Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko paha ihminen, jos katkaisen välit nistiveljeeni?

Vierailija
01.03.2019 |

Minulta ei ole varastanut, mutta käyttää täysin hyväkseen vanhempiani. Varastaa tavaraa ja rahaa. Olen sanonut vanhemmilleni, että minä en jaksa enää veljeäni katsella. Ei hän ole enää se veli, joka minulla oli. Vamhempani toivoo, että yrittäisin vielä tukea veljeä. En jaksa enää. Syljettää katsella koko tyyppiä nykyään.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et.

Vierailija
2/12 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä paha ole. Kyllä se sietämisen raja tulee vastaan väkisin. Mutta, älä sitten veljen hautajaisista tee surupäivityksiä faceen. Se on ällöttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nistit piikille.

Vierailija
4/12 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sä paha ole. Kyllä se sietämisen raja tulee vastaan väkisin. Mutta, älä sitten veljen hautajaisista tee surupäivityksiä faceen. Se on ällöttävää.

öh, miksi tekisin? Tällä hetkellä suren itsekseni menetettyä veljeä. Katsotaan pystynkö tuleviin hautajaisiin menemään. Valitettavasti varmaan sen jälkeen vanhempani hautajaiset edessä. 

Vierailija
5/12 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi välit pitäisi katkaista, ellet muutenkaan tapaa häntä. Kyllä hän se sama veljesi on, joka sulla ennenkin on ollut. Onko teidän sisarussuhde ollut aina pinnallinen?

Vierailija
6/12 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi välit pitäisi katkaista, ellet muutenkaan tapaa häntä. Kyllä hän se sama veljesi on, joka sulla ennenkin on ollut. Onko teidän sisarussuhde ollut aina pinnallinen?

Onko? Varastaa ja valehtelee. Ei mun veli nuorena ollut sellainen. Onko sulla itselläsi mitään käsitystä siitä, millaista on elää päihdeongelmaisen läheisenä? Tapaan veljeä aina välillä, kun vierailen vanhemmillani.

Vierailija
7/12 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä sitten jos nistin läheinen ihminen ei enää jaksa?

Kuka auttaa häntä? Kunpa joku auttaisikin nistien läheisiä.

- sivusta

Vierailija
8/12 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko? Varastaa ja valehtelee. Ei mun veli nuorena ollut sellainen. Onko sulla itselläsi mitään käsitystä siitä, millaista on elää päihdeongelmaisen läheisenä? Tapaan veljeä aina välillä, kun vierailen vanhemmillani.

Millainen hänen pitäisi olla, elää teitä miellyttääkseen? Mikä sinulle kelpaisi? Kyllä tiedän millaista on elää päihdeongelmaisen veljen lähellä ja hän on veljeni. On ollut, on ja tulee olemaan. Onko sulla käsitystä, että hänelläkin on tunteet eikä sinun tarvitse veistä vääntää haavasta, kunhan välttelet hänen seuraansa loputtomiin. Pysy poissa vanhemmiltasi kun veljesi on siellä.

Vierailija
9/12 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen hänen pitäisi olla, elää teitä miellyttääkseen? Mikä sinulle kelpaisi? Kyllä tiedän millaista on elää päihdeongelmaisen veljen lähellä ja hän on veljeni. On ollut, on ja tulee olemaan. Onko sulla käsitystä, että hänelläkin on tunteet eikä sinun tarvitse veistä vääntää haavasta, kunhan välttelet hänen seuraansa loputtomiin. Pysy poissa vanhemmiltasi kun veljesi on siellä.

Tiedän että veli on sairas. Minä en silti hyväksy varastamista. Hän on varastanut tuhansia euroja ja tämän lisäksi tavaraa. Pitääkö kaikki hyväksyä? Mihinkään ei saisi vetää rajaa, että tämä on jo liikaa? Hienoa jos sinä jaksat henkisesti veljeäsi. Entä jos itse haluan suojella omaa mielenterveyttäni? Olen koko elämäni saanut katsella alkoholilla läträystä ja nyt sitten huumeita. En halua sitä enää. Haluan elää elämäni raittiina ilman ympärillä olevien sekaisin oloa. Onko tämä muka väärin? 

Vierailija
10/12 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle. Sinulla oma elämä myös. Itse varmaan katkaisisin välit myös. Nistiä et voi muuttaa, muutos lähtee itsestä. Harmittaa vanhempiesi puolesta. Pidä huoli heistä. Toivottavasti eivät menetä omaisuutta.

Vierailija
11/12 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimia sinulle. Sinulla oma elämä myös. Itse varmaan katkaisisin välit myös. Nistiä et voi muuttaa, muutos lähtee itsestä. Harmittaa vanhempiesi puolesta. Pidä huoli heistä. Toivottavasti eivät menetä omaisuutta.

Kiitos.

Vierailija
12/12 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihdeongelmaisen läheisenä juurikin parasta mitä voi tehdä, on katkaista välit kokonaan. Muuten tulee vain mahdollistettua käyttöä tukemalla taloudellisesti ja muutenkin. Pian on velanperijät ovella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä