Ylireagoinko? Miehen siskon perhe tulee tartuttamaan noroa yhteisiin sukujuhliin.
Lauantaina appivanhemmilla juhlat ja miehen siskon perhe on myös tulossa, vaikka tällä viikolla olleet vatsataudissa. Ainakin keskiviikkona yksi perheenjäsen sairastui ja oksenteli ja ripuloi.
Miehen mielestä olen kohtuuton kun ihmettelin miksei voi sanoa siskolleen että tauti saattaa tarttua yhä.
Yhtä tyhjän kanssa jos jään itse juhlista pois kun mies on kuitenkin menossa, joten saan taudin kuitenkin jos mieheeni tarttuu.
Kommentit (27)
Minäkään en tuollaisiin juhliin menisi. On ihan sama mitä siitä ajateltaisiin, mutta yrjötköön muut jos se tarttuu. Myöskään mieheni ei menisi, jos tilanne olisi tuo. Tosin jos tilanne olisi tuollainen, niin noroperhe ei tulisi paikalle.
Törkeää tulla tartuttamaan muut. Itse en menisi ja mies saisi nukkua jossain muissa tiloissa ensi viikon. Vaikka siellä vanhemmillaan.
Kuka muka haluaa ottaa kakkoseen?!?
Et ylireagoi. Onko teillä lapsia? Voisitko mennä vaikka vanhemmillesi kunnes tiedät tarttuiko mieheen?
Mä en menis mihinkään juhliin, jossa jollakin on tarttuva tauti, kuten noro, influenssa tai aids.
Vierailija kirjoitti:
Mä en menis mihinkään juhliin, jossa jollakin on tarttuva tauti, kuten noro, influenssa tai aids.
En halua tietää mitä teidän sukujuhlissanne tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Ei noro paha tauti oo.
Puhu omasta puolestasi. Mun 6v joutui tiputukseen. Laskin, että oksensi vuorokaudessa yli 20 kertaa. Istui pöntöllä pää ämpärissä ja kummastakin päästä tuli tavaraa. Vesikään ei pysynyt sisällä. Oli lopulta siinä kunnossa, että ei jaksanut kävellä eikä pysyä edes hereillä. Soitin päivystykseen ja käskivät tulla näytille ja sen jälkeen lapsi olikin tipassa, kun oli niin kuivunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se voi tarttua vessanpytystä.
Siis keskiviikkona sairas ei sais lauantainakaan liikkua, valoja päälle. Mutta provohan tää onkin.
Vierailija kirjoitti:
Joo en mäkään mihinkään I n s e s t i _ o r g i o i hin menisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No teillähän ne vasta sukujuhlat onkin.
Miksi sinä et sano, ettet uskalla tulla, etkä päästää lapsia, jos niitä on. Miksi miehen pitää sanoa? Suu auki nainen, kanna vastuusi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä et sano, ettet uskalla tulla, etkä päästää lapsia, jos niitä on. Miksi miehen pitää sanoa? Suu auki nainen, kanna vastuusi.
No ei tuollaisten sukulaisten huomaan tule päästää milloinkaan lapsia. Inse.stiä harrastellaan sukujuhlissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä serkumpi, sitä herkumpi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No teillähän ne vasta sukujuhlat onkin.
Mistä muusta voi saada aidsin sukujuhlissa? Toinen vaihtoehto on yhteiset huumeneulat. Että tällä alkuperäisellä aids kommentoijalla ehkä pitäisi kutsua poliisit sukujuhliin. En oo ikinä kuullut tapauksesta, jossa sukujuhlasta saisi aidsin, joka vaatii limakalvo tai verikontaktin, eli suojaanatonta seksiä sukujuhlissa tai huumeita kiertävällä neulalla.
- Som moro, sano tamperelainen.
- Son noro, vastas nokialainen.