Listataan tätimäisiä asioita
Kommentit (82)
Huonosti hoidetut maantienharmaat hiukset, meikitön, isot vanhat silmälasit, pukeutuu villapaitaan ja ylipäänsä liian isoihin rytkyihin, lukee kirjaa työmatkalla junassa, käytännölliset mutta rumat kengät
Vierailija kirjoitti:
Normi vassari puni kin habitus ja naama. Vrt jaakonsaari, halonen, lapintie, brax, hautala, kyllönen yms.
Eivätkö he ole tätimäisiä, jos kerran heihin vertaat?
Tätimäistä on paksukehyksiset silmälasit, lyhyt tukka tai polkkatukka, ruskeat tylsät laukut (ehkä mustatkin), tylsät kävelykengät, untuvatakit, kynsilakattomuus, permis, marimekon vaatteet yms yms, nämä asiat puettuna samanaikaisesti tai ainakin monta samaan aikaan.
Tikatut ohuet toppatakit, Rieker-kengät, caprit ja tunikat.
Vierailija kirjoitti:
Huonosti hoidetut maantienharmaat hiukset, meikitön, isot vanhat silmälasit, pukeutuu villapaitaan ja ylipäänsä liian isoihin rytkyihin, lukee kirjaa työmatkalla junassa, käytännölliset mutta rumat kengät
Tuo on pikemminkin mummomaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normi vassari puni kin habitus ja naama. Vrt jaakonsaari, halonen, lapintie, brax, hautala, kyllönen yms.
Ah se luetun ymmärtäminen...
Hidastempoiset englantilaiset rikossarjat, Facbook-mietelauseet, kulttuurin tukeminen ja nastakengät talvella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah se luetun ymmärtäminen...
Ah, kirjoitustaidottomuus
Punaviini, kirjan lukeminen julkisissa liikennevälineissä, joku oma kiva pieni harrastus kuten kutominen, kukkien hoito, tomaattien kasvatus. Kaikki meikkituotteet kalliita, tyyliin Sensaita ja Dioria.
Mua kiinnostais enemmän tanttamaiset asiat. Näitä löytyy nuoremmiltakin.
Mukavat ja ehkä ei niin silmiä hivelevät kengätkö ovat tätimäisiä 🤔
Valitettavasti käytän kenkiä, jotka eivät purista. Käytän kesällä pelkästään sandaaleja ja kumisaappaita. Minulla on voimakas vaivasenluu -kiitos tukisukan... Kivuton ei päädy leikkauspöydälle.
Olen säilyttänyt käsintehtyjä kenkiä, jotka eivät mahdu puristamatta 😔
Jotenkin luulen ymmärtävi aika paljon ihmisten kenkävalintoja oman kokemuksen myötä.
Kyvytuntuvatakki ja Malm-lipasto, Kokoomus
matalakorkoiset "korkokengät"