytyy viedä uff:in laatikkoon. Nykyään mukavuus ja lämmin olo on tärkeintä. Ei ulkonäkö. Jotenkin on mukavaa olla täti.

Vierailija
69/82 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisaruksilla pitää olla lapsia. Tämä on itseasiassa ainoa kriteeri tätimäisyydelle. 

MITÄ tämä tarkoittaa? Siis jos mulla on siskoja tai veljiä, niin miksi niillä olla lapsia?

miksi niillä pitää olla lapsia

Vierailija
70/82 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin tässä ketjussa on tarkoitus haukkua tätimäisyyttä, enemmänkin vain kerätä niitä yleisimpiä täteilypiirteitä ja yhdessä hymyillä niille. 

Minä olen alle kaksvitonen nykymuotia seuraava ja silti löydän itsestäni monia piirteitä mitä täällä on listattu. Työpaikalta otan usein mukaan naistenlehtiä, jopa ET-lehteä luettavaksi, ja koti-ilta valkoviinin kera on paljon hauskempaa kuin kaverieni kanssa baareissa juokseminen. Odotan kevättä innolla, enkä vähiten sen takia että pääsen harrastamaan parvekeistuttamista. Ystäväni monesti sanovat tätimäisyyttäni söpöksi, ja pidän kyllä itsekin täteilystä. Älkää kanssatädit hermostuko!

Mukavalta nuorelta tädiltä kuulostat.

T. Nuori setä

Vierailija
71/82 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööh, no sitten olet niiden lasten täti (jos olet naispuolinen).

Vierailija
72/82 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi miten ihanaa olla täti 55v! Mukavat kengät, kuminauhavyötäröiset housut.Tunika tai mekko.Huoleton polkkatukka, äänekäs nauru ja kilisevät isot korut.

Rahaa hoitaa itseään, harrastaa ja matkustaa.Kaunis kerrostalokoti ja mökki maalla.Talvet Floridassa. Ihana työ mutta ei enää joka päivä.

Aikuiset lapset hyvin menestyviä.Mahdollisuus tavata usein, tukea taloudellisesti.

Ei olis uskonut kun maalta pikku mökistä aikanaan lähti, eväänä kaksi kättä.

Huh, oletko kannibaali?

Vierailija
73/82 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonosti hoidetut maantienharmaat hiukset, meikitön, isot vanhat silmälasit, pukeutuu villapaitaan ja ylipäänsä liian isoihin rytkyihin, lukee kirjaa työmatkalla junassa, käytännölliset mutta rumat kengät

Minusta tuo tyyppi kuulostaa ihmiseltä, joka ei välitä ulkonäöstään pätkääkään, ehkäpä alkoholi-ja/tai mielenterveysongelmien takia. Tai sitten hän vain on todella köyhä eikä hänellä ole yhtään ylimääräistä euroa panostaa ulkonäköön. Tätimäinen on minusta huono kuvaus tyypistä, joka kuulostaa ennemminkin vanhalta juoppoukolta.

Vierailija
74/82 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa on olla tätimäinen? Jos varttuneempi ihminen pukeutuu kuten teini, se on omituista.

T. Varttunut

Napapaitaa ja paljaita nilkkoja pitäisin huolestuttavampana jos ikää on vaikka 65.

Ja pakkomielle tätiydestä, ilmenee tällaisten ketjujen laatimisena, mietin mikä mt-häiriö on. Joku luuranko lymyää tätikammon takana? 

Vai onko liian helppoa, jos tätien tyylin miettiminen on ainoa ongelma?

Vierailija
75/82 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marimekon vaatteet ja laukut

Ostin ensimmäisen Marimekon laukun 47 vuotiaana. Ihanaa, että saan vihdoin olla tätimäinen.

Vierailija
76/82 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenavartaloisuus.

Vierailija
77/82 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin ensimmäisen Marimekon laukun 47 vuotiaana. Ihanaa, että saan vihdoin olla tätimäinen.

Höpsis, yliopistot pullistelevat marilaukkuopiskelijoita, nuoria. 

Vierailija
78/82 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis, yliopistot pullistelevat marilaukkuopiskelijoita, nuoria. 

Tätimäisyys ei ole iästä kiinni.

Vierailija
79/82 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvominen, neulominen, kulttuurikohteet, telttatakit, tanttavaatteet, pirteä polkka, "hyvä mies" tai sinkku joka nauttii, posliininmaalaus, hautausmaakäynnit, vakkarikirkko, miettii sukulaislapsille jonkin hankkimista...lukee parasta.

Vierailija
80/82 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupperware-kutsut

Pidetäänkö sellaisia vielä jossain?

Selkeästi ei, koska olen jo kolme vuotta odottanut kutsua sellaisille, ja vihjaillut asiasta kaikille, jolla arvelen olevan tupperyhteyksiä, tietyt sukulaiset mukaanlukien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi