Listataan tätimäisiä asioita
Kommentit (82)
Oi miten ihanaa olla täti 55v! Mukavat kengät, kuminauhavyötäröiset housut.Tunika tai mekko.Huoleton polkkatukka, äänekäs nauru ja kilisevät isot korut.
Rahaa hoitaa itseään, harrastaa ja matkustaa.Kaunis kerrostalokoti ja mökki maalla.Talvet Floridassa. Ihana työ mutta ei enää joka päivä.
Aikuiset lapset hyvin menestyviä.Mahdollisuus tavata usein, tukea taloudellisesti.
Ei olis uskonut kun maalta pikku mökistä aikanaan lähti, eväänä kaksi kättä.
Suomen kieli tai suomenkieli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisaruksilla pitää olla lapsia. Tämä on itseasiassa ainoa kriteeri tätimäisyydelle.
Sanoisin, että tämä on ainut kriteeri tätiydelle. Tätimäisyydelle ainut kriteeri voisi olla se, että vaikuttaa, että hänen sisaruksillaan on lapsia. Ah, ihana Suomen kieli. Sulla on vielä harjoiteltavaa.
Se on suomen kieli.
Hameet, jotka ulottuvat pohkeen puoliväliin, pyöreäkärkiset avokkaat, joissa on matala ja leveä korko, polkkatukka, tunika, Marimekon ja Nanson vaatteet
Neulominen, kotoilu, paksun romaanin lukeminen nojatuolissa ryhdikkäästi istuen, pukudraamojen seuraaminen yleltä
Pienen ja räksyttävän koiran omistaminen
Timanttikorvikset, vaaleat raidat long bob tukassa, katumaasturi, harrastuksina jooga ja tennis. Viikonloppusamppanja.
Iik, mulla oli tänään villapaita, kevyttoppatakki, polkkahiukset, timanttikorvikset, neutraali nahkainen olkalaukku ja matalat herrainkengät.
Mutta tädillä oli myös sankakuulokkeet, ja takin alla piilossa nahkainen minihame.
Minusta klassisen ajaton tyyli ei ole tätimäistä.
Täti on homssuinen ja tyylitön.
Hallanvaara kirjoitti:
Iik, mulla oli tänään villapaita, kevyttoppatakki, polkkahiukset, timanttikorvikset, neutraali nahkainen olkalaukku ja matalat herrainkengät.
Mutta tädillä oli myös sankakuulokkeet, ja takin alla piilossa nahkainen minihame.
Minusta klassisen ajaton tyyli ei ole tätimäistä.
Täti on homssuinen ja tyylitön.
Tätejäkin on monenlaisia, niin homssuisia ja tyylittömiä kuin huoliteltuja ja tyylikkäitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Tikatut ohuet toppatakit, Rieker-kengät, caprit ja tunikat.
Ihanaa, mulla on nää kaikki :D Ostin just vielä tummanvihreän villakangastakin sekä sävyyn sopivan ison Marja Kurjen silkkihuivin
Mitä pahaa on olla tätimäinen? Jos varttuneempi ihminen pukeutuu kuten teini, se on omituista.
T. Varttunut
Yli 80- vee äitini pukeutuu jopa pillifarkkuihin joskus.
Ihan tosi.
- sama
Vierailija kirjoitti:
Tikatut ohuet toppatakit, Rieker-kengät, caprit ja tunikat.
Mä oon niin täti! Oikea tunikatätsy.
Täti ei tarkoita homssuista! Niitäkin on muttei kaikki. Ja jos tätejä ei olisi, kehen te vertailisitte itseänne ylemmyydentuntoisina?
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa on olla tätimäinen? Jos varttuneempi ihminen pukeutuu kuten teini, se on omituista.
T. Varttunut
Ei mitään. Tätiys on seksikästä!
T. M29
Ja mitä ilmeisimmin on typerää tykätä tätimäisistä asioista? Mitenköhän sitä sitten keski-ikäisen naisen pitäisi elää ja olla, jos tätimäisyys on huono juttu? Kun nuorekaskaan ei toisaalta saisi olla, silloin on kommenttien mukaan naurettava eikä tajua ikäänsä. Miksi täti ei saisi olla tätimäinen?
Kukaan ei koskaan tekisi ketjua, jossa listataan setämäisiä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä ilmeisimmin on typerää tykätä tätimäisistä asioista? Mitenköhän sitä sitten keski-ikäisen naisen pitäisi elää ja olla, jos tätimäisyys on huono juttu? Kun nuorekaskaan ei toisaalta saisi olla, silloin on kommenttien mukaan naurettava eikä tajua ikäänsä. Miksi täti ei saisi olla tätimäinen?
Setiä haukutaan muutenkin useissa ketjuissa joka päivä, joten se ei ole tarpeellista.
T. Ylpeä setä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. VarttunutEi mitään. Tätiys on seksikästä!
T. M29
No ilmankos vasta muuan nuori mies jännitti ja punasteli kun menin kassalle. Eipä silti, se johtuu siitä että minulla on pelottava katse. Nuoriso voi pelätä meitä, kunnioittaa.
Kahvakuula- ja avantopäivitykset Facessa
Itse kannan ikäni toivon niin, arvokkaasti.
T. Varttunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Setiä haukutaan muutenkin useissa ketjuissa joka päivä, joten se ei ole tarpeellista.
T. Ylpeä setä
Setiä haukutaan ketjuissa, joissa käsitellään esimerkiksi nuoria tyttöjä jahtaavia setiä. Sellaisia ketjuja, joissa haukuttaisiin ja pilkattaisiin keski-ikäisiä miehiä noin yleisesti, en ole nähnyt. Sen sijaan keski-ikäinen nainen on kuin joku yhteiskunnan ydinjäte, joka ei voi tehdä mitään oikein ja jonka pelkkä olemassaolo herättää vihaa ja halveksuntaa.
Huivit piristämässä muuten synkkää asua.